Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

9/11 coverup

• Jeroen

Hoi allen,

veel over liefde, licht en paranormale zaken op het forum…..

hier even wat anders: een linkje over de andere helft rondom 2012 (new world order).

Van een redactielid van DossierX ontving ik dit filmpje.

Het is een filmpje met een soort samenvatting van de aanval op het pentagon op 9/11/01, zoals al eerder bleek is er nooit een vliegtuig in het pentagon gevlogen, maar was het een raket. Zo faked amerika al heeeel lang aanslagen (en laten ze nu ook de spanjaarden en britten met het spelletje meedoen), denk maar aan Pearl Harbor, Tonkin-incident bij Vietnam, de moord op JFK, de Twin-Towers, noem het hele rijtje maar op. Angst zaaien en dan een oorlog beginnen en politiestaat invoeren dat is het motto! De oorlog tussen licht en donker….

(gejat van hun opa's van de SS van de Nazi's in de tweede wereldoorlog)

Deze link zet alles nog even op een rijtje vwb het pentagon verhaal….

o ja, Atlantis, mijn verhaal over ervaringen met psychedelica volgt nog, een dezer dagen…. beetje druk….

Jeroen

• Jeroen

http://www.freedomunderground.org/memoryhole/pentagon.php#Main

nou vergat ik de link…… hopelijk doet ie het…

jeroen

• Sunshine

Hoi Jeroen,

Je hebt gelijk. Heel de wereld speelt een vies spelletje. Maar nederland ook.

Kijk maar wat er met Pim Fortuyn en Theo van Gogh is gebeurd.

Ze faken idd al heel lang. Idd angst zaaien, dat doen ze. Bush zit ook overal achter, nou ja eigenlijk natuurlijk heel de wereld. Het donker wil winnen van het licht. Dit hoort ook bij de ‘ opschoning ’ van de wereld.

Maar het licht zal winnen. Dat voel ik.

Groetjes van Paulien

• Jeroen

Hoi Paulien,

ik ben er ook wel van overtuigd dat ´het licht´ zal overwinnen maar de komende jaren staat ons nog flink wat te wachten, de ontwikkelingen van de laatste tijd volgende….

`Donker is slechts het afwezig zijn van licht`, zei iemand…

Het licht moet dus in alle richtingen verspreid worden and the job is done….

• Hanna

Tja, da's eigenlijk een beetje in de sfeer van HAARP, NWO, NESARA en de Luminati, is het waar of is het (niet) waar???????? En zo ja, wie zit er achter ???

Groeten,

Hanna

• Sanne

:? Mmm, heb toch nog wat moeite met het idee dat dat met die twin towers ge-faked zou zijn door america zelf.

Helemaal moeilijk vind ik het te plaatsen (wat ik bv. weer ergens anders lees) dat bij al die 2800 mensen die bij die twintowers zijn omgekomen, dat dat in hun karma besloten zou liggen om allemaal tegelijk er aan te gaan.

Sanne

• stef

Sanne, hoewel je je eigen waarheid moet ontdekken, heb ik die van mij wat betreft 9/11 al vaststaan. Ik hem me er veel in verdiept en er is voor mij echt geen twijfel mogelijk dat heel die dag in scene is gezet. Ik wil bijna zeggen: neem van mij aan dat het zo is, maarja, je moet het zelf ‘uitzoeken’ natuurlijk. Nu eerst dat filmpje kijken…

• stef

Ik heb dit filmpje gezien, mooi filmpje maar ik zoek een andere eigenlijk. Een filmpje die ik al een langere tijd zoek. Ik heb het een half jaar geleden gezien. Het bestaat uit twee delen. Een man zit voor een groot blauw tvscherm en doet zijn verhaal. Overtuigende video is dat.

Ik zoek ook naar een film waarin de argumenten worden opgesomd dat 911 in scene is gezet. Het zijn dan iets van 50 feiten ofzo. Die is heel goed die video maar ik kan hem niet meer vinden. Misschien later nog wel. Jeroen, misschien weet je welke ik bedoel. Het kan ook goed zijn dat deze twee video;s 1 en dezelfde zijn.

• Jeroen

yep stef, ik weet wat je bedoelt met die lading feiten die opgesomt wordt. Er goede docu.

Van infowars.com was een 2delige docu afkomstig die Jones verkoopt via zn site. Ik had de films ook +/- een jaar terug gezien en zoek me suf maar vind ze niet meer online terug. Ik had ze toendertijd via een reactie van Highlander op niburu.nl maar kan in het archief het artikel niet meer vinden waar die reacties bij staan. Helaas heb ik hem toen niet op mijn Harddisc gezet…. we komen hem vast wel weer ergens tegen…..Of als je het mailadres van die higlander weet kunnen we het hem vragen….

jeroen

• Jeroen

He Sanne,

karma, lot..???

tja, hoe zit dan dan met een bus schoolkinderen die in een afgrond crashed en waarbij alle kinderen dood gaan of ernstig gewond raken?

Of met de terroractie op de school in Beslan, waar honderden kinderen getraumatiseerd raakten? Karma, Lot??

als we dat eens zouden weten….

Jeroen