Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bolletjes in de lucht

  • stef

    Hoi Sjan, Mooie ervaring!! Lijkt me geweldig om het te zien. Hoe vond je het? Schrok je? Maakte het indruk? Was het mooi? Werd je er stil/rustig van?

    Waar heb je de bolletjes gezien? Was het hoog in de lucht, buiten? Of in je huis?

    Just curious!

    Stef

  • sonja

    Hoi Sjan,

    Ik heb een tijdje geleden ook zoiets meegemaakt,

    het leek op dansende lichten(lichtjes).

    Ik had nog nooit zoiets moois meegemaakt,

    alle lichtjes dansten in de lucht.

    Het duurde een paar minuten, heb het daarna nooit meer gezien.

    Heeft een enorme indruk op mij gemaakt echt schitterend.

    Hoop het nog een keertje te zien.

    groetjes

    Sonja

  • Sanne

    <>

    Die misschien orgon?

    http://www.ecotherapie.org/Nederlands/ ;

    da's nog es een staaltje mineraal bewustzijn van die gasten!

  • sonja

    hoi Sanne

    'Die misschien orgon?'

    ik begrijp je niet zo

    groetjes

    Sonja

  • Sanne

    google maar

  • sonja

    ja mevrouw Sanne

  • sonja

    Hoi mevrouw Sanne,

    ben wezen googlelen,orgon zijn licht bolletjes

    maar ik zag geen licht bolletjes, het waren dansende lichten,

    ik vind het heel moeilijk om te vertellen.

    Het leek wel op een dans, alle lichten tegelijk naar voren en daarna weer na achteren.

    Zo mooi.

    groetjes

    Sonja

  • stef

    Ik vind het toch moeilijk om mij een voorstelling van die bolletjes te krijgen. Zijn die bolletjes heel hoog in de lucht, ver weg aan de hemel, binnen in huis, kan je er met je hand doorheen, of zijn ze verder weg?hebben ze een kleur of stralen ze echt licht uit, of bestaan ze helemaal uit licht?

    Stef

  • sjan

    Hallo mensen,

    Nou, ik moet zeggen dat Sonja het goed kan beschrijven. Alleen danstte deze bolletjes buiten in een soort circel (misscien wel spiraal) en af en toe tjoepte er een er tussen uit en kwam weer terug naar de Circel. En deze circel verplaatste zich langzaam van links naar rechts in de hemel. Maar niet heel ver weg. Ik meen ongeveer 300 meter van mij vandaan.

    Ik heb het ook bij ufo-net gemeld.ik heb alleen nog niets terug gehoord.

    Ik zal ook nog eens de sites gaan bekijken die jullie aanbevelen.

    hoi!!!!

  • andre

    vergeten doe je het nooit ik heb iets soortgelijks mee gemaakt 17 jaar geleden , ik heb er maar met weinig mensen over gepraat, mijn vriendin heeft ze ook gezien , maar eigelijk het laatste deel van de vertoning.

    de reacties zijn zo herkenbaar dat ik met mijn ervaring nu maar eens mee naar buiten kom, het gebeurde 17 jaar geleden ik voelde een bepaalde trilling en keek op naar het zuiden ,het waren 4 a 5 geel oranje ballen die in spiraal vorm draaiend heel snel naar het noorden verdween, ik heb nooit ervaringen van andere gehoord tot nu, ben dus niet aleen met deze ervaring . groeten andre.