lieve mensen,
Misschien heeft het niks met 2012 te maken. Maar ik wil mijn verhaal toch even kwijt. Voor ik vanacht ging slapen hield ik de gedachte vast die nacht contact te krijgen met mijn gids. Ik vertrouwde erop en was er helemaal op ingesteld. Ik ben rond 12.30 gaan slapen.
Ik kreeg echter na een paar minuten een heel negatief gevoel over me. Onrust. Hele sterke onrust. Allerlei gedachten schoten door mijn hoofd, allemaal tegelijk. Ik kon niet stilliggen en was klaarwakker. De gedachten bleven maar komen. De meeste sloegen helemaal nergens op en waren niet herkenbaar(ik verstond ze niet eens). Ik ben tv gaan kijken en werd wel wat rustiger. Maar nog steeds klaarwakker en nog steeds die onrust. Ik had het steeds vreselijk warm. Het leek wel of ik in 8 werelden tegelijk leefde, en overal signalen vandaan kreeg. Ik kon de slaap maar niet te pakken krijgen. Het werd licht en nog steeds was ik klaarwakker. Rond 7 uur vanochtend heb ik een uurtje kunnen slapen.
Nu ben ik echt bekaf. Ik heb deze onrust wel eens vaker (dit is de 5e keer ofzo denk ik) maar nog nooit zo als nu. Meestal kijk ik dat even tv, om mijn gedachte te verzetten en dan ga ik rustig slapen.
Ik heb dus geen dromen kunnen noteren, omdat ik nauwelijks rust heb gehad. Ik zit er nu helemaal doorheen en baal hier flink van. Wie herkent dit? heeft deze onrust met mijn ontwaken te maken? Als ik dit zo 2 dagen achter elkaar heb weet ik zeker dat ik helemaal gek wordt, ik ben ook bang dat ik vanavond weer geen slaap kan pakken.
Help me…