Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lichtdragers Opdracht?

  • Daughter of Atlantis

    Nu de aarde aan haar opschoning begint of is begonnen.. krijg ik steeds sterker het gevoel door dat ik meer zou moeten doen.

    Ik heb het gevoel dat ik als Lichtdrager het zwarte stof moet… Hoe noem je dat? Net als bij auto's zodat de uitlaatgassen schoner zijn… Ombuigen? Verwerken?

    Ik heb de laatste tijd steeds vaker de drang om mijn wortels in de aarde te steken en mijn hoofd in de zon en via mijn hart het licht over mijn stad, land, europa, aarde te doen stralen.

    Wat is het terrorisme? Wat is de aanslag van vanmorgen in Londen? Zijn dit acties uit angst of haat?

    (grappige anekdote… Ik was in een aantal levens zowel de Moslim die verdreven en vermoord werd in mijn ‘eigen’ land en stad. En later een kruisridder die de moslims verdreef… Omdat dat leven me leerde wat extremisme is (ik weet niet of ik het goed schrijf, ben even te lui voor een woordenboek) was, koos ik er daarna weer voor om Moslim te worden, dat was overigens enkele eeuwen na Christus. (hang nu geen geloof aan.)

    Weet immers dat het Licht er is. *-)

    Moet ik mezelf nu hekelen omdat ik eens Moslim was? Of omdat ik moslim was moet ik nu het Westen hekelen? Eh?

    Snap je wat ik bedoel? Dat hele ‘ik ben boos op jou omdat… ’ Slaat gewoon nergens op… Wat je kunt wel eens kwaad zijn op je zelf.

    Kan ons Licht die emoties Verlichten? Kunnen en mogen we bidden of vragen voor Helderheid in de hoofden en harten van onze ‘leiders’ ? En of misschien vooral van onze vijanden?

    Ik wil geen nieuws meer kijken. Het maakt me depressief… Maar ik mag me niet afkeren. Ik moet op de hoogte blijven en positief tegengas geven.

    Herkent iemand dit?

  • estrella

    Hoi Atlantis

    Wat kun je nog meer doen dan Licht sturen en Licht uitstralen en Licht visualiseren??

    Ik had laatst een droom over “zwarte stoflucht”?? (nja, echt waar)

    'k wist alleen niet wat ik daar mee moest, Ik schrijf alle dromen/visioenen op

    misschien kom ik er later wel achter.

    XXX Estrella

    p.s. we hebben wel veel overeenkomsten valt me op.

    Jij hebt het lef om er over te beginnen, daar heb ik bewondering voor.

  • Daughter of Atlantis

    Hi Estrella,

    Ik denk dat het tijd was voor mij om alles wat ik weet of

    denk te weten. Alles wat ik voel of denk te voelen naar buiten

    te brengen… En dan richting mensen die het tenminste kunnen begrijpen… Of die mij het weer beter kunnen uitleggen.

  • estrella

    Hi Atlantis

    We hebben het forum voor onszelf ben ik bang!

    We hebben toch niemand weggejaagd met Atlantisverhalen maar die hebben ook echt wel met 2012 te maken.

    Iemand niet mee eens of een andere mening? Feel Free en meng je er gerust in.

    Ik heb ook de behoefte om er mee naar buiten te komen, want waar het hart van vol is loopt de mond van over.

    't is alleen jammer dat tegen wie ik hierover ook begin ze me allemaal aankijken van: “Mens waar hou jij je in hemelsnaam mee bezig: Atlantis? Lichtmeesters? 2012? lichtwerk? ruimteschepen? nieuwe aarde? hoger bewustzijn? enz. ben je niet goed?” dus dan ben je snel uitgepraat en ik kan het wel begrijpen, ga het maar aan de buurvrouw uitleggen en aan je schoonmoeder ofzo, klinkt inderdaad wat vreemd.

    Maar ik blijf bij mezelf en leer gewoon door en ben ervan overtuigt dat het in de toekomst wel van pas komt, en dan kunnen we inspringen.

    Komt tijd, komt raad!

    XXX Estrella

  • Daughter of Atlantis

    Er is ook niemand met wie je dit soort dingen kunt bespreken.

    Zelf ik zelf betrap me er wel eens op dat ik denk… Ik ben gek.

    Zelfs als ik iemand hoor vertellen over zijn of haar Gids denk ik wel eens ; ja ja… Terwijl ik er zelf twee heb waarmee ik regelmatig communiceer. Eh… dingdong.

    Well what can I say… Atlantis has taken over.

    hihi…

    Maar eh… Ik ben nog steeds benieuwd naar de mening van andere Lichtdragers… Ten slotte weten we allemaal een beetje van het geheel.

  • Dolfijn

    Hoi Atlantis dochter

    Ik herken in elk geval het geen tv meer willen kijken om niet al die negatieve energie binnen te krijgen, aan de ene kant voelt het als mijn kop in het zand steken, aan de andere kant is het wel mezelf beschermen en wat is nu het beste??

    Probeer licht en liefde te sturen naar plekken waar het schijnbaar nodig is, vooral naar de mensen die de aanslagen plegen. Vaak is dit uit angst voor ???? misschien voelen ze de verandering komen en weten ze niet meer wat te doen met al die gevoelens??? dan maar aanslagen plegen in opdracht van iemand die het allemaal lijkt te weten in hun ogen?? Waarom: een vraag waar je vaak geen antwoord op krijgt. Meer dan liefde en licht uitdragen is volgens mij niet mogelijk. Degene die aanslagen plagen hebben daar zeer waarschijnlijk voor gekozen, zoals ook de slachtoffers daarvoor hebben gekozen, om te leren wat angst is? om te zien wat ze in een vorig leven zelf hebben gedaan en dat ten volle te ervaren??

    Zoveel vragen die dan weer opborrelen….

    Zelf denk ik dan: stuur maar licht naar waar je denkt dat het nodig is, probeer je de dingen niet zoveel aan te trekken, het gebeurt niet voor niks……

    Maar dat blijven voelen is zo moeilijk, ik denk dat ik weet dat het gebeurt omdat mensen zelf om deze ervaring hebben gevraagd, maar om het aan te zien is een heel ander verhaal….

    Liefs Dolfijn

  • Daughter of Atlantis

    Dolfijn… dankjewel voor je antwoord.

    Je schrijft precies wat ik voel… En beantwoord mijn inwendige vraag.

    Het is overigens een hele nieuwe ervaring voor mij om met mensen te spreken die mij lijken te begrijpen. Of waar ik althans

    het gevoel heb begrepen te worden.

    Dankjewel 2012 site maker. En bedankt een ieder die mijn

    woorden,gevoelens serieus nemen.

    Ik zal nog meer licht naar bin laden sturen… En de buurvrouw van mijn zus die haar al zit te treiteren…

    nb: ik moet eerlijk zeggen dat een paar jaar geleden ik gevraagd zou hebben of de buurvrouw niet kon verhuizen.

  • estrella

    Hi Dolfijn

    Ik kijk ook al heel lang geen TV meer, het interesseert me gewoon niet meer, en al die negativiteit en onzinnigheid, heb ik gewoon geen behoefte meer aan ik kijk wel af en toe naar Discovery of programma's over reizen vindt ik wel weer interessant.

    Ik probeer ook licht te sturen en ik ga er ook vanuit dat het allemaal een doel heeft al die ellende.

    Als er iets ergs gebeurt ben ik toch altijd weer even van slag en begrijp ik het toch even niet en dan moet ik me toch steeds weer moed inpraten dat het een hoger doel dient al zie ik het dan niet op dat moment.

    XXX Estrella

  • estrella

    Hi Atlantis

    Haha! doe ik ook altijd als ik geirriteerd ben of me kwaad voel worden op iemand, gelijk licht sturen in plaats van schelden en vloeken.

    XXX Estrella

  • Dolfijn

    Hoi hoi

    Ik vind het ook fijn als ik mensen tegenkom die zich met hetzelfde bezig houden als ik. Geeft me het gevoel dat ik op de goede weg zit…..

    hahahah en zo'n buurvrouw….nog steeds gebeurt het regelmatig dat ik dan zou wensen dat ze zou verhuizen, maar het ombuigen wordt steeds makkelijker. Liefde is nog altijd sterker dan negatief er tegenaan kijken….hoe moeilijk soms ook…..

    Ik zelf ben ook niet van plan om te gaan verhuizen, zoals al eerder gezegd, je kunt je lot niet ontvluchten, als je dan toch uitgeleerd bent hier en je verhuist wel om de overstroming te ontvluchten, dan zal je misschien in je nieuwe huis van de trap vallen of wat dan ook.

    Tv kijken doe ik alleen naar dingen waar ik niet door van slag raak. Ik heb toen een klein stukje gezien van de tsunami en meteen die nacht droomde ik dat ik daar was, dat was absoluut geen pretje….vreselijk die stank en al die vreselijke dingen die ik er zag….

    Nu hou ik me voornamelijk bezig met mijn eigen reiniging en healing, want er gaat nog altijd op denk ik: verbeter de wereld, begin bij jezelf….

    Liefs Dolfijn…..