Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hallo?? ;)

  • stef

    Lieve mensen,

    Bezoeken jullie deze site nog wel eens?? Ik heb enkele namen sinds ik terug ben niet meer langs zien komen. Daarna viel het ook echt stil. Hoe is het met jullie? Waar zijn jullie mee bezig (op spiritueel gebied, etc)

    Waar ik me de laatste tijd erg mee bezig heb gehouden is hetvolgende:

    http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=16601

    Op 23 december is er een planetaire uitlijning geweest. Op talloze sites werd gezegd dat 2012 in 2007 zou vallen doordat de kerk een aantal jaren had weggesnoept. Ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen. De datum waarop het plaats zou vinden was de 23e. Die dag heb ik als een gek uren lopen lezen op verschillende sites. ook in het stratenpatroon van Washington heeft verwijzingen naar deze datum. De verwachtingen waren hoog gespannen, maaaaaaarrrrrr, er gebeurde niks!!

    Of toch wel??

    anderhalve dag later kwamen er op dezelfde forums tientallen mensen hun verhaal doen van de energieveranderingen vanaf de 23e. Mensen begonnen energien te zien die er voorheen niet waren. Als regendruppels komt de energie op de aarde terecht. Tientallen mensen op die forums zijn er van overtuigd dat NIETS meer hetzelfde is vanaf die datum. De veranderingen zijn ingezet. Er is geen weg meer terug. The age of aquarius komt eraan (of is begonnen)!! Ik kan zelf geen energien voelen, maar ik voel wel een soort van ander trillingsniveau in de nieuwsberichten die ik lees op sites als niburu ed. Alles was eerst heel vaag. Nu wordt het een en ander specifieker voor me

    Verder ben ik dit tegengekomen:

    http://www.unexplained-mysteries.com/fo … pic=109244

    Iemand van de 13 illuminati bloodlines doet vanalles uit de doeken. het is al wel wat ouder. 2 jaar geleden antwoordde iemand die zichzelf ‘insider’noemde, alle vragen over zijn familie en de bloodlines. Of het een hoax is of niet deert niet, het is heel erg boeiend wat hij antwoord.

    Tot zover hoe het met Stef is!!

    En jullie??

    Fijn 2008 BTW, wordt een fantastisch jaar!!!

    STEF

  • angel

    Hoi Stef,

    Ja, het is inderdaad stil op de website, maar ik denk dat een zeker persoon de lol van het reageren heeft doen vergaan voor veel die hier eerst dagelijks kwamen. maar nu even geen oude koeien uit de sloot halen, en hopen op een nieuw en beter begin van de site.

    ik zal weer een poging doen, want ik ben de site toch wel blijven volgen….

    Ik ben het afgelopen jaar vooral in een heel diepe depressie terrecht gekomen waar ik zelf niet uit kwam. Ik snapte er niets van, niet waar het vandaan kwam, en ook niet wat ik eraan kon doen. Alles wat ik kende en geleerd had gaf me geen troost, ik wilde hier niet meer zijn, ik zag nergens meer de lol van in… maar zoals met zoveel dingen kun je ook daar een les uit halen, ik heb wel iemand nodig gehad om het voor mij even helder te krijgen. Ik ben er nog niet hoor, maar het gaat wel al een stukje beter. Waar ik vooral tegen aan liep was dat ik er ben voor alles en iedereen, maar niet voor mezelf. Ik liep ook bewust of onbewust weg voor mijn gevoel en bleef maar doorgaan, en dat breekt op. Het is niet makkelijk om ineens bewust om te gaan met wat je voelt, meestal is het een grote warboel, hahaha, maar ik ben er wel bewuster mee bezig. Ook om voor mezelf lichtpuntjes te creeëren waar ik naar uit kan kijken. Dit ook met behulp van een geweldige therapeute die voor mij het een en ander ook mogelijk maakt. Zoals teken en schilderlessen die ik mag gaan volgen. Creatief zijn is voor mij heel belangrijk om mezelf te uiten, en daar had of nam ik gewoon de tijd niet voor om dat voor mezelf te doen. Nog vind ik het moeilijk om een uur voor mezelf te pakken, omdat ik dan toch het gevoel heb “belangrijkere dingen” te laten liggen voor wat “prutselarij.”

    Of dat ik dat doe ten koste van de kids.Ik moet wat meer in mijn eigen kracht komen te staan, en ook wat meer vertrouwen in mijzelf krijgen, ik ben net zo belangrijk als de rest, en hoef mezelf niet weg te cijferen en me schuldig voelen omdat ik eens voor mezelf kies. Het is een groei proces, maar ik kom er wel.

    De tekenlessen geven nu al een lichtpuntje waar ik naar uitkijk, en als dat goed verloopt kan mijn therapeute mischien een opleiding wat met tekenenen te maken heeft regelen, dat zou helemaal geweldig zijn, want daar heeft altijd mijn passie gelegen, maar dat was ondertussen flink verstoft en vergeten door alle moeten wat ik mezelf had opgelegd. Het is een groei proces, maar ik ga ervoor…Wat de uitlijning van de planeten betreft, ja ik had ook goede hoop dat 2012 nu zou gaan gebeuren. Mischien is het subtieler als we zelf beseffen, ik ga de forums nog eens doorspitten, want dat heb ik dan weer gemist…verder ben ik ook benieuwd wat de anderen te melden hebben,

    veel liefs, Rian

    en het beste voor 2008 gewenst, voor iedereen.