Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2012... New World Order

  • I Neo.... Leo :)

    In de oudste kalender van de wereld die loopt van 50.000 voor christus tot 2012 na christus staan alle grote gebeurtenissen van de wereld beschreven. Maar waarom houd hij op in het jaar 2012.

    Voor dit antwoordt moet je zoeken omdat er veel mensen zijn die willen dat je het antwoord hierop niet krijgt.

    Als je een deel programma zoals “”lime wire“” hebt vul dan “”New world order“” in.

    Als het goed is krijg je dan een hit van ongeveer 60 a 70 mb. Download het filmpje en kijk er maar naar.

    Verder kan ik zeggen dat er al veel van dit soort geheime bestanden zijn op het internet.

    Laat ik je wel alvast waarschuwen dat waneer je dit soort bestanden download zij weten dat jij weet wat hun weten. Dus kijk uit… Deze organisatie waar ik op doel is zeer goed uitgerust met meer geld en macht dan zelfs de rijkste man van de aarde ooit zou kunnen krijgen.

    De grootste strijd van de mensheid is al gestreden. We hebben ons ontwikkeld tot een wezen dat kan beslissen over leven en dood. Een wezen dat kan kiezen tussen goed en kwaad. Wij zijn de goden van deze wereld en wij zullen hem moeten vormen.

    Hoop dat ik jullie dichter bij een deur heb gebracht waar je zelf door heen zal moeten lopen. Let wel dat je niet alleen zult staan!!!

    Once we will be a great world in a great universe and whe humans will be knowed for our troubled history and enlightend future.

    Child of Light. I Neo. (De nieuwe) LeoSneo leosssneo@hotmail.com

    I am not scared of them. Let them come and i will believe.

    Big Brother is protecting me….. {}SH{} and his clan. leo#079#neo

  • Child of Light 2

    Hey I Neo.

    Echt zwaar tof filmpje. Heb er na deze inderdaad nog meer gevonden. Wist niet dat het zo makkelijk zou zijn om aan dit soort informatie te komen. Heb nog veel meer gevonden. En of je het gelooft of niet….. Als ik tegenwoordig iemand bel of als ik wordt gebeld hoor ik een extra achtergrondgeluid…. Een vaag soort ruis…. Vertrouw ze inderdaad niet. Heb ondertussen The Powerhour gezien. Nou ben ik er gewoon zeker van dat zij de grootste leugenaars zijn die er bestaan. Zal ik ook beschermd worden door Big Bro… and ()SH() clan.

    Ben dan ook wel niet bang maar een beetje extra bescherming is nooit weg.

    Echt bedankt voor deze kennis die jemij hebt geschonken.

    Whe will rule the world with the light of the child. And he shall shine on all that is dark.

    Child of Light 2…….

    Thanks I Neo Child Of The Light

  • morgenster

    Is Lime-Wire vereist?

    Ik gebruik nu zelf Bit-Torrent en heb hier ook een aantal bestanden (5 hits) gevonden over de New World Order:

    http://www.mininova.org/search/?search=New+World+Order

    Kunnen deze bij de selecetie “geheime” bestanden toegevoegd worden?

    Je kan namelijk ook bij http://www.stargods.org een 5 uur durende docu van David Icke downloaden genaamd “Ruled by the Gods” en dit betreft ook het manipulatie project van de Illuminati + NWO.

    Heb in de tussentijd overigens niet het idee gehad afgeluisterd te worden :)

  • stef

    volgens mij valt dat afluisteren enzo allemaal wel mee. Ik vind het iig niet dat je er mensen bang mee moet maken. Want waar regeert de illuminati door?? Juist!! Angst!! Daardoor moet je geen mensen bang maken.

    (problem/reaction/solution)

    Dat er zulke informatie te vinden is? jazeker…gewoon op google is er al enorm veel te vinden

  • Daughter of Atlantis

    hmmmmmmmmmm ‘ illuminati ’ ???

    Dan Lara Croft maar bellen… lost zij wel even op…

    deed ze ook in haar eerste film.

    NB:… Zo lang de mensheid een beetje bewustwording kreeg van het goh ik besta…. Ik denk dus ik ben… kreeg men al de wens tot het vormen van geheime groepjes om… macht naar zichzelf toe te kunnen trekken… om een ander te kunnen overheersen.

    Geheime Orders bestaan al zo lang we eh denken beschaafd te zijn.

    En je hebt gelijk Stef… Om dit soort dingen te roepen… En ik ben beschermd door… Dat voelt voor mij ook niet goed…

    Wat zijn het dan? Twee knokploegen tegen overelkaar… Dat is niet waar 2012 en de VerLichting om draait.

  • Daughter of Atlantis

    Ik heb een aantal illuminati pagina's doorgelezen… En denk er het mijne van…

    Maar een reactie wil ik er wel op geven… Hoewel het niet mijn eerste bedoeling was om dit hier met jullie te delen… Maar misschien is het wel belangrijk…

    Zonder Licht geen Duisternis… Het gevecht tussen het Negatieve en het Positieve is juist waarom wij op deze aarde zijn gezet. Om bewust te kiezen over een x aantal levens… Kiezen tussen Goed en Slecht.

    Hoe Lichter iemand wordt… hoe kwaaier de slechte entiteiten zijn… Hoe meer ze zich manifesteren… In welke vorm dan…

    Ik heb een tijdje geleden een stukje oude Karma afgemaakt…

    Ik wist dat ik weer een stukje gegroeid was… Een tijd lang maakte ‘…’ mij s nachts wakker door soms letterlijk tegen mijn bed aan te schoppen. of te trekken… Dit is verholpen doordat mijn helpers,gidsen, begeleiders, engelen een tijdlang een verhoogde muur van Licht om mij heen hebben gevormd… (dit heb ik aan hen gevraagd)

    Denk positief… En verspreidt het. Ook al zegt het nieuws dat onze economie de op 1 na slechtste is… Zeg dan tegen je zelf…

    wat een onzin! Al zijn de prijzen belachelijk hoog… (aangezien we de gulden te goedkoop hebben verkocht) We kunnen elke dag eten… Relativeer het met wat je weet van situaties elders op de wereld… waar helemaal geen eten is.

    Ik weet dat het makkelijk is om mee te gaan in de negatieve stroom van mopperen en klagen. Herken dit dan in je zelf en geef tegen gas.

    Als mensen denken dat het slecht gaat… Dan gaat het slecht.

    Het is mijn persoonlijk mening dat de huidige regering te negatief is ingesteld. En grove fouten heeft gemaakt… maar om dit te kunnen veranderen… moet een ieder toch bij zich zelf beginnen.

    Ook dit heeft te maken met Innerlijke Groei… en hoe we omgaan met de obstakels of uitdagingen die dit leven ons brengt.

    Denk Licht Denk Positief.

    Glimlach wat meer. Doet wonderen… heus.

  • stef

    precies, doordat het negatieve veel te vermelden en VOORAL NEGATIEVE GEBEURTENISSEN TE VEROORZAKEN gaan mensen ook negatief denken.

    Voor mensen die de handelswijze van NWO niet kennen:

    NWO (new world order) en illuminati is de schaduwregering van de aarde. Bush regeert niet. Nwo regeert, met bush als een pion

    ze werken met het eeuwenoude Problem - Reaction - Solution

    ze willen absolute macht hebben over het volk. OPEN YOUR MIND for a minute…

    terrorisme bestaat niet. Terrorisme is gecreeerd en beheerd door NWO. 911 is in scene gezet(als je dit niet gelooft ga ik heel graag in discussie. Ik zal het anders zeggen, ga alsjeblieft met me in discussie)

    Moeilijk te begrijpen. Niet als je kijkt naar problem/reaction/solution. Om macht te krijgen creeeren, moet je de mensen in de gaten kunnen houden. LIEFST door zoveel mogelijk cameras, identificatieplicht, ID-chips onder de huid, etc etc.

    Door het creeren van terrorisme (problem) wordt er heel veel angst gecreerd (reaction), de regering rijkt vervolgens een oplossing aan in de vorm van een politiestaat(solution). Deze politiestaat is een absolute nachtmerrie voor de vrij mens.

    Vanzelfsprekend wil de NWO dat mensen niet achter deze waarheid komen. daarom willen ze ascensie tegengaan en willen ze de mensen die de waarheid ontdekken voor gek verklaren. NWO is enorm groot. vrijwel ALLE media, dus ook de nederlandse is in bezit van NWO.

    Grote waarheden zoals die van buitenaardse wezens, 2012 e.d. worden niet achtergehouden om massahysterie tegen te gaan, maar om de macht te houden. Kennis = macht = geld. Zodra de waarheid boven tafel komt hebben de heren geen macht meer.

    Daarom: ontdek je eigen waarheid en ga niet uit van de massa…

    HAHA sommige mensen verklaren me nu HELEMAAL voor gek en anderen hebben zoiets van: ja wist ik al lang :) DIt alles is moeilijk te begrijpen en helemaal te bevatten, maar voor mij kwam het allemaal als een antwoord. Ik wist dat er iets neit spoorde, Ik had gelijk… Ik kan er nu vrolijk overpraten omdat ik weet dat het snel afgelopen is. Gevaarlijk is wel dat ze er alles aan doen om de waarheid niet boven water te laten komen.

    Xxx

  • stef

    nog even snel een reactie:

    Je moet zelf weten of je hier voor open staat. Maar, als je hier voor open staat, als ik je nieuwsgierig heb gemaakt, maar je geloof het niet, je bevat het niet, zeg het dan uab.

    Begin dat met het besef dat het WTC niet door al-quida is neergehaald. Er zijn werkelijkwaar tientallen bewijzen dat amerika het zelf gedaan heeft. Ga alsjeblieft met me in discussie, dit is een erg grote waarheid. Het liefst zou ik het op straat gaan schreeuwen, maar dan gelooft toch niemand me. Jullie staan open, anders ben je niet op deze site. Het zou me ECHT deugd doen als ik iemand kan overtuigen van wat er gebeurt.

  • Sanne

    <<>>

    Ja, maar bedoel je dat in de zin van een selfullfilling prophecie, van Amerika heeft het er naar gemaakt, karmisch zelfs misschien?

    Of dat regeringsleiders als ziel van foetus af aan al geïnsinueerd zijn door een mogendheid, misschien door de Greys om hun dingen te laten denken en doen zoals ze nu doen.

    Dat het Bush zelf niet is die speeches houdt, maar dat hij zelf onbewust is en bestuurd wordt?

    Het waren toch ook die Greys die hun eigen planeet helemaal met microchips onder contrôle hadden en ons mensen in de slaap experimenten op uit voerden.

    Mmm, trouwens volgens Ute Kretzschmar met haar “De aarde op weg…” zouden die Greys toch nu al lang hun gevoelslichaam terug hebben moeten gevonden living on in peace and love, and so do we?

    What the h•ll is this then still 'bout those Illuminathalies?

    We hadden al lang klaar moeten zijn man!

    Jezus, Boeddha, Dalai Lama, wie moeten er nog meer gestuurd worden om ons onszelf en planeet wat leefbaarder te krijgen?!?

    Sanne

  • Daughter of Atlantis

    Ik houd niet zo van discussie's…

    Het enige wat ik denk dat ik kan doen is… Bidden.

    liefs D of Atlantis