Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

onzin

  • Peter

    Nog nooit zoveel onzin op 1 pagina gelezen.

  • tigerlily

    deze vraag verwacht je natuurlijk al..

    Waarom lees je het dan elke keer, als je het zo´n onzin vindt???????

    Ik zou zeggen ga je lekker ergens anders in verdiepen in iets wat je wel boeit.

    Veel plezier met de rest van je leven !!

    groetjes Tigerlily

  • Karma-Joe

    Voor jou is het nu misschien onzin, maar er zijn genoeg mensen die wel iets aan deze pagina hebben. Mensen die wel doorhebben dat er iets moet gebeuren, dat er iets niet goed is aan de huidige manier van leven, de maatschappij,de omgang met mensen etc. Maar ja….jammer voor jou dat jij daar niet bij hoort!

    De groeten

  • Peter

    deze vraag verwacht je natuurlijk al..Waarom lees je het dan elke keer, als je het zo´n onzin vindt???????

    —>

    Ik lees het niet elke keer. Ik zag het staan op starpagina als dochter van de dag en ben vanuit daar doorgelinkt en verbaase me weer keer op keer. Waar je al dan niet druk om kan maken.

    Ik zou zeggen ga je lekker ergens anders in verdiepen in iets wat je wel boeit.

    –>

    Dat zal ik zeker niet nalaten want in deze waanzin zal ik me zeker niet in verdiepen. Kom op zeg, doe normaal. Wat is het nut hiervan. Dat het niet goed gaat met de wereld zie ik zo ook wel. Daar heb ik geen Maya kalender voor nodig hoor.

    Veel plezier met de rest van je leven !! Dankje dat zal wel lukken.

    groetjes Peter

  • Karma-Joe

    Maar ja, wat doe jij eraan?

  • Peter

    hoe bedoel je?

  • spirit

    mwah denk niet dat de meeste zich hier druk om maken :-)

    tis meer gewoon een interesse. het is al dichtbij 2012 dus als het goed is gaan we het ervaren. lijkt me leuk dit soort verhalen later aan mijn klein kinderen te vertellen

    zo van wat er in 2012 allemaal zou gebeuren :D

    gewoon leuk.. waarom moet alles zo binnen het “mogelijke ”vallen . stel je gewoon open en fantaseer een eind weg maar blijf met beide voeten stevig op aarde. :-)

  • Karma-Joe

    Nee, het ging over jouw antwoord van 25-03 en voelde me een beetje de grond in getrapt toen je het over het onzin gehalte had van deze pagina. Hierdoor kwam ik tot de conclusie dat ook jij eigenlijk wel ergens naar op zoek bent en dat wij uiteindelijk naar hetzelfde op zoek zijn. Klinkt wel heel diep allemaal maar dat er meer tussen hemel en aarde snap jij ook wel. Ik hoop verder dat ook jij je ‘draai’ kan vinden op deze planeet.

    Groeten J

  • jessica

    Iedereen volgt zijn eigen proces. Wie klaar is om de tekens te begrijpen zal op een andere manier in het leven staan. Wie nog niet ontwaakt is heeft des te meer liefde nodig van de mensen die wel ontwaakt zijn. Strijden is een verspilling van energie.

    Peter, ik respecteer jouw visie.

  • appelsien

    ik respecteer u ook, peter. Je bent er gwn nog ni klaar voor om het te begrijpen, hopelijk komt da nog. je bent niet de enige die er zo over zou denke/denkt.

    Ik persoonlijk vind het fijn dat het bijna zover is !! I love it, eindelijk een betere wereld !!! Dat gevoel heb ik toch …

    xxx appelsientje