Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vragen

  • appelsien

    hey allemaal

    ik zit toch me enkele vrage en voor ik een eventuele zoektocht naar de antwoorde op mijn vrage begin, wil ik ze aan jullie stelle. Ze zijn mss wel moeilijk te beantwoorde en heel open, maar ik zou dan heel graag wete wat jullie ervan denke/wete/…

    Ten eerste, wat gaat er nu exact gebeure op 21-12-2012 ?? Gaat de zon ondergaan en nie meer opkome zodat wij sterve en incarnere naar de Nieuwe Moeder Aarde?? Of zal de wereld vergaan, zodat wij sterve en zo ook kunnen incarnere naar de Nieuwe Moeder Aarde?? Of gaat alles gewoon evolueren en zal er op die dag niets speciaals gebeuren?? Dit zijn enkele dinge die soms wel door mijn hoofd spoken. Ik hoop in ieder geval, als we moete sterve in 2012 dat ik/wij dan een mooie dood heb(ben), voor mij het liefst pijnloos of eventueel dat ik een mooie droom heb en dan dood ga… De engelen zullen ons wel kome helpen dan …

    Ik heb ook gehoord dat de zon (wanneer die steeds groter wordt en een rode reus wordt) ooit de aarde zal bereike en al het leve op aarde doet uitsterve, zou dit hiermee te make kunnen hebben??

    Tenslotte vroeg ik me af hoe de Nieuwe Moeder Aarde eruit zal zien. Maar ja, dat is mss iets waar we ons niet te veel zorgen om moeten make nu en we zullen het dan wel te wete komen zeker …

    oke, ik hoop dat jullie hierop willen reagere…

    xxx, appelsientje

  • Sanne

    Hai Appelsien,

    ik denk dat het nu op dit moment vooral met bewustzijnsverruiming te maken heeft. (ik bedoel hier uiteraard geen druggs mee hihi).

    Ik merk bv bij mezelf dat ik steeds vaker dromen ga herinneren, ook van vroeger, heldere dromen etc. heb en soms informatie krijg van engelen. Dit vaker dan vroeger. Overdags zie ik ook dingen of heb flashbacks; ik dagdroom vaak; alsof dus die waak en droomdimensie door elkaar heen lopen.

    Of de aarde echt vergaat, ik denk het persoonlijk zelf niet. Ik weet als je besef hebt van het eeuwige leven, dus leven na de dood, die angst sowieso er niet is.

    Ga er maar vanuit dat er lieve engelen om je heen zijn, zoals je zelf ook beschrijft, no matter what, of je na je dood als geest leeft of nu als geest in fysiek lichaam leeft. Het is er heel mooi! (In tegenstelling tot alle doemverhaaltjes die bv de kerk ons vaak doet geloven).

    Wel is het belangrijk met deze tijd nu is dat mensen echt werk en vrienden gaan moeten kiezen die naar hun hart liggen; niet meer de schijn gaan ophouden naar andere mensen, beter beginnen te worden voor de omgeving, milieu etc..

    Alles en iedereen die tegen de veranderingen verzet gaan het wel heel moeilijk hebben; dat knettert momenteel al alle kanten op; al dat zinloos geweld bevoorbeeld.

    (Mmm :-( , roekeloos worden trouwens momenteel hier bij mij in de buurt parken neergehaald voor een extra vliegveld en winkels; dat valt me wel hard; bomen zijn namelijk ook katalysators om geweld om te zetten en innerlijke rust te vinden .mmm.. :-( ..)

    Ik denk bij dat laatste (communicatie tussen mensen) dat er heel veel te doen is om dat goed te krijgen. Dat zal een flinke oppepper bewustzijnsverruiming nodig gaan hebben.

    Maar ja, de mensen moeten ook zelf gaan openstaan als ze willen.

    De bedoeling is dat het hier op aarde gaat uitzien als in je mooiste droom!

    Het is inderdaad prettig dat je hier alvast op internet met elkaar van gedachten kan wisselen.

    ;-) Sanne

  • Chiel

    Ha die Appelsien,

    Tja, het leuke van die toekomst is dat'ie er nog niet is. Hoe de wereld er uit ziet over zeven jaar en een aantal maanden (om maar iets te noemen) dat ligt gewoon nog niet vast. Ik geloof dat er verschillende wegen zijn waarlangs je je kunt bewegen en op elk van die wegen gebeuren andere dingen met jou en de aarde. Paralelle universa bedoel ik. Maar ach, er is er maar 1 die ik ga ervaren in dit leven en dat geldt voor iedereen, dus het is spannend.

    Nog even iets over de zon die een rode reus wordt: dit ligt inderdaad volgens veel astronomen in de lijn der verwachting en de zon zou dan zo groot worden dat de aarde als een druppel water op een gloeiende plaat verdampt. Gelukkig zal dit pas over een paar miljard jaar aan de orde zijn en zeker niet in 2012. Wees gerust.

    Hoe de nieuwe aarde eruit zal zien is voor mij ook nog een aangelegenheid van de fantasie. Er zijn echter mensen die daar via channeling en dergelijke al informatie over hebben doorgekregen. Via de startpagina waar dit forum onderdeel van uitmaakt kun je op verschillende pagina's komen die je nieuwsgierigheid kunnen bevredigen (of juist verder aanwakkeren). Volgens mij onder het kopje “nieuwe aarde”.

    Verder nog vragen, kort-typende, sappige appelsien?

    Groet,

    Chiel

  • saint

    lieve appelsien,

    aan jouw wooordkeuze en openheid meen ik te zien dat je nog vrij jong bent. ook ik ben een erg jonge man - in hart en geeest - van 51 jr; ik voel me een stuk jonger.

    Van de weel werd ik geschat op 35 jaar, door een 18-jatig meisje.

    Zoals ik de boodschap van de Maya-indianen - die duizenden jaren geleden reeds voorspelden dat het jaar 2012 het jaar zou worden van grote veranderingen - begrepen heb: er zal een nieuwe tijd aanbreken maar die wordt niet gekenmerkt door rampen oid.

    ik zou zeggen, verdiep je in de maya's van 3000 jr vóór chr.

    lieve groetjesappelsien schreef:

    >

    > hey allemaal

    >

    > ik zit toch me enkele vrage en voor ik een eventuele

    > zoektocht naar de antwoorde op mijn vrage begin, wil ik ze

    > aan jullie stelle. Ze zijn mss wel moeilijk te beantwoorde

    > en heel open, maar ik zou dan heel graag wete wat jullie

    > ervan denke/wete/…

    > Ten eerste, wat gaat er nu exact gebeure op 21-12-2012 ??

    > Gaat de zon ondergaan en nie meer opkome zodat wij sterve en

    > incarnere naar de Nieuwe Moeder Aarde?? Of zal de wereld

    > vergaan, zodat wij sterve en zo ook kunnen incarnere naar de

    > Nieuwe Moeder Aarde?? Of gaat alles gewoon evolueren en zal

    > er op die dag niets speciaals gebeuren?? Dit zijn enkele

    > dinge die soms wel door mijn hoofd spoken. Ik hoop in ieder

    > geval, als we moete sterve in 2012 dat ik/wij dan een mooie

    > dood heb(ben), voor mij het liefst pijnloos of eventueel dat

    > ik een mooie droom heb en dan dood ga… De engelen zullen

    > ons wel kome helpen dan …

    > Ik heb ook gehoord dat de zon (wanneer die steeds groter

    > wordt en een rode reus wordt) ooit de aarde zal bereike en al

    > het leve op aarde doet uitsterve, zou dit hiermee te make

    > kunnen hebben??

    > Tenslotte vroeg ik me af hoe de Nieuwe Moeder Aarde eruit zal

    > zien. Maar ja, dat is mss iets waar we ons niet te veel

    > zorgen om moeten make nu en we zullen het dan wel te wete

    > komen zeker …

    >

    > oke, ik hoop dat jullie hierop willen reagere…

    >

    > xxx, appelsientje