Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het smoelenboeken "mysterie".

• Mark

Het 2012 smoelenboek is een interessante zijvleugel op dit forum. Plots zie je foto's opkomen en verdwijnen van namen en personen die in zijn geheel niet deelnemen aan de discussies, maar een verkapte verwijzing geven wie en wat ze zijn.Meestal bedoeld als een verwijzing naar een eigen gemaakte website.

Ik vind het leuk. :) Wie zijn deze mensen en waarom gaan ze met hun eigen naam en bewoordingen niet ín op het inhoudelijke op dit forum? Areke verdween al twee keer uit het smoelenboek om vervolgens weer terug te keren en we kregen de persoon Mr vandaag terug. Sanne is verdwenen, net zoals onze Sunshine. God en Stef zijn twee “oudgedienden” die eigenlijk weinig tot niets meer laten horen van zichzelf. Een groot “mysterie” dus, maar wel een grappige te noemen.

• Sanne

Nee, we verdwijnen niet plotsklaps.

Dat lijkt maar zo.

Dit forum geeft somps 4, somps 5 frames weer

dus lijkt het of er mensen af en aankomen, want het is niet zo dat mensen verderop het alfabet net 'buiten het frame :? ' vallen.

Als je op willekeurig een klikt, kom je op een ander scherm,

waar ze allen staan.

Daar kun je ook een reactie geven.

Mag ik je een tip geven:

Technische zaken van de site… vraag het de webmaster!

Je vraagt je af wat Areke, god, sunshine en M!R hun binding is met dit forum…

vraag het ze dan zelf!

Het verbaast me eigenlijk een beetje dat je eigenlijk haast als een klein kind

naar de bekende weg vraagt.

Zelfs de meest digitale analfabeet die het hier zou lukken berichtjes te plaatsen,

kan ook op een plaatje klikken en diegene een vraag stellen.

Of heb jij somps klikangst?

Of ben je te lui om dingen uit te proberen?

8-) Sanne

• Mark

Klinkt als vanouds weer lekker vriendelijk Sanne. Als je mijn topic eens goed zou lezen dan zou je diezelfde vraagstelling er duidelijk in terug vinden. (wie verwijt hier luiheid?) Ik kan onze deelneemsters niet vaak genoeg benadrukken eerst eens goed te lezen, alvorens als een emotionele kip zonder kop te reageren.:) Ik heb overigens geen enkele behoefte persoonlijk contact te zoeken met deze mensen, alsmede een vraag te stellen. Het forum is voor mij voldoende. Zie het als uitnodiging om deel te nemen. Enkel een foto plaatsen komt mij wat ‘leeg’ over.

• Sanne

<>

Je vraagt je bepaalde dingen af, maar bent blijkbaar niet geïnteresseerd om het ze zelf te vragen. In wie of wat ben je eigenlijk wel geïnteresseerd?

Net of je met zo'n topic te openen over zo'n smoelenboek ergens weer een ingang wil vinden… maar voor wat? Wil je aandacht? En aandacht voor wat? Wat wil je hier eigenlijk zoeken als je verder in niemand geïnteresseerd bent?

Hoe zou het nou komen dat het merendeel op het forum volgens jou ‘kakelt als een kip zonder kop’ , behalve Mark. Rarara, hoe kan dat?

Dat er nogal wat mensen op het forum op een of andere manier moeite met je discussies of onderwerpen hebben, dat ligt dan zeker ook allemaal aan hun zelf stuk voor stuk :? .

<< Enkel een foto plaatsen komt mij wat ‘leeg’ over.>>

Dat is ook een oordeel.

Weet je, ik heb elke keer het gevoel dat je hier in de verkeerde vijver zit te vissen.