Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2012 en de illuminati coverup

  • morgenster

    waarom coveren ze 2012? waarom zie je er nix over op tv?

    als alles al vast staat qua sterren, dan zal iedereen mee evolueren en heeft de hele Illuminazi NWO totaal geen zin.

    wat gebeurt er nu met mensen die geen zak weten over 2012?

    of er geen zak van geloven en zich bijv liever blijven vast houden aan de kerk, want dat is veiliger ofzoiets.

    hebben die mensen dan na 2012 mogelijkheid tot krachten waarvan ze geen zak begrijpen?

    ik kan me voorstellen wanneer tijd niet langer van toepassing is en actie en reactie elkaar direct op volgen dat je helemaal para van je omgeving kan worden.

    zoiets als het ervaren van drugs, zonder dat je weet dat er iemand een pilletje in je drinken heb gedaan en daardoor de kans vrij groot is dat je “fout” gaat…

    zoiets?

    het is iets waar ik toch vrij vaak bij stil sta; als mensen mij vragen, waarom zie je er nix over op tv, ja uh grootschalige coverup, ze willen niet dat we evolueren etc; ik bedoel hoe vaker ik dat soort dingen tegen “normale” mensen zeg hoe minder geloofwaardig het begint te worden en dan moet ik ze ook nog vertellen dat het shapeshiftende reptielen zijn die onze wereld leiders voorstellen…

    piep, piep, piep… flatline.

    u lost them :D

    graag ideen, want ik geloof absoluut in 2012 en ook in een grootschalige conspiracy theorie; ik heb ook boeken van sitchin gelezen en andere aanverwante theorien waaruit je kan concluderen dat de goden aliens waren en hun offspring achter hebben gelaten om de aarden te heersen, alleen dus waarom ontkennen ze 2012; wat is jullie idee? :)

    laterzzzz

  • Jeroen

    Hoi Morgenster, wat ben je lekker actief op dit forum, leuk!

    Je schreef:

    “waarom coveren ze 2012? waarom zie je er nix over op tv?”

    Wat denk je?

    Dan zou de hele maatschappij waar zij de macht over hebben instorten. Paniek, plunderen, volksopstand etc => economische crises etc. Ik verwacht pas een jaar voor het einde dat de media er echt serieus over gaat berichten en misschien pas een paar maanden van tevoren.

    en:

    “als alles al vast staat qua sterren, dan zal iedereen mee evolueren en heeft de hele Illuminazi NWO totaal geen zin.”

    Dat denk ik ok. Ze kunnen er bar weinig aan doen maar proberen zullen ze het toch om de hun zo geliefde macht te kunnen behouden. Er wordt zelfs geprobeerd de mens allerlei slechte dingen te laten inzien in plaats van dat er boodschappen van liefde en licht de wereld in gestuurd worden. Wat dacht je van het eeuwige slechte nieuws op tv en subliminale boodschappen?

    en:

    "ik kan me voorstellen wanneer tijd niet langer van toepassing is en actie en reactie elkaar direct op volgen dat je helemaal para van je omgeving kan worden.

    zoiets als het ervaren van drugs, zonder dat je weet dat er iemand een pilletje in je drinken heb gedaan en daardoor de kans vrij groot is dat je “fout” gaat…"

    dat denk ik ook. Veel mensen leven met veel nachtmerrie achtige ideeen. Niet handig, want dan wordt je nieuwe wereld een hel. Maar dat is nu ook al zo….

    Je noemde Sitchin al: de greatest conspiracy of them all…. De creatie van de mens….

    Met het vervalsen van deze geschiedenis heeft de kerk geprobeerd meer grip op de mensheid te krijgen door het invoeren van EEN God aan wie verantwoording dient te worden afgelegd. Het gevolg is dat priesters e.d. het gedrag van de gelovigen kunnen sturen en ze kunnen laten leven zoals zij willen dat ze leven(al zeggen ze dan: zoals God het wilt): in onwetendheid om zo het eigen machtsblok te kunnen beschermen. Want kennis maakt macht enzovoort enzovoort

    Groetjes van Jeroen

    Maar het schijnt het tijdperk van de waarheid te zijn, waarin leugens niet lang meer kunnen stand houden…. het is afwachten wat allemaal nog onthuld zal worden, maar aan de andere kant: Jij weet het, ik weet het en als een ander het wil weten kan ie op onderzoek uitgaan en vindt hij/zij de info die ze moeten vinden.

  • morgenster

    <…Hoi Morgenster, wat ben je lekker actief op dit forum, leuk!…>

    ja, ik zou natuurlijk ook wat meer bij seriewoordenaar kunnen kijken; maar het leuke van dit forum is dat iedereen hier zomaar kan posten zonder eerst te registreren, vermakkelijkt het communiceren; nadeel is wel dat iedere johan zijn onovernagedachte mening kan posten. gelukkig zijn we volwassen genoeg om te snappen dat 2012 alles behalve het werk van satan is :D

    <…Wat denk je?

    Dan zou de hele maatschappij waar zij de macht over hebben instorten. Paniek, plunderen, volksopstand etc => economische crises etc. Ik verwacht pas een jaar voor het einde dat de media er echt serieus over gaat berichten en misschien pas een paar maanden van tevoren…>

    uiteraard, dat spreekt ook voor zich; de vraag was meer een inleiding naar de vraag wat het voor nut heeft op evolutionaire basis als het sowieso al in de sterren staat.

    <…Dat denk ik ok. Ze kunnen er bar weinig aan doen maar proberen zullen ze het toch om de hun zo geliefde macht te kunnen behouden. Er wordt zelfs geprobeerd de mens allerlei slechte dingen te laten inzien in plaats van dat er boodschappen van liefde en licht de wereld in gestuurd worden. Wat dacht je van het eeuwige slechte nieuws op tv en subliminale boodschappen?…>

    niets dan ellende wordt door de media verkondigd; het ene drama na het andere en ze blazen alles op tot 1 grote poel des verderfs; je hoeft het nieuws maar 1 sec te zien en er zijn alweer 2093809328 mensen vermoord of bommen gegooid of weet ik veel wat voor paranoid ziekte is verschenen; ik heb periodes gehad dat ik daar helemaal om kon uitflippen; was best lekker :D

    nu laat ik de tv maar voor wat ie is; kijk toch bijna nooit; maar die keer dat je kijtk; negatief negatief negatief; voel me na het tv kijken ook altijd vrij lui, soms somber en vind dan soms materie als deze even niet zo belangrijk; heb ik zin in de brainless zombie uit te hangen; volgens mij komt dat ook door de tv en yes im paranoid thank u. :)

    <…dat denk ik ook. Veel mensen leven met veel nachtmerrie achtige ideeen. Niet handig, want dan wordt je nieuwe wereld een hel. Maar dat is nu ook al zo…..>

    even toch een mening over karma, chakra`s en reincarnatie; persoonlijk had ik eerst zoiets van pfff wat is het nut nu van al die religies die zich toespitsen op 1 kant van de munt in plaats van beide kanten te verwoorden.

    nu denk ik het antwoord te weten; let wel; men moet openminded zijn dit te volgen haha; ik denk dat wanneer je een echte christen bent; je zal moeten leven zoals jezus lol (ze weten de helft niet, maar goed) en dus altijd volgens je bovenste chakra`s der licht moet leven; zelfs als het tegen je gevoel ingaat; je bent immers bang om in de hel te komen…

    affijn; karma zal ALTIJD ervoor zorgen dat jij met ALLE chakra`s in BALANS komt; ALTIJD, dus leef jij een leven als christen en probeer je het leven te leiden van een heilige; volg je de 10 geboden van God (eigenlijk de wetten van hamurabi, maar dat ter zijde) dan leef je volgens je bovenste chakra`s; ergo; na je dood reincarneer je naar een leven waar je je onderste chakra`s kan activeren; oftewel de hel.

    mijn idee is; dat alle christenen naar de “hel” gaan; een leven moeten leiden om hun onderste chakra`s te motiveren en alle satanisten gaan naar de “hemel”

    hitler bijv zal naar mijn idee terug moeten komen als heilige :)

    oftewel; religie is een dwaalspoor; leert je geen zak over spiritualiteit of ik snap er geen hout van. enige religie die ik enigsinds waardeer om hun naar buiten treding zijn de Hare Krishna, met name omdat ze boedhisme in hun systeem hebben toegevoegd.

    maar ik dwaal af; sorry.

    <…Je noemde Sitchin al: de greatest conspiracy of them all…. De creatie van de mens….

    Met het vervalsen van deze geschiedenis heeft de kerk geprobeerd meer grip op de mensheid te krijgen door het invoeren van EEN God aan wie verantwoording dient te worden afgelegd. Het gevolg is dat priesters e.d. het gedrag van de gelovigen kunnen sturen en ze kunnen laten leven zoals zij willen dat ze leven(al zeggen ze dan: zoals God het wilt): in onwetendheid om zo het eigen machtsblok te kunnen beschermen. Want kennis maakt macht enzovoort enzovoort…>

    er is wel maar 1 god; dat zijn wij namelijk.

    god is de oceaan en wij zijn de druppels.

    zonder druppels geen oceaan en zonder oceaan geen druppels.

    het is wetenschappelijk bewezen dat we op atomaire basis allemaal 1 zijn.

    alles is energie, energie kan niet vergaan, alleen worden omgezet in een hogere of lagere staat van zijn; wat je kan interperteren als, wij zijn voor eeuwig, onze ziel is namelijk pure energie.

    voor de mensen die daar wetenschappelijk bewijs voor willen :P

  • Jeroen

    hi,

    je schreef:

    er is wel maar 1 god; dat zijn wij namelijk.

    god is de oceaan en wij zijn de druppels.

    zonder druppels geen oceaan en zonder oceaan geen druppels.

    het is wetenschappelijk bewezen dat we op atomaire basis allemaal 1 zijn.

    alles is energie, energie kan niet vergaan, alleen worden omgezet in een hogere of lagere staat van zijn; wat je kan interperteren als, wij zijn voor eeuwig, onze ziel is namelijk pure energie.

    voor de mensen die daar wetenschappelijk bewijs voor willen :P

    *******mjah, afhankelijk van of je onze scheppers god noemt natuurlijk. Dan zijn er wel veel meer, maar de god die jij hier boven beschrijft is natuurlijk iets heel anders dan zij die het genetische experiment op aarde zijn gestart met het wezen ‘mens’.

    Als ik god zou moeten beschrijven is er de in alles aanwezige energie en zij die ons kloonden. 2ledig antwoord dus.

    verder:

    hitler bijv zal naar mijn idee terug moeten komen als heilige

    ******* haha wie weet. En Boeddha is nu Bush… hmmm

    Ik heb begrepen dat we ook minstens eenmaal onder alle sterrenbeelden geboren moeten worden voor we ‘klaar’ zijn, om alle mogelijke negatieve kanten een positieve draai te leren geven. Op zich lijkt dat wel op jouw idee…

    Jeroen

  • morgenster

    <…mjah, afhankelijk van of je onze scheppers god noemt natuurlijk. Dan zijn er wel veel meer, maar de god die jij hier boven beschrijft is natuurlijk iets heel anders dan zij die het genetische experiment op aarde zijn gestart met het wezen ‘mens’…>

    ja absoluut; die goden die vroeger op aarde zijn gekomen zouden reptiel goden zijn; een doorgevolueerde vorm van de velociraptor oid; ik kan me er zeker in vinden; vind het te bespottelijk voor woorden dat alleen apen door evolueren.

    alleen wat ik erg vaag vind is dat nergens in sitchin zijn boeken wordt verwoord naar mijn idee dat hij de anunnaki als reptilians ziet. maar als opheldering heb ik dan ook een 3 uur durend interview met david icke gezien die een chick interviewed die bij satanische rituelen aanwezig was en naast president bush, prince charles, queen mother elizabeth etc, zelfs sitchin heeft zien shapeshiften in een reptiel…

    anyway; al was het zo; niet alle reptilians zijn evil en niet alle humies zijn “good”

    maar als ik het dus goed begrijp; heb je dus ook zoiets van; 2012 is er voor iedereen, maar als je niet snapt waarin je terecht komt ben je vrij snel de @!#$ tenzij je behoorlijk intelligent bent om te snappen wat er gebeurt…

  • morgenster

    enige wat de illluminati nog wel zou kunnen doen is door middel van de wat grotere oorlogen een groot gedeelte van de mensheid te decimeren en zo datgene wat er over blijft een stuk makkelijker kunnen beinvloeden en onder controle houden.

    als je dood gaat lijkt het me dat je de kans mist om te ascenderen…

    ik kreeg gisteren namelijk deze link van een vriend van mij:

    http://www.metatech.org/Art%20Bell%20Area%2051%20Call.mp3

    het is een telefoongesprek tussen Art Bell en iemand die overly paranoid/schizo over komt en claimed een voormalig medewerker te zijn van Area 51; aan het einde van het gesprek barst de man in huilen uit; het einde van het gesprek is niet het einde, maar de transmission wordt afgekapt… vrij vaag.

    op een gegeven moment komen ze back on the air met een back-up system.

    begrijp me niet verkeerd; ik heb geen angst; iedere fatsoenlijke, zichzelf respecterende game heeft ALTIJD een dikke, vette eind vijand voordat je naar de volgende ronde kan. dus mij spreekt dit meer aan, dan zomaar lukraak ascenderen zonder ook maar iets van een struggle of wat dan ook; voelt het net alsof je een toetje krijgt zonder een maaltijd vooraf te hebben gegeten…

    heb overigens aan andere vrij skeptische mensen dit (de audio-file) laten horen en die hadden toch wel zoiets van yow… het zou best eens goed NIET ge-acteerd kunnen zijn; zowel; dan zou Art Bell ook in dat complot zitten om ons angst aan te smeren; zou kunnen, maar die man heeft mening interresante radio-conversaties met noemenswaardige personen.

    het bevreemd mij in ieder geval. het heeft opzich nix met 2012 te maken, maar wel met de NWO ILLUMINATI, die koste wat kost willen voorkomen dat wij mensen “sterker” en “more able” worden; ze hebben nu al moeite met ons echt helemaal in toom te houden; na de ascendatie zijn de bewustelingen echt een te grote dreiging voor de NWO…

    ik vermoed toch wel dat zo`n ascendatie niet helemaal zonder haken en ogen kan verlopen en zou dat ook niet spannend of leuk vinden.

    just my 2 cents.

    ben benieuwd hoe jullie die audio link vinden; ik werd er toch wel even stil van ;)

  • Jeroen

    Hoi Morgenster,

    je stukje is deels nep, van Art Bell.

    Zelf had ik ook zoiets van wow, dit is heftig! En goed mogelijk op zich, als je kijkt naar het georganiseerde 11 september, vietnamoorlog, WOII verhaal…. waarom niet?

    Ik had het beluisterd maar kende het nog niet en heb het aan de redactieledenlijst van dossierx.nl waar ik lid van ben doorgestuurd in de hoop dat zij het wisten. En ja!

    Meerdere leden wisten ervan en zeiden direct:100% nep! Da's niet helemaal waar…..

    Ik heb deel twee hier, waarin de beller zichzelf identificeert als de area51 man.

    Echter, voor het uitvallen van het systeem heeft hij ook geen verklaring….. alsof het toch niet zo onjuist was, wat hij zei….

    Art Bell is niet nep of in het complot, maar de beller wilde blijkbaar een situatie laten zien dat iedereen makkelijk vatbaar is voor conspiracies. Echter, was ook de nep/beller dus erg geshokkeerd dat Arts hele radioprogramma uitviel.

    als je het wilt hebben moet je even je adres geven, is +– 1,5 MB

    Groetjes van Jeroen

  • morgenster

    hey vet, ja wil zeker de rest van het verhaal hebben…

    maar 1 ding vind ik vreemd en blijft vreemd:

    <…Art Bell is niet nep of in het complot, maar de beller wilde blijkbaar een situatie laten zien dat iedereen makkelijk vatbaar is voor conspiracies. Echter, was ook de nep/beller dus erg geshokkeerd dat Arts hele radioprogramma uitviel….>

    het uitvallende radio programma?

    ik bedoel; dat is naar mijn idee vast niet of nooit eerder gebeurt; niet dat ik een regelmatige luisteraar van Art Bell ben, maar merkwaardig is het wel.

    stel je voor; jij zou bellen, denkt bij jezelf van nah; ik heb de nodige materie doorgenomen en ik kan wel wat acteren en een beetje “para” doen.

    vind het opzich steengoed geacteerd, man moet een oscar krijgen; maar stel nu dat er toch ergens een kink in de kabel zit/zat; of de “overheid” achter het tijdelijk uitvallen zit; tja; ik vind de overheid zuigen en hun sneaky slinkse manieren om het grotere gros te manipuleren hoef je je niet eens voor verdiept te hebben in dit soort materie, maar je kan je wel afvragen waarom juist met dit soort info de lijn dood valt…

    als Art Bell niet in het complot zit, wat jij dus niet denkt en ik tja, ik probeer affentoe maar niet zoveel te veronderstellen en het gewoon op me af te laten komen, maar dan is het wel heel erg TOEVALLIG…

    en ik geloof eigenlijk niet zo heel erg in toeval; puur toeval is namelijk zeer schaars.

    misschien vertelde de man iets wat werkelijk waar is terwijl hij dacht dat hij een geintje aan het uithalen is. of ben ik nu echt TE openminded? :)

  • Jeroen

    “misschien vertelde de man iets wat werkelijk waar is terwijl hij dacht dat hij een geintje aan het uithalen is. of ben ik nu echt TE openminded?”

    Dat denk ik dus ook….Art Bell had zoiets in ieder geval nog nooit meegemaakt, dus volledige onzin lijkt het niet te zijn.

    En tja, in toeval geloof ik ook niet, maar je weet het nooit….

    Jeroen

  • morgenster

    <…Dat denk ik dus ook….>

    dat ik TE openminded ben haha? nee, ik volg je wel ;)

    <…Art Bell had zoiets in ieder geval nog nooit meegemaakt, dus volledige onzin lijkt het niet te zijn…>

    aan de ene kant hoop ik niet dat het onzin is en aan de andere kant; voor iedereen die dan de dupe zou worden van die machtlustige idioten; hoop ik weer wel dat het onzin is.

    even offtopic; ik heb het boek Maya Cosmogenesis 2012 : The True Maya Calender End-Date besteld en heb hem volgende week binnen; deze is van John Major Jenkins en Terence McKenna; ik neem aan dat dit een vet boek is; merk namelijk dat ik lang niet zoveel weet over 2012 als ik dacht; gezien jouw kennis erover.

    ik ben meer de man van de aliens/goden, conspiracies, drugs en psychic powers :D