Hallo mede forumers,

Graag wil ik mijn enthousiasme en inspiratie met jullie delen naar aanleiding van een boek dat ik aan het lezen ben.

Het boek heet: ‘Familie van Licht’ van Barbara Marciniak.

Of je het nu wel of niet als waarheid beschouwd, het is zeker een zeer inspirerend boek en zelfs voor mensen die zich zeer bekwaam achten op het gebied van het occulte, spiritualiteit, magie en multidimensionele denkers is het zeker de moeite waard om het eens ter hand te nemen.

Laat ik er wel bij vertellen dat ik altijd al open minded ben geweest.

Ik heb een eclectisch geloof,dus dat maakt alles er wel makkelijker op.

(Dat wil zeggen: ik verdiep me in verschillende religies, filosofien en levenswijsheden en haal daaruit wat voor mij goed voelt en waar ik inspiratie uit kan halen.)

Thema's die mij aanspraken en inspireerden:

- Pleiadiers

- Atlantis

- 2012

- Multidimensioneel denken en leven

- Aangeboren vermogens van de mens

- de functie van de Pijnappelklier (volgens wetenschap niet duidelijk)

- Activeren van de Ka (vermogen dat Egyptenaren ook gebruikten)

- Leren tijdspringen en tijdreizen

- Melkwegbewoners

Marciniak heeft volgens eigen zeggen het boek gechanneld via Pleiadiers.

Het boek is dus geschreven alsof je meekijkt door de ogen van Pleiadiers, die je mee nemen op hun reis door de tijd en het universum.

Homerus schreef in de Griekse mythologie over de Zeven Zusters, de Pleiaden, die later als een sterrenstelsel aan de hemel verschenen.

Volgens het boek is 2012 een punt in de tijd, dat (in de 26.000 jarige cyclus) recht tegenover een ander belangrijk punt staat: de hoogtij dagen van Atlantis.

Zij beschouwden echter de genezende liefdestrilling niet als hun grootste bezit, waardoor zij een kans misten om ‘level up’ te gaan in hun transformatie (evolutie?) tot een mens die de Licht-frequentie zou kunnen produceren.

Ik heb het Propedeusejaar gedaan van de opleiding Educatie en Cultuur en was vooral geinteresseerd in de Oudheid en Vroege Middeleeuwen.

Er is een gedeelte wat men ‘ De Donkere Middeleeuwen’ noemt, waarin er ‘veel branden hebben gewoed’.

Volgens het boek zijn er in die tijd veel boeken met mystieke kennis verbrand en sommige boeken worden verborgen gehouden, vanwege hun ‘ vrijmakende’ kennis die ze bevatten.

De machthebbers (toen de Romeinen) wilden geen onderdanen die slimmer en machtiger waren dan zij.

Mensen werd ook wijsgemaakt dat ze alleen waren in het universum om hen zo te isoleren van eventuele kennis.

Tirannie en machtmisbruik is echter al zo oud als de mensheid.

De planeet Aarde werd verdeeld over aparte stukjes.

Oorlog werd gecreeerd om mensen verdeeld, bang en zwak te houden en hen vervolgens te laten schreeuwen om oplossingen en bescherming.

Mensen moesten geld betalen om op hun eigen wereld te mogen wonen in ruil tegen “ bescherming” van hun levens en veiligheid.

In 2012 zouden degenen die hiervoor klaar zijn een transformatie kunnen maken naar een ‘Mens die de Helende Lichtfrequentie’ zou kunnen produceren.

Als er hiervan genoeg zijn (zo'n 2.000 mensen) zou dit de gehele planeet Aarde en haar zieke wateren kunnen genezen.

De machthebbers zullen er echter alles aan doen om de Angstfrequentie te laten overheersen, dus het wordt spannend waar men voor kiest: Angst of Genezing…

Ik ben geinspireerd om mensen te verbinden en te genezen ipv te verdelen en uit te buiten: de wereld weer terug te geven aan onze kinderen en al hun generaties die hierna komen.

Een wereld in verbondenheid, liefde en vooral….. VRIJHEID.

Dat zou een mijlpaal zijn in de hele geschiedenis van de mensheid!

En wat volgens de Pleiaden bekend zal worden als een legendarische gebeurtenis in de Verhalen van de Familie van Licht.

Tijdreizigers vanuit het hele universum komen namelijk nu hiernaar toe om deze nanoseconde in het Bestaan van het Universum mee te maken en met hun eigen ogen te zien of de Legenden (in hun tijd oeroud) echt waar zijn….

Ik ben benieuwd wat andere lezers van dit boek vinden.

De andere boeken van Marciniak heb ik nog niet gelezen, maar ze staan zeker op mijn lijst!

Blessings!

Nagaia