Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Versterk jezelf en elkaar...

  • Evert Heintz

    door middel van de Licht Liefde ademhaling.

    Onderstaande link is de beschrijving en achtergrond van de Licht Liefde ademhaling.

    http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M3&s=P12&l=NL

    Oefening samengevat:

    Terwijl je door je neus rustig inademt, denk je aan het woord Licht en als je door je neus uitademt denk je aan het woord Liefde. Op deze manier haal je bewust adem en dit verhoogt je energieniveau en gemoedstoestand.

    Ik ben nu ongeveer 2 weken bezig met deze ademhaling en ik merk dat ik heel veel emoties los aan het laten ben die mijzelf blokkeren/ remmen. Echt gaaf om dit te ervaren. Ik doe de oefening gedurende de dag als ik er tijd voor heb bijvoorbeeld ook in de auto, WC, thuis op de bank enz.

    Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

    Enjoy the moment,

    Evert

  • Jean-Paul

    Helemaal mee eens!

    In lastige tijden moet je elkaar helpen om er door heen te slaan!

    “Het is goed om te weten als je weet als je om valt, maar het is beter als je voelt. Dat je veilig neer zult komen omdat iemand je wel opvangt en zo is het ook bedoeld” Aldus Blof - Aan iedereen die wacht

    Ik ben nu al bezig om mensen te helpen om een andere en nieuwe mindset aan te leren.