Open je geest; evolueer je muziekale acceptatie niveau.
Muziek is alles; wij zijn muziek.
http://www.thedjlist.com/mixes/tranceGoa
Free Online Goa Mixes.
Enjoy
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHi Morgenster
Ik zat net te dubbe of ik wel iets over muziek hier kon plaatsen, maar jij hebt reeds initiatief genomen, thanks!
Music whas my first love and music will be my last! dus wat dat aangaat doe ik met je mee.
Alleen heb ik zelf niet zoveel met trance.
Ik luister de laatste tijd graag naar Emma Shaplin, Era, en voor de rustige noot Enya, mijn vraag is: kent iemand de CD van Atylantos en misschien ook nog waar ik die eventueel kan bestellen?
Suggesties voor aanverwante muziek of celestial voices sta ik ook open, ik kan in Nederland niet zoveel van dit soort muziek vinden.
XXX Estrella
Ben benieuwd.
Enigma is gaaf.
Is een stel zingende monniken met een langzame beat eronder; super chillen, heel gaaf, relaxed en prettig als je met elkaar wilt ******.
Epica is symfonische metal.
Era is symfonisch met violen, maar met pop elementen erin; sommige nummers een beetje “Cher” achtig.
Ik heb nu
Carl Orff met Trionfi, Carmina Burana, ook de house en de technoversie
Era (het eerste nummer Mass is Carmina Burana ook in verwerkt ),
Enigma,
Epica
enz.
Global Communication, Union Jack, Mere Mortals zijn helemaal chillen en ook spiritueel.
Sanne
Hi Sanne
Dat is inderdaad wat ik gaaf vindt die mix tussen een orkest en monnikengezang met kerkklokken/onweersgeluiden enz. heeft Emma Shaplin ook, dus ga ik Enigma zeker aanschaffen.
Carmina Burana heb ik ook maar niet de technouitvoering.
De rest die je hier noemt ga ik luisteren ben benieuwd, dank je voor de tip
XXX Estrella
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?