Ik heb vroeg op deze middag een bericht op dit forum gezet. Op een of andere duistere reden is dat niet helemaal gelukt. Maar het ging over je openingspost Daughter of Atlantis
In het bericht, wat dus niet aangekomen is, wilde ik graag even informeren of ik die ene ‘ÃÂemand’ was waar je het over hebt. Ik heb het over mijn berichten in het topic dat gaat over de NWO. Deze berichten waren echt niet bedoelt om je te laten schrikken. Als ik wist dat je er zo gevoelig voor was, had ik ze echt niet op dit forum neergezet. Het spijt me ontzettend als ik je door die berichten verdrietig heb gemaakt. Dat was echt niet de bedoeling.
De Waarheid is voor mij heel belangrijk. Ik zal hem nooit helemaal bevatten maar ik streef erna om zoveel mogelijk te weten. Ik kan wel stellen dat ik vanuit de waarheid handel. Toen ik al dat van de NWO en dergelijke las ben ik echt anders tegen de wereld aan gaan kijken. Daardoor ben ik gegroeid. De waarheid zorgt dus voor een bepaalde groei bij me. Ik heb deze waarheid geleidelijk tot me op genomen. Vaak had ik zoiets van: Ja stik maar, hier geloof ik dus niks van. Een tijdje later was ik dan wel zo ver om het allemaal te bevatten. Zo ging het stukje na stukje.
Zoals ik zeg, ik heb alles langzaam tot me opgenomen. Nu confronteer ik jullie er misschien mee. Daar had ik over moeten denken, voordat ik dat deed. Als ik iemand hierover vertel (ZEER zelden, vrijwel nooit) en diegene staat er niet zo open voor, probeer ik hem open te stellen, door een confronterend verhaal te houden. Op dit forum werkt dat niet.
Wat betreft je vraag over je eigen rot voelen
—————————————————————
Ik zie het zo: de wereld verkeerd nu in een climax van het slechte. Het slechte is er altijd al geweest, maar nu komt het extra naar buiten. In alles…
Voor jou als iemand die HEEL ‘wit’ is, is dit heel erg confronterend. Ik denk dat jij je met die negatieve energieen geen raad weet. Je bent er in ieder geval HEEL gevoelig voor laten we het zo stellen.
Je vraagt je af hoe je er tegen moet vechten. Dat hoef jij niet. IK denk dat de strijd al gestreden is en dat het goede op voorhand wint. Daar geloof ik in. Terwijl ik daar in geloof lever ik eigenlijk strijd tegen het kwade. Door er niet in te geloven. Jij levert op die manier al ongelooflijk veel strijd, door je alleen op het witte te richten. Erg knap van je. Dat verdient respect.
Ik wil er bij zeggen dat ik jou niet goed ken, ik kom hier nu voor de 2e of 3e dag. Maar van jou heb ik een heel sterk beeld dat je inderdaad heel erg naar het goede gekeert bent. Als je iemand kwaad zou doen, zou je daar heel erg mee zitten. Zo zie ik jou. Daarom zou ik ook erg vinden om jou pijn te doen (zie het bovenste gedeelte van het bericht)
Als ik die persoon NIET ben, dan heb ik mijn excuses voor niets gemaakt, maar dan verdien je nog mijn respect als wit licht in deze duistere wereld. Houd het nog een paar jaar vol Ik denk dat ik veel van je kan leren