Mijn Ziel is het Licht in mijn hart.
In de komende periode zal een ieder inwendig strijden om het vertrouwen in het Licht en Haar bestaan te behouden.
In al uw ervaringen staan Wij u na.
De weg van de aarde heeft haar eindpunt in het zicht. En zal ze strijden het gevecht van haar mensen. Zo ook zullen mensen hun eigen gevecht strijden. Innerlijk. Uiterlijk.
Angst is één van de duistere gevoelens van de mensen die zich voorbereiden paniek te zaaien. Het geloof zich via geweld te kunnen wreken op onrecht dat zij geloven dat hen is aangedaan.
Degenen die zo sterk in iets geloven dat zij daarvoor het geschenk van Leven willen schenden… vergeten de afspraak van hen eigen Ziel. Namelijk om ondanks te leven in een wereld van fanatisme te kiezen voor het Licht. Te kiezen voor Wijsheid en Erbarmen. Te kiezen voor het Recht dat elk geboren mens heeft. Een eigen Wil. Een eigen Keuze voor zijn of haar leven.
Geen nieuw Karma wordt aangemaakt. Wat eens ervaren, gekozen, gedaan werd in vorige levens is aan haar optelsom toe.
Voedt nu niet de Angst in je hart met Haat. Dit is het proloog voor een Nieuwe Tijd… Jouw woorden, jouw gedachten vormen Jouw nieuwe Wereld.
Ik bid u ban het geweld uit uw gedachten… Dit is niet de Keuze die u maakte voor uw geboorte.
Zij met geweld in hun hart… U volgt de verkeerde weg… die weg leidt naar Duisternis. Die weg leidt naar Spijt dat u zult ervaren bij de overgang tussen beide Werelden.
Het Licht bid u het geschenk van Leven te eerbiedigen. Uw eigen en dat van een ander.
En sta boven de gedachte…“hij begon.” Dat is zo triviaal.
Laat een ander niet bepalen hoe u uw leven leeft. Geef een ander niet die macht.
Uw Ziel is het Licht in uw Hart… Laat haar stralen.
—
van mijn Gids.
liefs D of Atlantis