Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The Secret. Wat vinden jullie?

• Nathalie

Hoi allemaal,

Om maar even een aparte topic te starten met alleen een vraag van mijn kant uit.

Wat vinden jullie van de nieuwe hype “The Secret”?

Geloven jullie hierin, heb je er zelfs al ervaringen mee, kritiek op of wat dan ook of heb je het boek gekocht en gelezen, of de film gezien?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en gedachtengangen hierover.

Groetjes Nathalie

• Sanne

Ja,

bij “zoeken” zie je al:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2079&i=8616&t=8616

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2079&i=6743&t=6743

• Mark

Lieve Nathalie, wat onbehoorlijk. Heb je mijn stukje niet goed gelezen? Grapje hoor. (geeft niets,lieverd :)) Ik zal opnieuw de discussie met jullie aan gaan over de zin en de onzin omtrent the Secret.De meningen van de meeste vaste deelnemers zijn eigenlijk al bekend te noemen.De meeste noemen zich ‘believers’. Daar is weinig nieuwigheid meer uit te halen. Ik heb mijn eigen reacties omtrent the Secret nog een keer samengesteld in de daarvoor bestemde topic ‘de zin en onzin omtrent the Secret’. Ik hoopte met deze topic eens wat andere gegadigden aan te trekken, liefst zgn kenners die écht eens inhoudelijk een discussie hierover met mij willen aangaan. Ik heb over the Secret op een ander soortgelijk forum vorig jaar een verhitte maar wel erg leuke discussie kunnen voeren. Het was voor beide partijen leerzaam te noemen. Het zou weer eens leuk zijn dit soort van verhitte discussies opnieuw te voeren op dit forum. Er zijn genoeg figuren die zich ‘kenners’ plachten te noemen. De uitdaging staat.

• Nathalie

Hoi Mark,

Ik heb je stukje inderdaad niet gelezen. Ik vind je teksten vaak veelste lang om te lezen. Heb ik niet altijd zin in ;-)

Er zijn ook mensen die een kort maar krachtig antwoord kunnen geven. Daar hoopte ik dus op.

Ik ben niet van plan een discussie te starten. Wil gewoon wat meningen en/of ervaringen lezen.

Ik ga de discussie niet aan. Als de een er zo over denkt, en de ander anders. Vind ik dat prima. Ieder zijn geloof (of ongeloof).

Groetjes Nathalie

Ps. Ik ga nu lekker op vakantie, dus ik lees het volgende weekwel weer.

• Mark

Geniet ze.