Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voor het eerst

  • Paulien

    Hoi hoi ik ben Paulien

    Ik zie voor het eerst deze prikbord. En ik moet zeggen dat ik het heel interssant vind.

    Ik ben zelf ook bezig met paranormale dingen.

    Was laatst in een boekenwinkel en zag een boek over het 2012 en nu zie ik het weer. Toevallig?! Haha

    Groetjes van Paulien

  • Chiel

    Hoi Paulien,

    Heel toevallig. Kan haast geen toeval zijn.

    Welkom.

    Groet,

    Chiel

  • Chronos

    Toeval bestaat niet. Het zijn dingetjes die je kunnen blijven verbazen. Maar je kunt ook denken, is het mijn lot? Ben ik klaar om te accepteren dat de wereld aan het veranderen is?

    Zoals dit. Ik heb meerdere malen de situatie gehad dat ik op een willekeurige moment naar boven ging, en telkens het zelfde nummer zie. 23:23, en als ik die leeftijd bereikt heb is het 2012, toeval? of is het dat het zo moet? Mischien een geheugensteuntje dat de tijd aan het komen is?

    Oh ja, laat ik me even voorstellen, ik ben Chronos, vond het een toepasselijke naam en ben erg bezig met spirituele/2012 dingetjes.

  • estrella

    Hoi Paulien

    Ook Welkom!

    Wel prettig he?

    Dat je hier een beetje van gedachten kan wissellen over zaken die je in het dagelijks leven toch niet met iedereen kan delen.

    Ik ben een beetje nieuwsgierig met wat voor paranomale dingen je zoal bezig bent, zou je iets willen vertellen?

    Buiten de rampen die nog gaan plaatsvinden en andere enge/akelige verhalen die zich vormen rond 2012 is er ook nog iets positiefs te melden in de vorm van het ontwikkelen van paranormale gaven zoals telepathie, levitatie, duidelijke contact met je gidsen, healing en astraal reizen en ontwikkelen van andere krachten en gaven die de mensen in de tijd van Atlantis ook bezaten maar dan met de bedoeling dat de mens van nu dit doet vanuit liefde en wijsheid, en dat de “nieuwe” mens in broederschap gaat leven en samenwerken, wat vindt je daarvan??

    XXX Estrella

  • estrella

    Hi Chronos

    een beetje laat! maar WELKOM!

    Laat nog wat van je horen.

    by the way (misschien loop ik achter) maar wat betekend Chronos?

    Wel mooi trouwens.

    groetjes Estrella

  • Chronos

    Chronos is volgens mij een woord dat afkomstig is van de tijd in het algemeen. Tenminste dat denk ik.

    Bedankt voor de welkom, ik zal zeker verder praten over dit onderwerp.

  • Daughter of Atlantis

    Hi Chronos…

    Je naam kwam me bekend voor… alleen de manier waarop jij gekozen hebt je naam te spellen is anders dan ik me herinnerde.

    Ik heb nagekeken waarom de klank me bekend voor kwam…

    Kronos is afkomstig van de griekse mythologie. God van de tijd. vader van Zeus.

    eh welkom bei the wee.

    groetjes D. of Atlantis

  • 2012.pagina.nl

    Hoi hoi,

    Ik wilde hier graag even op inhaken. Chronos en Kronos zijn wel degelijk twee verschillende archetypes, zie hier een beknopte uitleg:

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Kronos

    Verder wil ik alle nieuwkomers van harte welkom heten hier! Bedankt voor jullie waardevolle bijdragen tot dusver. Ik heb zelf helaas te weinig tijd om regelmatig mee te prikken, maar ik zie wel dat er de laatste tijd veel interessants aan postings bij is gekomen, ga zo door dus!

    Groetjes,

    Rosette

    2012.startpagina.nl

  • Daughter of Atlantis

    Thanks voor je input…