Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sterkte met deze prik

  • Oude rot

    Dit intrigeerd me..lees eerst wel ff een stukkie mee

  • Mniek

    Ben eigenlijk per ongeluk op deze pagina gekomen, kwist van het bestaan niet af, maar ik ben bijzonder geintrigeerd door de dingen die nu aan het veranderen zijn op dit moment.

    We zitten nu echt in een tijd van verandering, je merkt het aan allerlei dingen.

    ….alleen….hoe vertel je het mensen ?

    Gr. M.

  • Lilly Paddy

    Hoi Mniek,

    je hoeft je geen zorgen te maken over hoe je het anderen moet vertellen; je voelt het vanzelf wel aan wie en wanneer……..en tot dan moet je het niet vertellen……..het is jouw taak niet………totdat je het weet……….2012 is nogal een zwaar onderwerp om iemand te vertellen die totaal geen spirituele ervaring heeft…….iemand die totaal niets heeft met reincarnatie en weet ik het, moet je niet gaan lastigvallen met dit onderwerp…….Pas als je iemand treft die wel interesse heeft in het spirituele maar niet weet hoe het allemaal te plaatsen kan je voorzichtig inleiden in waar het allemaal om gaan en in dit onderwerp…….

  • saint

    ik weet niet of andere mensen het wel willen weten; of ze er wel interesse in hebben.Mniek schreef:

    >

    > Ben eigenlijk per ongeluk op deze pagina gekomen, kwist van

    > het bestaan niet af, maar ik ben bijzonder geintrigeerd door

    > de dingen die nu aan het veranderen zijn op dit moment.

    > We zitten nu echt in een tijd van verandering, je merkt het

    > aan allerlei dingen.

    > ….alleen….hoe vertel je het mensen ?

    >

    > Gr. M.

  • Rainbow Spirit

    Hoi Mniek,

    ben het met Lilly Paddy eens; ik denk ook niet dat we op sinaasappelkistjes moeten gaan staan om het uit te schreeuwen, hahah! Sterk overdreven hoor van mij. Op het moment dat je je bewust bent van deze veranderingen, dan gebeuren er allerlei toevalligheden, en kun je er op vertrouwen dat je op het juiste moment, de juiste mensen tegenkomt. Het gevoel zal spreken. En onzichtbaar vormen we een keten, en een heel groot veld van liefde dat als vanzelf de vijfde dimensie ingetrokken zal worden.

    In lak'ech

    Rainbow