Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

23-12-2012

  • Patrice

    Misschien hebben jullie iets aan de boeken van Jozef Rulof??

  • Sanne

    Patrice schreef:

    >

    > Misschien hebben jullie iets aan de boeken van Jozef Rulof??

    Zeker Patricia! (Als je de confrontatie aandurft tenminste ;-)) ; is heel confronterend namelijk)

    Heel handig trouwens om daarna:

    “De Aarde Is Slechts een Leerschool van Thea Van Leent” 1987 en

    “De Aarde op Weg Naar De 5de Dimensie van Ute Kretzschmar” 2002 te lezen.

    Je krijgt dan namelijk zo'n super uitgebreid beeld van de sferen, leven na de dood en het mooie is dat je via het boek van Thea van Leent, maar zeker dat up-to-date verhaal van Ute Kretzschmar ook helemaal geleid wordt naar die 2012 verandering plus uitleg over onze mede heelalgenoten de aliens en hun rol daar in.

    Hoe bevallen jou die boeken van Jozef op dit moment?

    Geeft het je ook rust te weten van de sferen en dat je ‘gewoon’ voortleeft na de dood?

    Ik ben op aanraden van een vrouw die met Bachbloesems werkt begonnen te lezen in het boek van Thea van Leent.

    Zij en heeft me zodoende mede geholpen bij het “ontwaken” en ik heb wat rust in me zelf nu, nu ik weet dat er geen dood is; dat je overgaat in andere dimensies; zit nu in 4d (heb ik in verschillende draadjes op dit forum over geschreven.)

    ;-) Sanne

  • estrella

    Hoi Patrice en Sanne

    Over de boeken van Jozef Rulof, ik ben vorig jaar met Blik in het hiernamaals begonnen (je kunt de boeken het best op volgorde lezen) en ik had het boek nog niet uit of er begonnen zich van allerlei gebeurtenissen af te spelen bij mij, waaronder de indaling of ontwakening van het Christusbewustzijn en het herkennen van de aquariussymptomen (om het maar even zo te noemen).

    Ik vindt dat er een bepaalde energie vrij komt bij het lezen van die boeken die veel met je doen.

    Maar ik vindt het prachtig beschreven (ietwat ouderwets maar wel duidelijk) en ik wil nu nog 2 boeken lezen van Rulof en dan ga ik op advies van Sanne die 2 boeken van Thea en Ute bestellen want dit onderwerp gaat maar door en je blijft ervan leren.

    groetjes Estrella

  • Patrice

    Heey Sanne,

    leuk dat jij het ook zo ervaart. Het leven en alles eromheen is zo bijzonder en mooi! Het lijkt zo ingewikkeld, maar wat een eenvoud is het! ‘Weten’ is geweldig, wat wordt je leven daar toch anders van. En inderdaad..die heerlijke rust

    De boeken bevallen me erg goed, en ik kan niet stoppen. Heb honger naar wijsheid.

    Ik ben begonnen met deel 3 (acteraf wist ik waarom dat was, niets is voor niets) Toen las ik wat uit deel 1 maar dat voelde als ‘herhaling’ dus ben ik verder gegaan met boek 2. En daarna heb ik de normale volgorde weer opgepakt, 4 - 5 - en nu deel 6. Ik ben op mijn 16e begonnen met lezen en ben nu 19. Ik vind het heerlijk dat ik er al zo ‘vroeg’ mee mocht beginnen!! Het voelt goed..

    Mijn leven is heel mooi op dit moment, overal is Liefde om mij heen (oorzaak-gevolg natuurlijk heheheh :-) Dat alles bij je terug komt is mij langzaam maar zeker heel duidelijk geworden.

    Het is fijn om mensen te leren kennen die de boeken ook lezen.

    Ik ben aan de boeken gekomen via een hele lieve vriend van mij. Hij heeft alle boeken die momenteel uit zijn, en hij heeft ze ook allemaal al gelezen.

    Een aantal mensen in mijn vriendenkring (noem het liever zielenkring ;-) waren nieuwsgierig, dus heb ik ze deel 1 gegeven. Het is leuk om de boeken te verspreiden, en wat nog leuker is: de boeken gaan hun eigen weg verder wel!

    Ook heb ik soms mooie diepe gesprekken met mensen. Dan is het net of ik in trance ben en kan ik haast niet meer stoppen met praten. Ik weet na die tijd ook nauwelijks meer wat ik gezegd heb, omdat het zo op gevoel gaat. Ik pas wel erg op wat ik zeg, ik wil natuurlijk alleen maar waarheid vertellen! En het werkt..andere mensen ‘veranderen’ en zijn positiever. Ik zie het als mijn taak om mensen te helpen, en geniet van alle liefde en inspiratie die mij gegeven wordt. Maar voor dit alles heb ik wel door een diep dal moeten gaan. Ik was op mijn 16e heftig depressief en heb een hoop meegemaakt in de negatieve ‘wereld’. Het kon niet gek genoeg. Maar daaruit heb ik goed geleerd hoe het NIET moest. En dat is de weg! Beleven, leren. En tjah je weet pas hoe het wel moet als je het een keer of meerdere keren verkeerd gedaan hebt, zo zie ik dat

    Ik ben heel dankbaar dat ik al die ellende heb meegemaakt!!

    En nu ben ik nieuwsgierig naar jou… welke boeken van Jozef heb jij gelezen? Wat voel je daar precies bij? Is jouw leven ook zo veranderd? En wanneer ben je begonnen met lezen? Hoe reageert jouw omgeving erop? Of hou je het voor jezelf?

    En mooi dat je ook die rust voelt..!!

    Ik zie dat ik weer een hoop geklets heb, dus ik stop weer.

    Heel erg bedankt trouwens voor de tip! Ik ga op zoek naar de boeken die je aanraadt! Ben reuzebenieuwd

    Alle Liefde Patrice

  • Patrice

    Hi Estrella,

    Heel goed waar je mee bezig bent!! En hoe vind je het boek tot nu toe?

    Het klopt dat je de boeken het beste in de juiste volgorde kunt lezen. Máár..voor mij zat dat even iets anders. Ik ben bij deel drie begonnen. Achteraf wist ik waarom het was, ik had die wijsheid op dat moment nodig. Ik was op mijn 16e namelijk depressief, en door het boek ben ik beter gaan beseffen in welke wereld ik zat. Het heeft mij dus enorm geholpen. Timing is everything!

    Daarna ben ik bij deel 2 begonnen, en heb toen de volgorde weer opgepakt. Van deel 1 heb ik maar een deel gelezen. Het kon me maar niet pakken, het voelde als het ware als ‘herhaling’. Maar dat is niet erg.

    Ik ben nu 19 en lees momenteel deel 6. Weer een erg boeiend boek!

    Wat leuk dat je zegt dat de boeken heel wat met je doen, dat klopt! Omdat je je er nu mee bezig houdt trek je dingen aan die daar mee te maken hebben. Dat is super! Wist je dat de boeken zelfs een genezende werking uitstralen?! Te gek he?

    Maar pas wel op met bepaalde belevingen, want het negatieve ligt altijd op de loer. Hoe meer je weet, hoe zwaarder je getest wordt!! Dat wordt ook mooi beschreven in deel drie ‘de kringloop der ziel’

    Is jouw leven trouwens ook zo veranderd door de boeken???

    Leuk he die boeken van Sanne?! Ik ga er ook naar op zoek, volgens mij zijn ze heel interessant. We zullen zien!

    Ik zou zeggen… nog veel leesgenot, en geniet van de wijsheid!!

    Liefs Patrice

  • estrella

    Hoi Patrice

    Sorry voor de late reactie!

    Het is inderdaad heel fijn dat je er op jouw leeftijd achter bent wat de bedoeling is, ik heb er zelf helaas veel langer over gedaan, ook alles door eigen ervaring en van ervaringen van familie en vrienden geleerd, maar goed, beter laat dan er nooit achter komen.

    't is echt: alles op de juiste tijd! Je kan niets forceren.

    Maar het blijft een feit mijn veranderingen zijn begonnen met het lezen van de Rulof boeken.

    Voor welke belevingen zouden we bijvoorbeeld op moeten passen, vanwege het negatieve?

    Ik heb de laatste tijd ook wel het idee dat ik getest wordt, b.v. in m'n standvastigheid en het vertrouwen in de begeleiding van hierboven, waar ik toch af en toe wel onzeker van wordt en ga twijfelen of mijn fantasie misschien niet te groot is, maar dan denk ik dat zal het negatieve wel zijn wat mij influisterd en dat blijf ik toch bij m'n geloof maar het is soms wel moeilijk vooral als je omgeven bent door mensen die hier totaal niet mee bezig zijn.

    Ik ben benieuwd hoe dat met jouw vergaat?

    groetjes Estrella