Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help

  • Daughter of Atlantis

    Bij mijn neefje hebben ze dit geconstateerd:

    Hij heeft pddnos. Het is een vorm van autisme. Dat betekent dat hij geen antenne heeft. Hij voelt niet aan wat in bepaalde situaties het beste is. Het draait daarom vaak om zijn eigen wereldje. Hij denkt daarom veel aan zich zelf. Het zijn dan ook meestal zijn eigen dingen die hem interesseren.

    Hij is heel wijs en van klein af gaan al geinteresseerd in bv

    indianenmuziek of ierse klanken…

    Mijn gevoel zegt me dat hij een indigo of nieuwetijds kind is…

    Ik heb de paranormale gaven al bij hem aangevoelt. Maar ze

    komen nog niet echt tot uiting of hij zwijgt er over…

    Hij heeft mij wel al een verteld dat hij gezien heeft dat er grote rampen gingen gebeuren en dat hij zich daarom afvroeg waarom hij nog moest leren. Hij was toen tien. (ik herinner me dit nu opeens)

    Wat kan ik doen om hem te helpen… Of om mijn zus hem te helpen hem te kunnen helpen.

  • Sanne

    M'n eerste gevoel zegt:

    Tekeningen en of muziek met 'm te gaan maken.

    Als je al iets zegt tegen hem kan dat alleen oprecht zijn; liegen of om dingen heen draaien is schadelijk.

    Emoties hoeven niet binnengehouden te worden integendeel.

    Mmm, of dat hij geen antenne heeft; ja, ik vraag me af of hij dat misschien wel heeft maar net op een andere manier

    Ben benieuwd of je telepathisch kontakt kan leggen met hem.

    Of dat jullie over elkaar kunnen dromen.

    Ik heb op een of andere manier net het idee of velen van ons (misschien hij ook wel) bij andere sterrenstelsels vandaan komen, waardoor het een andere manier van communiceren is.

    ;-) Sanne

  • Daughter of Atlantis

    Ik zal het proberen…

    dankje wel Sanne

  • Daughter of Atlantis

    Mijn zus heeft me verteld (wat ik al wel wist) dat ze zelf

    ook bepaalde dingen kan zien en voelt… Toch wil ze er

    niet voor open staan dat haar zoon ook paranormaal is.

    Ze is er bang voor.

    Ik heb geprobeerd haar te vertellen over mijn eigen

    ervaringen en dat ze er niet bang voor hoeft te zijn…

    Ik zal proberen wat Sanne aangaf… Maar mijn gevoel zegt me dat ik zijn moeder moet overtuigen hem te helpen.

    Zij is toch zijn eerste hou vast?

  • Sanne

    <<>>

    Mmm, is dat wel altijd zo?

    Trouwens, waar is de vader?

    Trouwens, waar zijn op dit forum eigenlijk de vaders?

    Het valt me op dat er of filosoferende jongens, mannen op het forum zijn, die best vaak vanuit een rationele hoek over onderwerpen praten en de zorgzame moeders die over ménsen aangaande de onderwerpen praten.

    Lijkt haast weer rolbevestigend, maar sorry, het valt me gewoon op dat het in veel gevallen, ik zeg niet alle, zo is.

    ;-) Sanne

  • estrella

    Hi Sanne

    't viel mij ook wel op, maar als het zo kan samengaan op het forum is het toch geen probleem iedereen mag overal op reageren, ik heb zelf helemaal geen kennis van wetenschappen en mayaberekeningen en dat soort info, maar ik lees het allemaal wel en dan denk goed dat niet iedereen dezelfde kennis heeft dan zijn we snel uitgesproken, het is inderdaad rolbevestigend ik ben benieuwd of dat ook na 2012 zo blijft, wat mij betreft is dit geen probleem.

    (Oke! je hebt niet gezegd dat je dit een probleem vindt).

    Liefs Estrella

  • Sanne

    <<(oké, je hebt..)>>

    Nee jôh,

    ben natuurlijk nog wel benieuwd naar die vader(s)

    ;-) Sanne