Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

woorden van Licht

  • Daughter of Atlantis

    Je zou de oorzaak in rampen kunnen herlijden uit sterren berekeningen die we als mensheid tienduizenden jaren geleden hebben gemaakt. Een stand van een sterrenstelsen geeft aan dat er een ramp staat te gebeuren. Wat we hierbij vergeten is dat elke ramp gevoed wordt door de energieen die we uitstralen. Momenteel heerst er een hele negatieve energie in de wereld. Noem alle oorlogen maar eens op. Ik geloof dat er nog geen jaar is geweest dat er niet ergens op de wereld een oorlog plaatsvond tussen landen of bevolkingsgroepen. Of denk aan de strijd tegen het terrorisme. Of onze Nederlandse angst om minder te gaan verdienen en meer te moeten betalen aan van alles en nog wat. Slechte economie. Slechte… tja grappig eigenlijk. Iemand met een bepaalde status hoeft maar te roepen dat het slechts gaat… en hup de beursen zakken bijna als voorspeld. Hoe dan ook. Afhankelijk van onze Aarde en Haar grillen zijn we allemaal. Maar ik geloof… Nee ik Weet van het Licht. En ik weet dat Onze Lessen nog niet geleerd zijn. Ooit dacht ik in dit leven leer ik wat ik moet leren om mijn Ziel te doen groeien. Nu weet ik dat het leven zelf al de les is… Rampjaar 2012… was het jaar 2000 dat ook niet? De computers zouden dan toch ook stilvallen? En het jaar 1999 was toch het jaar van de gevallen engel? Als je iets energie geeft… neemt het op den duur energie. De makers van de 2012 pagina lijken zeer overtuigend in hun verhaal… Ik houd alleen niet zo van doemscenario's. Ze maken mensen bang… Maar zeggen niet wat ze van de lezer verwachten. Ik geloof niet dat er een wereldwijde ramp zal plaatsvinden die de aarde zal vernietigen.

    Ik word namelijk 86 jaar oud…(over 54 jaar) En als al iets desastreus gaat gebeuren is Nederland het eerste land dat onder water ligt.

    Wie ik ben? Geen idee… dat ben ik nog aan het leren. Of ik paranormaal ben? Men noemt mij ‘anders’ . Heerlijk woord.

    Ik praat/mopper/bid/overleg met mijn Gidsen. Herinner mij vorige levens. Kan voorspellen met kaarten (eigen gemaakt en Tarot). Ik ben de dochter van Atlantis en een priesteres van Avalon. Hij die mij zoekt zal het ene Teken van Atlantis en Avalon kennen.

  • Lich

    Als je alle theorien een beetje doorneemt, zie je dat lang niet iedereen er van uit gaat dat de wereld vergaat. 2012 staat er wat te gebeuren, maar dat wil nog niet gelijk zeggen dat de wereld vergaat

  • estrella

    Hoi Daughter van Atlantis

    Waarom zijn er oorlogen en strijd en angst?

    Ik geloof helemaal niet in een doemscenario, ik vindt het heel logisch wat er gebeurt in de wereld en het gebeurt ook niet voor niets, zou je als dochter van Atlantis moeten weten!

    Zou je iets willen vertellen over Atlantis en Avalon? ben ik erg in geintereseerd.

    XXX Estrella

  • Daughter of Atlantis

    Ik ben blij dat te horen… dat jullie er geen doemscenario in

    lezen… Het gaf mij persoonlijk een wat beklemmend gevoel

    (als ik er als ‘gewoon’ mens naar keek. (ik bedoel zonder mij ervaringen en de wijsheid van mijn Gidsen.)

    Wat kan ik zeggen over Atlantis… Ik herinner mij een binnenmeer of binnenzee met een kring van 9 stenen. Binnen in de kring was het prettig. Kalm.

    Daarnaast twee hoge ravijnen met een smalle doorloop naar de zee. Bovenop de ravijnen. (bergen eigenlijk met hele stijle wanden) waren twee verschillende tempels.

    De binnenmeer (zee) was aan de ene kant… de bergen aan de andere kant.

    En de kleuren zeegroen/blauw. Wijnrood. en beige achtig marmer.

    Ik kan mij herinneren dat mijn geestelijk vermogen, of paranormale vermogen veel sterker was dan nu. We creeërden met onze gedachten. Het eerste wat ik denk, als de vraag wordt gesteld hoe konden ze zulke zware voorwerpen versjouwen, is dat deden we met onze geest. Heel stom voorbeeld van een illusionist die een groep mensen met een vinger een zware man laat tillen. De kracht van de geest om te geloven dat de man van bijvoorbeeld ruim honderd kilo zo licht als een veertje is.

    Het was niet helemaal op de zelfde manier… maar het is om je een idee te geven.

    De grens tussen de ene wereld en de andere was veel minder scherp. Het Licht was dichterbij dan nu. (niet dat Zij verder weg zijn… Wij zijn verder weg.)

    Ik heb ik de goede tijd in Atlantis geleefd.

    ….

    Avalon… is een ander verhaal… In de levens tussen Atlanis

    en Avalon had ik te veel mee gemaakt. Avalon was een helingsperiode. In Avalon heb ik me het meeste thuis gevoeld. Het was na een lange tijd de eerste plek waar ik werd geaccepteerd… Ik zeg dit omdat ik in elk leven ‘anders’ ben geweest dan de mensen om me heen. In Avalon werd mijn ‘anders’ zijn verwelkomd, zelfs gevierd.

    Het verschil tussen Atlantis en Avalon was dat Atlantis zich heel erg richtte op het Licht en de Sterren en wat er eigenlijk boven ons gebeurde… En Avalon richtte zich ook heel erg op het Licht zij het in een andere vorm… Avalon gaf het meer een naam en vorm. En richtte zich heel erg op de aarde, op het leven.

    In Atlantis werd ik geboren… Naar Avalon werd ik geleid.

  • estrella

    Hoi d. of Atlantis

    Bedankt voor je verhaal, mooi!

    Ik denk zelf ook dat ik Atlantis en daarna Egypte in div. levens heb meegemaakt maar ik heb daar geen visionaire herinneringen aan, mooi! dat jij dat wel hebt.

    Avalon was trouwens in de eerste plaats een gedeelte van Atlantis wist je dat?

    ik neem aan dat jij het over de Engelse Avalon hebt of niet?

    De inwoners van Atlantis waren zeer intelligent en konden reizen door de kosmos met etherische ruimteschepen ze hadden veel tempels en priesters en technisch veel verder dan dat de mens nu is, konden (Inderdaad) de zwaartekracht opheffen en nog meer van dat moois maar ze hadden niet veel emotie en gevoel, door o.a. machtsmisbruik en misbruik van hun krachten is Atlantis uiteindelijk ten ondergegaan.

    Er zijn zijn op dit moment heel veel mensen in incarnatie die uit de tijd van Atlantis komen, om onder andere hun karma uit te werken en als voorlopers voor het Aquariustijdperk waarin de krachten van Atlantis weer ontwikkeld kunnen worden maar dan in liefde en wijsheid, vrijheid en gelijkheid.

    (deze wijsheid heb ik uit: Lanto 1 Atlantis en ufo's: uitgeverij Akasha)

    Ik krijg wel steeds meer herinneringen uit vorige levens waarin ik weet dat ik ook altijd “anders” ben geweest dus dat herken ik wel uit jou verhaal.

    'K ben in ieder geval altijd geinteresseerd in Atlantis en alles wat daar uit voortgekomen is tot nu toe en hoe zich dat nog verder ontwikkeld.

    XXX Estrella

  • Daughter of Atlantis

    De tijd van machtmisbruik en gevoelloosheid was inderdaad aan het einde van Atlantis… Waardoor het destijds ook tenonder is gegaan…

    Maar ik hoop dat je me wilt geloven… In de eerste eeuwen van Atlantis zaten we vol gevoel en emoties… en Liefde.

    (ik herinner me een intense en gelukkige liefde voor iemand.)

    Immers alleen in een gevoel van saamhorigheid kun je grootse

    dingen bereiken… En dat hadden we.

    Een vriendin van mij is op de latere dagen van Atlantis geboren en vertelde mij ook over een hele andere Atlantis dan die ik ken.

    Op de een of andere manier hebben de gaven en giften tot een gevoel van macht en machtmisbruik geleid… Ik denk dat dit is

    gekomen op het moment dat ze beseften dat ze uniek waren in dit opzicht…Atlantis moest de ‘hoofdstad’ van de wereld worden…

    De connectie tussen Avalon en Atlantis heb ik wel gevoeld, maar nooit zo onder woorden kunnen brengen…

  • estrella

    Hoi D. of A.

    Ik geloof je zeker, want in de overgang van Lemurie naar de begintijd van Atlantis was alles ook paradijselijk en in harmonie, dat is helaas in de loop der tijd helemaal mis gegaan en daarom moest Atlantis ten onder gaan.

    Maar door eeuwenlange evolutie van de mens krijgen we (die daar voor open staan of lichtwerkers of die ervoor gekozen hebben in deze tijd weer hier aanwezig te zijn juist om dit mee te maken enz.) door de afsluiting van de 26.000 jarige cyclus een nieuwe kans om de krachten en gaven die toch in de mens aanwezig zijn en stammen uit Lemurie en Atlantis zich opnieuw te gaan ontwikkelen maar dan in harmonie en gevoel.

    Ik hoop dat het inderdaad zo gaat gebeuren, ikzelf geloof er in.

    XXX Estrella

  • Chronos

    Een ramp, het einde van de wereld? nee, daar geloof ik absoluut niet in. Leven gaat altijd verder, ook als alle kansen zich tegens ons keren. Mensheid kan niet achteruit, alleen vooruit. Denk daar maar aan.

  • Daughter of Atlantis

    Moge de Goden jouw woorden verhoren Chronos.

    Ik heb het gevoel dat er een en ander gaat veranderen op aarde. Maar geloof zeker niet in een vernietiging van de mensheid. (of nederland).

    De aarde is altijd onrustig geweest… kijk je geschiedenis boeken maar na. Daarnaast al die nucleaire explosies…

    Wat heeft trouwens die laatste Tsunami getrickerd?

    Mijn gevoel is dat er een countdown is begonnen…

    Ik kreeg dat gevoel toen de president van Israel werd vermoord…

    Ik wist… Hij is de eerste van een lange rij mensen die belangrijk zijn voor meer mensen dan alleen hun naaste familie. De afgelopen tien jaar zijn veel mensen op vrij jonge leeftijd gestorven. Grote rampen zowel aards als door mens zouden volgen… Ik wist toen alleen niet wat… Ik voelde enkel de angst dat iets ergs zou komen… En ze kwamen… Mijn gevoel zegt me nu dat er nog meer gaat gebeuren…

    En het enige wat ik kan doen is vertrouwen hebben in het Licht dat voor mij nog altijd voor Liefde in Wijsheid staat.

    Maar makkelijk is het niet. En mijn vertrouwen is niet altijd even sterk.