Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mijn Gids Vertelde...

  • Daughter of Atlantis

    Mijn Gids vertelde mij gisteravond het volgende: Zoals voor de meesten al bekend is maken de mensen van 2000 geen nieuwe karma meer aan. Alles zal nu verwerkt moeten worden.

    Hoe geweldadiger de mens hoe geweldadiger de natuur. Mens en natuur zijn op elkaar afgestemd.

    Toch zal er een breuk tussen de mensen ontstaan. Een ieder zal Verlicht worden en een moment lang Volledige Bewustzijn ervaren van Wie zij Werkelijk zijn.

    Mensen die nog niet genoeg gegroeid zijn en vastzitten in agressief gedrag en gedachte zullen de omschakeling naar de nieuwe wereld niet kunnen maken. Zij zullen derhalve de Gaven dat de rest wel krijgt niet ontvangen.

    De Lichtdragers zullen zien dat vanaf nu en 2012 hun paranormale gaven zullen groeien. Zij zullen in staat zijn om de anderen (mensen die hun best doen) te helpen. De Openbaring zal namelijk voor sommingen heel beangstigend zijn.

    De meeste Lichtdragers zullen in het Nieuw Atlantis gaan wonen. Vandaar kunnen zij met gebundelde energie de rest van de mensen en wereld helpen.

    ——–

    Extra info:

    Er zal een komeet langs vliegen die dus niet op de aarde zal storten… Maar zij is zo groot dat door haar aantrekkingskracht zij aan de zuidpool zal trekken. Met alle gevolgen.

    ps: Mijn Gids is een energie vorm die tot mijn komt in een vrouwelijk vorm. (een geest)

  • estrella

    Hi D. of Atlantis

    'k had het niet beter kunnen verwoorden, helemaal mee eens.

    Alleen over het nieuwe atlantis, dat hoop ik dan maar, zou mooi zijn.

    Dat van die komeet heb ik ook zo gelezen.

    Mooi contact heb jij met je gidsen.

    XXX Estrella

  • Sanne

    <<…De Openbaring zal namelijk voor sommingen heel beangstigend zijn…>>

    Mmm, dat zal de reden kunnen zijn dat velen van ons nu al in rap tempo visioenen, dromen, etc. over dit onderwerp ervaren, opdat de werkelijke stap niet als een klap komt, maar in gedeeltes; (uittredingen bij jezelf durven toe te laten, alvast kunnen kijken naar je astrale lichaam en de sferen, dat dood niet eng hoeft te zijn, maar een soort ‘roesje’ waarbij je dan ook uittreedt, maar dan echt je stoffelijk lichaam in vrede durft af te geven).

    En dat iedereen die deze dingen leest ook rapper zal ontdekken dat er mensen van gene zijde staan te springen ons bij te staan; 95 % van alle nu aardezielen leeft in de sferen en 5% leeft fysiek op aarde, las ik in “De aarde is slechts een leerschool”.

    Nou goed, naast die slaapverlamming met uittreding daarna heb ik ook wel eens verslikkings en verstikkings ervaringen gehad tijdens m'n ‘slaap’.

    Of dat een malloot op onze voordeur in de portiek bonkte terwijl ik net aan het uittreden was, waardoor ik in de kleur ‘rood’ bleef hangen, mezelf zag rotten en het een kwartier duurde voordat ik weer echt bijgekomen was.

    Dit is wel een van de heftigste dingen; ik wil jullie niet laten schrikken; het is juist zo dat …..nou ja het is gewoon confronterend….maar geef me nu maar m'n portie, dan is het dadelijk rustiger.

    ;-) Sanne

  • andre

    ik hoop dat je dit kan verklaren, mijn kinderen zijn 9 en twee van 4 jaar .

    bij mijn oudste heb ik een karma waargenomen; en bij mijn tweeling een nog sterker karma, bij de een zelfs twee maal zo sterk.

    voorbeelden . ze bepaald, ze voelt en ze ziet ; en op een manier waar ik als realist soms ook stil van word.

    vraag aan daughter of atlantis, in welke gemoedstoestand ervaar of zie je je gids.

  • Jeroen

    Dat zijn heftige ervaringen Sanne!

  • Jeroen

    Hi Atlantis,

    dat van die komeet, kan dat ook planeet X zijn die de Sumeriers al beschreven?

    Als die langskomt is volgens sommigen een poolverschuiving of omkering onafwendbaar….

    jeroen

  • andre

    hoi sanne.

    mijn openbaring is eigenlijk al de laatse 6 jaar aan de gang.

    ik heb soms het gevoel dat ik het grote geheel volledig overzie,

    is eigenlijk geen gevoel ik weet het.

    je ziet dan alles samenvallen en dat geeft me rust.

    als het weer voorbij is, duurde het altijd te kort en hoop ik dat het gauw terug komt , ik heb er geen kontrole over.

  • Daughter of Atlantis

    Mijn gevoel zegt me dat je kinderen een verschillende nivo hebben qua ontwikkelijk.. Dat de twee een tweeling zijn houdt

    niet in dat zij een tweelingziel zijn….

    Het kan zijn dat de tweeling samen zijn geboren omdat ze

    een ander leven hebben gedeeld en hebben afgesproken elkaar

    in dit leven te helpen…

    Ik heb contact met mijn Gidsen via het automatiche schrift,

    via ‘stemmen’ in mijn hoofd, ze praten dan tegen me…

    Via dromen, of visioenen en via aanraking…

  • estrella

    Hi Andre

    Misschien een domme vraag, maar zou je willen uitleggen hoe je dat doet: een karma waarnemen?

    groetjes Estrella

  • estrella

    Hi Andre

    Misschien een domme vraag, maar zou je willen uitleggen hoe je dat doet: een karma waarnemen?

    groetjes Estrella