Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

New Bijtje op dit forum

  • Mark

    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Mark. Ik ben al zoon 5 jaar bezig met het fenomeem 2012. Niet echt wetenschappelijk maar eerder mijn eigen ideën en ervaringen hebben tot dit onderwerp laten interesseren.

    Ik heb wat zitten lezen op het forum en het volgende wil ik even kwijt.

    Het maakt niet uit waar je in gelooft. Het gaat er om wat je ervaart en wat je weet…van binnen. Of je nu in Christus, Boedha of in de Coraan geloof het doet er niet toe. Ik lees tegenwoordig veel boeken van van Osho. Deze kennis is dus niet primair maar secundair van mij. Doet er eigelijk niet toe omdat het ook weer linken heeft met mijn ervaringen. Maar goed de kern. Het was het idee van Christus en Boedha om de mensen het bewustzijn te laten overstijgen. Christus gebruikte hiervoor de hemel en zei dat er maar 1 leven was. Dit was omdat het leven nou niet bepaald een pretje was. Hierdoor gingen de mensen in dit leven proberen alles goed te doen. Boedha daar in tegen zat in een land van foruin op dat moment. Mensen hadden het goed. Boedha gebruikte het idee van reincarnatie. Dit was omdat mensen zich gingen vervelen. Ze waren rijk. Hierdoor probeerde hij op die manier de mensen te laten geboren te worden. Geboorte.

    Want dat is er altid al geweest. Mensen kunnen niet alleen in 2012 een de tweede geboorte meemaken nee datkonden ze al veel eerder. Ik denk wel dat er nu een tijd is waarin dat veel makkelijker gaan kan.

    Ik zal nu wat vertellen over mijn eigen ervaringen.

    Wat ik heb ervaren noemde de psychiatoren “psychotiesch zijn”. Onzin natuurlijk maar ja wat zouden die stastische boekenwurmen nou weten. Even een aantal evaringen in het kort.

    - Licht om mensen heen zien(ook wel dieren en planten);

    - Met planten en dieren kunnen praten.

    - Iemands ziel horen zingen.

    - Eenwording met het universum.

    - Het niets.

    - Energie voelen (30 cm buiten mijn lichaam)

    - Sturen met gedachten.

    - Veel weten en zien van binnen.

    - Mijn eigen DNA zien ontwikkelen.

    - Over de groene velden gevlogen

    En zo zijn er nog wel een paar dingen.

    Helaas ben ik nu wat aardser en dat moest ook wel want ik functioneerde niet meer in de maatschappij. Ik heb nu nog steeds medicijnen. Maar goed.

    Wat ik denk is dat het nog wel even gaat duren voordat al die krachten en mooie dingen naar voren komen. Wel ben ik me er van bewust dat het denken een grootte invloed heeft op je leven. Maar daar in tegen is het beter om een staat van “no-mind” te berijken. Een mooie tip voor jullie. Het denken werkt omgedraaid. Deze wereld is polair. Het bestaad uit polaire verhouden waar we boven uit moeten stijgen. Maar een voorbeeld. Als je tegen een kat (doormiddel van het denken) zegt : “kom maar”. Dan gaat ie weg. Zeg je “Ga maar weg”. Dan komt ie. Jemoet het wel overtuigt WETEN. Geloof is onzin. Iets waar je in gelooft bestaad nog niet. Hetkan wel gaan bestaan maar weten is zekerder.

    Wat betreft die natuurrampen. Ja dat weet ik niet hoor. Ik hoop maar dat we veilig zitten in Nederland.

    Ik heb trouwens alle theoriën gelezen die er bestaan rond 2012. Athans de meeste. Ik vindt het gedeelte met betrekking tot DNA wel mooi. Alle cellen genezen en geen ziektes meer. Vol energie en een fijn gevoel. Maar ja wat moeten we daar voor betalen. EN wat hebben we al betaald.

    Ik wou nog een vraag neerzetten maar ik heb eigelijk geen vragen meer. Een stukje in mij is oneindig. En de dood is een mega orgasme. Dus wat heb ik te klagen.

    Ik wou dat ik jullie sommige dingen die ik heb kon geven.

    I wish the best for you people.

    Hoi.

  • I Neo.... Leo :)

    Hey Mark leuk om tel lezen dat je wat van Osho leest. Het leek me een aardige man met veel charisma. Heb wat video's van hem gezien en ook vele boeken van hem doorgebladerd. Ik woon namelijk al 5 jaar bij me oom en die is bij Bagwan in de commune geweest destijd. Jammer dat de goede man dood is. De schuld van The New World Order…..

    Hoop dat jij net als mij het goed voor hebt met de wereld en zou het leuk vinden als je me meer kan vertellen over wat je hebt ontdekt kwa Osho en dergelijke gave's die je noemden.

    Groetjes van Leo. I Neo leosssneo@hotmail.com

  • Rainbow Spirit....

    Hoi Mark,

    een heel hartelijk welkom op het forum! Zuiverheid ten top….veel plezier en bedankt voor het delen.

    Liefs, Rainbow Sp.

  • Mark

    Hoi Leo,

    Tuurlijk wil ik meer vertellen over wat ik zie leer en mee gemaakt heb. Ik heb je toegevoegt bij mijn msn contacten dus als je een keer online bent kunnen we misschien wat praten. Ik vindt het zelf altijd heel prettig om met mensen te praten die wat te zeggen hebben en geinteresseerd zijn in de, naar mijn mening, echte dingen in het leven. Bewustzijn, dood, leven, adem, liefde, inzicht, kennis, eenheid enz enz.

    Ik heb ook al inderdaad het een en ander ondekt dankzij/ondanks Osho. Een fatastische man voor zo ver ik lezen kan.

    Groetjes,

    Mark

  • Hanna

    Hoi Mark,

    Ik heb met groot plezier je bericht gelezen waarin je jezelf voorstelt. Het positief denken straalt ervan af, gewoon SUPER.

    Maar jij had geen vraagje maar na het lezen van jou berichtje ik wel aan jou:

    ben je ondanks je medicijnen nog in staat om te zien hoe je eigen DNA zich ontwikkeld, ik sta nl. overal voor open. ik heb nl. gelezen dat er op voorhand van 2012 al mensen zijn bij wie de DNA zich zal corrigeren en op de leeftijd van 30 jaar zal blijven steken. JOEPIE, de eeuwige jeugd…… ik ben benieuwd wat jij hiervan vindt.

    Groeten,

    Hanna

  • estrella

    Ik vraag me af waaraan je kunt merken dat je DNA verandert of al aangepast is???

    Iemand die hier iets zinnigs over weet te zeggen??

    XXX Estrella

  • Chronos

    Waarschijnlijk merk je dat als je helderder en schoner kan denken. En meer besef krijgt over je innerlijke ik, de natuur om je heen. En dat je jezelf verbonden voelt met het leven, dat merkte ik vanzelf waarneer ik mijzelf er intensief erin verdiepte. Ook als je Chakra's sterker worden, actiever.

    Dat is ongeveer wat ik kan bedenken.

    -Chronos

  • estrella

    Dank je Chronos, ik denk dat er het afgelopen half jaar zich wel iets heeft ontwikkeld, maar ik weet niet precies wat, kunnen ook nog de chackra's zijn want die gaan ook van 7 naar 13 als ik het goed begrepen heb.

    groetjes Estrella