Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nummer 7

• Hanna

Al sinds enige tijd speelt het getal 7 door mijn hoofd. 2005 2+5 = 7

2005+7 =2012.

Ik kan het steeds niet laten om daarbij te denken aan de droom die Jozef uitlegt aan de koning over de 7 magere en 7 vette koeien waarin hij deze uitlegt als 7 magere en 7 vette jaren.

Nja, was toch wel een beetje ver gezocht vond ik zelf, maar waarom blijft het dan in mijn hoofd spoken???

Laat ik nu net “bij toeval” op de site van dossierX, http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/39/ , het volgende tegen komen:

De meesten nemen aan dat de Christelijke eindtijd bestaat uit 7 jaren die voorafgaan aan de wederkomst van Christus.

De eerste voortekenen van die eindtijd zullen echter al eerder zichtbaar zijn.

Voordat de laatste fase van 7 jaar begint, zullen de ware Christenen worden opgenomen in de hemel.

De rest van de mensheid zal achter blijven en slachtoffer worden van de ?grote verdrukking? die bestaat uit 7 jaren van alles vernietigende oorlogen, aardbevingen en ziekten.

Oke, wij piesen dus naast de pot of gaan hopelijk heel snel dood !!!

Ach is zomaar weer een hersenspinsel van mij en misschien hebben de hindoes wel gelijk en kunnen we nog even blijven ademhalen

Groeten,

Hanna

• ennaS

mmm, bestaat ook een verhaal waarbij de aarde hol is, is ook wel aannemelijk.

en wat betreft de 7 jaren tot 2012; ik leef voor het grootste gedeelte in de droomsfeer, ook overdags en hier op aarde doet me steeds wereldvreemder en kouder overkomen; wat doe ik hier nog?

Ooh, eigenlijk hoop ik echt dat dat verhaal uitkomt waarbij synthetische dingen verdwijnen en we op een andere manier wakker worden.

Sanne

• Ryanne

hoi Sanne en Hanna,

iK heb dat ook heel sterk dat ik me de laatste tijd heel vaak afvraag wat ik hier eigen doe, waar is iedereen in hemelsnaam mee bezig. Je kan bijna nergens meer een normaal gesprek voeren over liefde of 2012, maar bijan elk onderwerp gaat over bomaanslagen, oorlog, geweld, terrorisme. Ik word er niet goed van en probeer me er zoveel mogelijk voor af te sluiten en me bezig te houden(samen met jullie) met de mooie en fijne dingen in het leven en in de toekomst. Hanna ik denk dat jij dat niet voor niets hebt met dat geatl 7, ik denk dat het universum(je gids, een engel)je iets duidelijk wil maken over dat getal, en de website waar je op beland bent zal de boodschap wel zijn geweest. Zo zie je maar weer, als je maar naar je intuitie luisterd kom je altijd bij het juiste terecht.

Liefs Ryan

• Daughter of Atlantis

Ik begrijp dat jullie verder willen…

Maar het verhaal hier is nog niet afgelopen…

Verlang niet naar het einde, zonder dat je het hele boek

hebt gelezen.

Het was jullie keuze hier NU te zijn.

Verstop je niet! Laat je niet suf slaan door het geweld dat om je heen gebeurd. Verzet Je! Wees een Licht in iemands leven!

Je hebt een taak hier, hoe onbeduidend hij ook lijkt, je zult zielen

(mensen) raken. En helpen.

Wees anders dan die anderen die zich laten meeslepen in het negatieve. Het is te gemakkelijk om het op te geven!!

Ja ook ik heb gisteren en vandaag het getal 7 in mijn gedachten gehoord.

Nog 7 jaar om het goed te doen. Vooruit!!

Daughter of Atlantis.

• Hanna

Haha, ik moet lachen dat je zegt dat mijn gids me iets duidelijk wilt maken. Vannacht werd ik wakker uit een droom en het hele 2012 gebeuren was allemaal zo duidelijk en zo helder en ik begreep het allemaal. nee ik hoefde dat niet op te schrijven, kon het wel onthouden………

Moet je niet weer in slaap vallen en de clou vergeten !!!! hahahahaha

Maar ik denk dat ik voor mezelf nr. 7 op de volgende manier moet zien (heb ik verzonnen terwijl ik met de hond in het bos liep, is heerlijke manier van meditatie)

In het verhaal van Jozef en de droom geeft de heer aan dat er 7 vette jaren van voorbereiding zijn gegeven. Ik zie het als dat ik nu 7 jaar heb gekregen om mij en mijn gezin hier op voor te bereiden.

Het liefst zou ik het van de daken af willen schreeuwen maar ervaring heeft al geleerd dat de mensen niet willen luisteren.

Groeten,

Hanna

• Ryanne

Hallo D o A

IK ben me er zeker bewust van dat ik eerst nog veel mensen moet helpen en begeleiden om samen liefdevol 2012 in te gaan. Maar ik probeer me toch af te sluiten voor de negatieve emoties en gedachtes van andere mensen, zodat ik em niet door hun negatieviteit laat beinvloeden. IK probeer deze mensen veel liefde te sturen door bijv. liefdevol met ze om te agan. dat doe ik eigenlijk altijd wel, als ik merk dat mensen op een bep. moment negatief zijn, dan zend ik ze heel veel liefde en dan zie je de blik in de ogen van deze mensen verzachten, dat is zo mooi om te zien. Ik vind dat ik een mooie rol op aarde hebben om te vervullen en daar ben ik ook trots op, maar het is niet altijd even makkelijk vind ik. Ik denk als ik meer met mijn gidsen in contact sta en beter in m´n centrum zit, het al weer een stukje makkelijker zal gaan voor mij, ik zal me stabieler en rustiger voelen.

Liefs Ryan

• Daughter of Atlantis

Je moet je innerlijk rust niet afhankelijk laten zijn van de mate van contact met jouw gidsen… Probeer die in jezelf te vinden.

Het contact met mijn eerste gids kwam in een moeilijk en onrustig moment van mijn leven. Het contact met haar heeft

mij in eerste instantie geen rust gebracht… Het was een nakoming van een afspraak die zij en ik gemaakt hadden, voordat ik in dit leven stapte.

… Op het moment dat ik het leven niet meer aan kon zou ze ingrijpen… En dat deed ze door met me te praten over wat ik deed na het eten. En me vragen stelde over de pillen die ik slikte… Toen ik haar vertelde dat ik dat deed omdat ik mijzelf haatte, ik vond mijzelf te dik… (mijn taille was toen 56 cm) …

zei ze. “maar ik hou van jou. En ik ben bij je.”

(niet dat dit me gelijk veranderde… daar was nog iets meer voor nodig.)

Mijn Gids is voor mij niet alleen maar mijn Gids. Ze is mijn beste vriendin. Iemand op wie ik soms boos was, troost bij zocht, op

schold, van hield (houd). Ik praat in mijn gedachten met haar zoals ik ook tegen mijn moeder durf te praten… Met het volste vertrouwen 100% van mijzelf te kunnen laten zien. Elke emotie en elke gedachten.

Zij is voor mij niet enkel een entiteit van het Licht… Ze voelt als mijn gelijkwaardige. Of ik als de hare…

Toen ik 21 werd zou mijn eerste gids afscheid van me nemen en haar taak overdragen aan mijn 2e gids… Ik heb werkelijk weken gehuild… Mijn tweede gids heeft het vrij moeilijk met me gehad… Ik wilde haar niet beledigen… maar ook niet accepteren… Ik wilde mijn eerste Gids terug… Blijkbaar zijn Ze Boven iets overeengekomen van sinds mijn 22e heb ik dus twee Gidsen… Sinds die tijd is mijn band met mijn 2e ook erg sterk geworden… En is het soms zelfs moeilijk te bepalen met wie ik precies contact heb…

Mijn tweede gids… Hoewel ik evenveel van haar houdt… is… staat hoger… Is ‘moederlijker’ Wijzer. Ouder.

Het mooiste wat ik hierin beleefd heb is het moment waarin wij drieen een eenheid vormden… En een gevoel door mijn lichaam golfde alsof tastbare liefde of vreugde door mijn aderen trok.

grappige anekdote: Ik was als 17 jarige pannenkoeken (als het nu weer zonder ‘n’ is ga ik gillen) aan het bakken. Toen plotseling de vlam in de pan sloeg. Nog voordat mijn vader kon reageren; voelde ik van achter mij een stoot koude wind weg komen dat voor mijn gezicht schoot en de hoge vlam in een keer doodsloeg. Het grappige aan dit verhaal was de uitdrukking op mijn vaders gezicht alswel de mijne.

• Hanna

Hi, hi, moet je nu toch 's kijken …….

http://groups.msn.com/Nieuwetijd/general.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=6&LastModified=4675526362067302577

Komt ik ook “zomaar” weer tegen…….

Geweldige site dit hoor, vind allerlei antwoorden en bevestingen van mijn hersenspinsels.

groeten,

hanna

• Ryanne

Hoi Hanna,

Deze site past inderdaad helemaal bij jouw verhaal en bij jouw boodschap van nr 7. Kan alleen maar een bevstiging voor je intuitie zijn of niet?

Liefs Ryan

• Nala

Wat een geweldig verhaal DOA…:) Hoe heb jij deze gave ontwikkeld, of was het er gewoon altijd al??

groetjes Nala