Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

re: 2012

  • Daughter of Atlantis

    (kort verhaaltje)

    Op de nacht van 1999 op 2000 was ik alleen met mijn moeder beneden in hun huis. Ik ervaarde zo'n moment waarin alles een honderste van een seconde stil lijkt te staan. En je opeens zo'n flits ziet. Ik wist wat er ging gebeuren… Ik zei tegen mijn moeder dat ze niet bang hoefde te zijn. En of ze het wilde zien of niet.

    Ze wilde het zien… Ik hield haar hand vast, zodat ze mijn liefde

    voor haar zou voelen en niet angstig zou worden. Voor haar ogen verscheen op mijn gelaat de belangrijkste gezichten van mijn vorige levens. Ze zag in die ene minuut tientallen gezichten. In de drie dagen die daarna volgden voelde ik me bevrijd van alle angsten en onzekerheden. Ik voelde me puur en vol begrip en liefde. (ps: mijn moeder was niet bang). (dat fijne gevoel duurde dus maar drie dagen helaas.) Sinds dien tracht ik mijzelf zo te verbeteren dat ik weer op dat punt kom… De ergste vijand daarin is mijn eigen onzekerheid. Het gevoel het beter te willen doen… Het idee beter te moeten doen omdat je nu eenmaal ‘meer’ weet. En mijn opstand daartegen die roept, verdorie ben ook maar mens. Wat me ook toestaat mijn eigen fouten te maken… zo lang ik er maar open voor sta er van te leren.

    Oudsjaar avond is voor velen een spiritueel moment geweest.

    althans in mijn bekendenkring

    ………………………….

    Ook toen werd er gewaarschuwd voor rampen en opschoning.

    Die ook heeft plaatsgevonden. Maar anders dan men had verwacht.

    Weet dat als er iemand tegen je spreekt. Mens of Entiteit en je houdt er een angstig of onrustig of onzeker gevoel aan over, geen Lichtwezen, Lichtdrager, Lichtengel heeft gesproken.

    Rampen horen bij de aarde. Niet bij het Licht. Zij hanteren geen aardbevingen of vuurwerkrampen of oorlogen om aan een opschoning te beginnen.

    Opschoningen van de aarde? Wie beslist over welk mensenleven dat hij of zij niet Licht genoeg heeft geleefd?

    Wie werpt de spreekwoordelijke eerste steen?

    Groeien doen we niet met geweld. Groeien doen we met onze Geest. Met onze Ziel. Met onze Harten.

    2012… De tijd dat maya kalenders stoppen. Het einde van een

    planetaire of sterren- cyclus.

    De aarde zelfs levert nog steeds een constante strijd van binnen en buiten. Denk aan Vulkaanuitbarstingen. Aardbevingen, Vloedgolven. Het leven op aarde is eveneens een constante strijd op bestaansrechten. In het dierenrijk, mijn eten, jouw eten, mijn leefgebied, jouw leefgebied. Mijn wijfjes, jouw wijfjes.

    Deze strijd om het bestaan, deze overlevingsdrang zit ook in onze genen. In ons bloed.

    Elk leven weer krijgen we de kans,keuze, mogelijkheid om voorbij de aardse drang te leven, te beslissen. Vergeet niet dat ook wij Lichtwezens zijn in een lichaam. Dit lichaam hebben wij gekregen opdat wij ons weer Puur en Helder en Rein mogen en kunnen voelen.

    Gaat er daadwerkelijk iets veranderen in… Ja… Het kan groot en kan klein zijn. Maar als er al rampen gebeuren op aarde. Denk dan niet, die heeft zo moeten zijn, dit hoort bij de opschoning… Denk eerder aan al die kernproeven waar Moeder Aarde erg blij mee is. (niet dus)

    Denk bij explosie aan de tekortkomingen van mensen.

    Denk bij aanslagen aan de angst/onzekerheid en helaas vaak zelfs de dictarordrang en haat van mensen.

    Geen enkel Lichtengel die jou na staat zal willen dat jou iets overkomt in het kader van een opschoning.

    Zie 2012 als… elk ander jaar… met iets extra's.

    Rampen hebben we al we genoeg het hele jaar door en bijna elk jaar zo lang ik leef… en heb geleefd. Daarvoor hebben we 2012 niet uitgekozen.

    Angst is waar het negatieve zich mee voedt.

    Angst dood, vermoord, vernietigd, verwoest.

    Hoop en Vertrouwen geeft Vrede en Welzijn.

    Als we er klaar voor zijn zal 2012 een belangrijk jaar voor ons worden… En ik moet daarbij niet alleen denken aan onze Geestelijk vermogen… Maar vooral ons kunnen als mens…

    Het ontdekken van iets nieuws, een nieuwe bron of toepassing wat ons leven zal veranderen.

    … Als we er niet klaar voor zijn zal 2012 zijn als elk voorgaande.

  • angel

    Hoi,

    Ik ben sinds een jaartje ontwaakt, en het is sinds die tijd heel hard gegaan met mijn ontwikkeling. Niet dat ik vorige levens weet, of bepaalde paranormale gave bezit, (helaas, denk ik dan wel eens) Maar ik kan je wel vertellen dat ik de jassentechniek gedaan heb, en er een heerlijke innerlijke rust aan over heb gehouden…Het komt erop neer dat wij sinds het jaar 2000 geen karma meer kunnen opbouwen, we kunnen alleen nog maar karma verwerken. Dit brengt een grote mogenlijkheid tot groei en ontwikkeling met zich mee. De jassentechniek kan oude opgebouwde karma van je afhalen, (net als het uitdoen van oude jassen) waardoor je weer een stuk lichter en schoner bent, bevrijd van oude karmatische energieën, waardoor je een grotere kans krijgt op een hogere trillings niveau te komen.

    Ikzelf geloof niet meer in doem scenarios, alles komt zoals het komt en het is goed zo..

    Trouwens…wat zou het ergste kunnen zijn dat je kan gebeuren? Dat je sterft…maar sterven bestaat niet, je ziel leeft altijd voort.

    Daarbij is mijn persoonlijke geloof, en vertel me maar als ik fout zit, dat je de oplossing van binnen uit moet zoeken, er zijn geen oplossingen van buiten af.

    Het gaat erom dat je door spiritueel inzicht je vibraties verhoogt, dan krijg je de vibraties van de 5de dimensie en ga je mee over naar de nieuwe aarde.

    Hoe en wat, dat weet ik ook niet precies. Ik zie het als een reis met bestemming onbekend, en ik ga er gewoon in mee. Al wat er in de wereld gebeurd gaat op dit moment langs me af, het doet er niet meer toe, dat is niet mijn realiteit meer.Ik zie alleen maar positieve dingen in alles wat er gebeurd, al kan ik af en toe ook nog wel heel menselijk reageren, maar tenslotte ben ik dat ook. (nog wel, hahaha)

    Het enige advies dat ik je dus kan geven is dit, kijk eens op de jassentechniek websiet, er staat ook een hoop info op…http://www.jassentechniek.nl/

    ik kan alleen uit eigen ervaring zeggen dat ik er ontzettend veel baat bij heb gehad.

    en dat wil ik graag met anderen delen.

  • estrella

    Hoi!

    Ik zie mezelf eigenlijk ook een beetje als moeder aarde.

    Mijn eigen proces van “opschoning” inclusief uitbarstingen, overstromingen, rampen, alle vergif moet eruit enz. om daarna vernieuwd, verhoogd bewust, licht uitstralend, kosmisch bewust als aquariusmens tevoorschijn te komen.

    'K vindt het prachtig! (en ik werk er m'n hele leven al aan kom ik nu achter.)

    XXX Estrella

  • Daughter of Atlantis

    Dankje… dat ga ik zeker doen… (kijken naar de jassentechniek)

  • Daughter of Atlantis

    Hallo Estrella,

    Ja… ik denk dat je gelijkt hebt… Ik denk dat velen van ons

    er al een heel leven aan werken… En dat helaas sommigen van

    ons hierin verkeerd gelabeld zijn.

    Ik weet wel, hoewel ik me steeds… eh wijzer? voel… Ik nog een hoop onzekerheid heb te verwerken… Maar ik ben op de goede weg.

    De onzekerheid is overigens ‘veroorzaakt’ in de loop van mijn mensen door de mensen om mij heen. Ik was als vierjarige

    heel wat zekerder dan nu met bijna tweeëndertig.

    Misschien had ik al deze ervaringen wel nodig om opnieuw echt sterk te worden. En echt mijzelf te zijn.

  • estrella

    Hoi Angel

    Go with the flow!

    Is ook mijn motto.

    Ik geloof niet dat niemand meer een negatief karma kan opbouwen, als je flink de fout ingaat door een moord of andere misdaden die toch helaas nogal voorkomen.

    Ik denk dat dat geld voor de mensen van goede wil (waarvan er gelukkig ook heel wat zijn) om het maar zo te zeggen dat die mensen hun karma nu uitwerken en zich daarna verder kunnen ontwikkelen.

    XXX Estrella

  • estrella

    Hoi D. of Atlantis

    Dat is inderdaad waar, ik had als kind ook geen onzekerheden, voelde me prima zoals ik was, later in de puberteit ben ik me al het negatieve aan gaan trekken en op mezelf gaan betrekken waardoor ik vaak depressief was en een pracht van een minderwaardigheidscomplex heb opgebouwd.

    Ik ben nog niet altijd even zeker van mezelf maar ik werk eraan (onder goede begeleiding van mijn gidsen) en het gaat heel snel de goede kant op en ik weet dat ik van binnen een heel sterke persoonlijkheid ben en dat ik dat steeds beter naar buiten kan brengen, maar ik had achteraf gezien wel de keiharde lessen van het leven nodig om alles in de juiste perspectieven te leren zien.

    XXX Estrella

  • Daughter of Atlantis

    Hi Estrella… Ik hoop dat het ons zal lukken ons, ondanks het negatieve van anderen, gaat lukken ons weer net zo sterk te voelen als toen we hier kwamen.

  • estrella

    Hoi Atlantis

    We weten waar we voor gaan en we gaan ervoor!!!

    We zijn al een heel eind dat we het negatieve van anderen kunnen onderscheiden en we worden er steeds sterker door, dus al het negatieve omvormen tot positief en het komt goed, weet ik zeker met jou ook want ik ken je wel niet maar je voelt heel goed aan, ik weet heel zeker dat je een heel mooi mens bent. Je hebt veel inzicht en je wordt goed begeleidt door je gidsen en je werkt eraan, wat kun je nog meer doen?

    (ik geloof dat iedereen mooi is diep van binnen)

    We zitten in een heel mooi maar moeilijk proces, maar dat het gaat lukken ben ik van overtuigt.

    Liefs Estrella

    p.s. een beetje peptalk is wel belangrijk af en toe, vindt je niet?

    houdt de spirit hoog!

  • Daughter of Atlantis

    Peptalk is heel belangrijk… en wordt heel erg gewaardeerd.

    thanks