Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Niburu event 2008 bij Utrecht

  • Sanne

    Gaan er van jullie ook nog morgen naar het Niburu event 2008 ?

    Het is deze keer in De Meern bij Utrecht; staat iets over op de Niburusite.

    Ik vind het wel spannend, omdat ik Vanaf Woerden of Utrecht met een bus moet en moet zoeken waar het is; ik heb wel alvast even op Google Earth gekeken.

    Maar het programma is me ook nog niet helemaal duidelijk. Wel komt oa Anton Teuben e.d. weer spreken.

    In 2005 ben ik niet geweest, want was ook op een Zon en/of feestdag en was helemaal bij Groningen ergens; Bij Haren geloof ik.

    Zijn van jullie eens geweest, of morgen?

    Liefs, Sanne

  • Christine

    Hoi Sanne, nee ik kan helaas niet. Laat het je op deze manier even weten. Je probeerde me te bereiken telefonisch. Ging zeker o.a. hierover? Hoe dan ook ik hoop dat jij kunt gaan en ons kan vertellen later hoe het was. Ben trouwens vanavond ook weer lastig te bereiken. Vandaar dat ik je nog gauw even toch wat van me laat horen via het prikbord.

    Liefs Christine

  • Sanne

    Hij noemde ook tussen neus en lippen de Katharen Christine….

    en hun weet van ruimteschepen te besturen,

    ja heh, ben het kwijt hoe hij t precies zei, was heel interessant, wellicht worden de gesprekken/lezingen op het net geplaatst.

    Vond de tent niet zo; beetje podiumruimteachtig waar bandjes zouden spelen en waar bier en patat was; vond ik zo mindere ambiance…

    maar toch met deze en gene gebabbeld.

    Liefs, Sanne

  • Sanne

    ze hebben vrijdag al weer een event; wel erg kort op elkaar trouwens

    wel baal ik dat ik niet teruggemaild ben toen ik hun mailde over m'n muziek die ik op 432 hz speel, de boventonen, ed

    wel is interessant dat er over vrije energie komen spreken

    entree is best hoog voor zo'n event en weer hetzelfde *** zaaltje mmm