Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

visioen/droom

  • Daughter of Atlantis

    Mijn excuses als mijn naam te veel voorkomt in het rijtje…

    Heb veel te vertellen…

    Ik heb vannacht een droom gehad, maar ik denk dat het een visioen was die ik met jullie wil delen.

    Ik droomde dat ik ergens op een hoog punt stond vanwaar ik de aarde kon overzien. Naast mij stond een vrouw die me vertelde te kijken naar wat er ging komen. Ik zag dat door een flinke aarbeving en zeebeving de zuidpool een behoorlijk stuk verschoof waardoor er langs de kusten enorme vloedgolven ontstonden. En bijna als in een film steeg midden in de Atlantische Oceaan een landmassa op ter grote van Australie.

    De vrouw vertelde me dat dit land New Atlantis zou heten omdat zij was ‘geboren’ uit de atlantische oceaan. En ter herinnering aan de eerste Atlantis…

    Groetjes D.of Atlantis

  • estrella

    Estrella calling Atlantis!

    'K doe met je mee, ‘ik heb ook een beetje ’t idee dat ik veel aan 't woord ben, maar als het hier niet kan waar dan wel?

    De herrijzenis van Atlantis,

    ik heb toevallig een paar dagen geleden tegen m'n man gezegd (die hier trouwens niets van wil weten, veel te nuchter) dat ik het idee heb dat het zo zou gebeuren zoals jij het nu gezien hebt (toeval?)

    Ik heb een paar dagen geleden ook gedroomd dat Scheveningen onder water liep door het stijgen van de zeespiegel en dat ging vrij snel en ik wist (in de droom) dat Den Haag en wie weet wat nog meer onder water zou lopen en de zee steeg behoorlijk snel er was geen tegenhouden aan.???

    XXX Estrella

  • Daughter of Atlantis

    Dat kan geen toeval zijn…

    Hallo andere Lichtdragers… Ik wacht op jullie input!

    Zowel Estrella als ik hadden een gelijksoortig visioen…

    What to do next?

    Het Westen loopt straks onder water… Alle westkusten dat in lijn loopt met onze westkust…

    Ik heb onlangs mijn vader gevraagd wat te doen bij overstromingen… Hij zei dat Drenthe het hoogste punt van Nederland is.

    Ik voel geen angst voor mijzelf… Maar ik ben bang voor de mensen die aan de kustlijn wonen. Natuurlijk kan ik het als Lichtdrager bekijken en denken, voor die mensen wordt gezorgd. Maar hier op aarde ben ik in de eerste plaats mens.

    Ik heb het gevoel alsof ik zwijg waar ik had moeten spreken.

    En dat ik niets doe waar ik had moeten handelen.

    Er wordt een nieuw land voor ons geschapen. New Atlantis, maar tegen welke prijs?

  • estrella

    Ik ben drie jaar geleden vanuit Scheveningen naar het noorden van Drente verhuist dat was op zeker ook geen toeval, want ik was nog nooit in het noorden van het land geweest en ik weet dat ik daarin geleid ben want ik durfde het helemaal niet zo'n eind weg te verhuizen en ergens onbekend te gaan zitten, ik heb het toch gedaan en geen spijt van en ik begin nu wel te begrijpen waarom.

    XXX Estrella

  • Dolfijn

    Hoi estrella en Daughter of Atlantis…

    Net als jullie heb ik het gevoel dat ik ooit in Atlantis leefde. Zal het ook heel mooi vinden als er een nieuw Atlantis zou verschijnen. Dat daar andere delen voor moeten wijken…ja dat zij zo….voor iets nieuws moet altijd iets ouds wijken.

    Zelf woon ik in het westen, maar ben absoluut niet bang voor overstromingen. Wel geloof ik dat die gaan komen, ook al heb ik dat (nog?) niet gezien in een visioen of een droom. Als het gebeurt, dan is het gewoon mijn tijd, mocht ik verdrinken en niet “toevallig” net aanspoelen in Drenthe, dan mag ik weer “naar huis”. Ik denk dat de aarde naar de 5e dimensie gaat met mensen die “ver” genoeg zijn en de rest wordt gehaald en mag dan van “boven” gaan helpen. Als ze dan daar weer geleerd hebben, dan kunnen ze ervoor kiezen om terug te incarneren. of blijven en helpen vanaf die kant. Die mensen die dan omkomen bij een overstroming, of wat er allemaal nog meer gaat komen, die hebben dan hun steentje bijgedragen, hebben hun taak volbracht, mogen even uitrusten, om daarna weer op volle kracht vooruit te werken.

    Misschien klinkt het allemaal wat gevoelloos, maar natuurlijk zou ik het erg vinden als het zou gebeuren. Maar het is allemaal voor het hogere plan is mijn idee……

    Liefs Dolfijntje

  • Paulien

    Ik had gezegd dat er een ramp zou gebeuren richting nederland. Ook wist ik dat het een vloedgolf zou zijn. Dit heb echter niet gezegd.

    Als de vloedgolf in nederland komt, ga ik en mijn familie en vrienden naar oosterijk. Daar schijnt het goed te zijn.

    Groetjes Paulien

  • Daughter of Atlantis

    Ja dat is inderdaad geen toeval.

  • Daughter of Atlantis

    De vrouw van mijn visioen vertelde me dat ik met mijn familie in het nieuwe land zou gaan wonen… Over een aantal jaren in iedergeval.

    Tot dan moet ik hier blijven. Zo is mijn gevoel nu…

  • Daughter of Atlantis

    Hi Dolfijn,

    Ik hoop niet dat jij of iemand anders hoeft te verdrinken.

    Ik denk dat de ‘Nieuwe Wereld’ veel lichtdragers nodig zal hebben…

    Ik zelf woon in het hoge Noorden… Dus eventeel krijg ik natte voeten door de eh geloof de Waddenzee. Hoewel mijn Gidsen nee schudden in mijn hoofd.

    Ik heb ervaren dat mensen niet zo gauw van mij hielden… Maar ik houd van de mensen. (al ben ik geen people person.) Ik heb ze lief… maar op een afstandje.

    Ik kreeg bij jou het zelfde gevoel in mijn maag bij het lezen van jouw woorden die ik ook bij Estrella voelde. Een samentrekkende herkenning. Positief hoor.

  • estrella

    Hoi Paulien

    Misschien wel fijn als je van te voren weet wanneer die vloedgolf komt, anders is Oostenrijk zo ver weg of heb je al plannen?

    Liefs Estrella