Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GoaTrance - Divine Music

• morgenster

Open je geest; evolueer je muziekale acceptatie niveau.

Muziek is alles; wij zijn muziek.

http://www.thedjlist.com/mixes/tranceGoa

Free Online Goa Mixes.

Enjoy ;)

• estrella

Hi Morgenster

Ik zat net te dubbe of ik wel iets over muziek hier kon plaatsen, maar jij hebt reeds initiatief genomen, thanks!

Music whas my first love and music will be my last! dus wat dat aangaat doe ik met je mee.

Alleen heb ik zelf niet zoveel met trance.

Ik luister de laatste tijd graag naar Emma Shaplin, Era, en voor de rustige noot Enya, mijn vraag is: kent iemand de CD van Atylantos en misschien ook nog waar ik die eventueel kan bestellen?

Suggesties voor aanverwante muziek of celestial voices sta ik ook open, ik kan in Nederland niet zoveel van dit soort muziek vinden.

XXX Estrella

• Chronos

Ik hou persoonlijk van muziek waar tonen worden gemixed met name Dark ambient.

http://www.ambientmusic.co.uk/chillfactor10_records.html

Luister naar Isolder, Novar en glaciator.

• Jeroen

hoi estrella, ik ken het niet maar je kunt het hier bestellen:

http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASIN/B00005A7EK/171-0726212-0778604

ik weet niet of ze ook in het buitenland bestellen maar denk het wel: zelf ook weleens cds in duitsland besteld

Jeroen

• Daughter of Atlantis

oke als we nu dan allemaal onze muzieksmaak gaan opsommen.

Enya…Enigma…en Era

8-)

• Sanne

Epica; lekker potje metal; zag ze zondags in Werfpop.

• estrella

Bedankt, Jeroen ga ik proberen!

XXX Estrella

• estrella

Hi D of Atlantis

Is Enigma ook zoiets? "K heb er al een paar keer mee in m'n handen gestaan maar nog niet geluisterd.

Emma Shaplin en Atylantos lijkt me dan ook wel iets voor jou, Atylantos gaat voornamelijk over Atlantis maar is moeilijk aan te komen.

XXX Estrella

• Sanne

Ben benieuwd.

Enigma is gaaf.

Is een stel zingende monniken met een langzame beat eronder; super chillen, heel gaaf, relaxed en prettig als je met elkaar wilt ******.

Epica is symfonische metal.

Era is symfonisch met violen, maar met pop elementen erin; sommige nummers een beetje “Cher” achtig.

Ik heb nu

Carl Orff met Trionfi, Carmina Burana, ook de house en de technoversie

Era (het eerste nummer Mass is Carmina Burana ook in verwerkt ),

Enigma,

Epica

enz.

Global Communication, Union Jack, Mere Mortals zijn helemaal chillen en ook spiritueel.

Sanne

• estrella

Hi Sanne

Dat is inderdaad wat ik gaaf vindt die mix tussen een orkest en monnikengezang met kerkklokken/onweersgeluiden enz. heeft Emma Shaplin ook, dus ga ik Enigma zeker aanschaffen.

Carmina Burana heb ik ook maar niet de technouitvoering.

De rest die je hier noemt ga ik luisteren ben benieuwd, dank je voor de tip

XXX Estrella