Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuwe tijd

  • Acribie

    Hallo allemaal ik ben een nieuweling en wil jullie vergezellen.

    Ik ga me beter voelen wanneer ik jullie verhalen/ervaringen lees, ik weet dan dat ik niet alleen ben met mijn gevoelens. Ik hoop een deel van mijn gevoelens met jullie te delen.

    Mijn leven is door de vele inzichten, vallen en vooral weer opstaan interessant geworden. Ik hoop mensen hiermee in de toekomst te helpen, ik voel dat dit ooit staat te gebeuren. Angsten die ik nu zelf nog heb, waarmee ik nu nog aan de slag ben, en dan straks hoop ik klaar te kunnen staan voor mijn medemensen.

    Wat voor mij een vraagteken blijft is dat wanneer de 2012-boem is gevallen, wie gaat er dan over, soms denk ik weleens gaan de nieuwetijdskinderen over naar de 4e 5e dimensie? en blijven de mensen die nog niet uitgeleerd zijn hier op aarde?

    Dan komt het er toch op neer dat de nieuwetijdskinderen overlijden?

    Graag hoop ik op een reactie.

    Groetjes

    Acribie

  • estrella

    Hi Acribie

    Ik heb onder het bericht “Ramp” op je verhaal gereageerd (hoef ik het hier niet nog een keer te herhalen) misschien heb je het al gelezen.

    Maar desalniettemin nogmaals: Welkom!

    Liefs Estrella

  • estrella

    Hi Acribie

    Ik ga het lekker lastig maken, ik reageer hier even op je stukje die je geschreven hebt bij “ramp” want het wordt zo'n gezoek daar.

    Dat is zeker mooi, dat je zoveel droomt want daarin kun je ook veel kwijt en verwerken.

    Dat vele slapen is alleen maar goed want dat is nodig, ik heb dat ook gehad, ik slaap de laatste tijd een stuk korter maar droomloos en heel diep (geen idee waar ik verblijf) ben echt van de wereld, maar elke ochtend tussen 4 uur en half 5 wordt ik wakker en dan dommel ik weer een beetje in en krijg ik soms hele duidelijke dromen of dan hoor of zie ik dingen die me doorgegeven worden (niet elke dag hoor), vindt ik ook weer een of andere ontwikkeling (weet ‘t ook niet precies), ’k laat 't maar gebeuren, zolang het goed “voelt” zal het wel goed zijn.??

    Over die 2012-boem heb ik begrepen dat ook niet alle nieuwetijdsmensen en kinderen gespaard kunnen blijven maar waar iedereen naar toe gaat?? is me ook een raadsel, er zijn zoveel verschillende verhalen over te lezen dat je af en toe door de bomen het bos niet meer ziet, maar je moet in ieder geval niet in de angst meegaan en die “rust en kalmte” kunnen bewaren als er straks toch paniek uitbreekt, lijkt me een goed plan, is ook mijn idee, daar werk ik ook aan en vele andere hier, blijkt, gelukkig.

    'k weet niet hoe de komende 7 jaar verlopen i.v.m. het transformatieproces waar een aantal hier toch duidelijk inzitten, misschien krijgen we de komende jaren hier wel meer en duidelijkere informatie over (hoop ik).

    XXX Estrella

    p.s. Wie is Robert?

  • Acribie

    Hoi Estrella.

    Robbert is een jongen (medium) die veel verteld over graancirkels. Hij is een aantal malen op TV geweest, waarop ik steeds weer in tranen uitbarstte. Tranen van geluk, een soort herkenning, zo liefdevol dat kan ik niet beschrijven zo'n warm gevoel ik daar bij krijg, steeds weer.

    Groetjes en tot horens

    Acribie