Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Intelligent Design

  • Sanne

    Intelligent Design

    Mmm, zo,.. dit is toch sneller dan ik gedacht had; politici en wetenschappers in Nederland die open staan voor het feit dat er een ontwerper kon zijn voor al wat op aarde leeft. (7 6 2005 in Netwerk Ned1 http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=176898 )

    Voor m'n koffie koud is zie ik het kabinet discussiëren over Atlantis, de pyramides in Cheops, aliens en hoe verder nu en na 2012.

    Komt het toch nog allemaal goed; en sneller dan ik dacht.

    Ik ben echt verrast.

    Ach, ze hadden laatst toch bij Japan ook al een verzonken stad gevonden met een heel groot plateau uitgehakt in de vorm van een vis.(Ik geloof ook een documentaire van Netwerk of Twee Vandaag, naaa,.. Twee Gisteren dan).

    Zie je wel, klopt het toch hè, dat al die “Atlantis” overblijfselen weer naar de oppervlakte komen; daar kunnen de wetenschappers dus ook niet meer onderuit.

    Is trouwens wel toepasselijk die uitgehakte vis nu het vissentijdperk ten einde loopt.

    ;-) Sanne

  • Rainbow Spirit....

    SANNE SCHRIJFT:

    Voor m'n koffie koud is zie ik het kabinet discussiëren over Atlantis, de pyramides in Cheops, aliens en hoe verder nu en na 2012.

    _____________________________________________

    ……in ieder geval erkent FNV bondgenoten nu dat meditatie tijdens werktijd “helemaal nog zo gek niet is!” Hmmm…..als werkgevers dit advies nu op gaan volgen??? Mijn koffie is nog niet koud hoor…..;-)

    X

    Rainbow Sp.