Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

06-06-06!?

• judith

Hoi

Ik wil niet bijgelovig zijn maarre… morgen is het 06-06-06 of 666 jawel het getal van het beest, ik ben benieuwd of we er wereldwijd iets van gaan merken er gaan uiteraard allerlei wilde verhalen ten ronde.

Als iemand iets mocht merken, zou het misschien wel interessant zijn om dat hier te vermelden, ben benieuwd.

groetjes en slaap lekker :D

• Joke.

Mijn dochter is morgen jarig. :)

Ik ga haar bellen, want ze woont op Gran Canaria (ookal wordt ze pas 18 jaar).

En verder is het gewoon een getal, niets meer en niets minder.

Heb je het bericht op www.nu.nl/ gelezen ?

Over het bidden en waartegen?

Hoemeer aandacht er aan gegeven wordt, hoe sterker het bewaarheid wordt.

Ik doe er dus niet aan mee om het negatief te voeden mijn dochter is jarig. :D

Joke.

• judith

Hoi Joke

Alvast Gefeliciteerd met je dochter :D,

Natuurlijk is het morgen een gewone dag, maar omdat er zo'n komotie om wordt gemaakt dacht ik ik zet het even hier op het prikbord en kijken wat voor reacties erop komen.

Ik ben ook niet negatief aan het voeden eerder andersom ;-) juist omdat het me onzin lijkt.

Ik heb de site die je hierboven hebt geplaatst nog niet gelezen, ga ik zo even doen.

Eh! Wat wordt er bewaarheid :? ga ik dat zo op de site lezen?

Groetjes aan je dochter en het wordt vast een heel fijne dag!

:-)

• oud?

Hoi Joke,

je dochter heeft morgen heel veel zessen te verwerken 06-06-2006 en drie maal 6 is 18, hoe heb je het vroeger voor elkaar gekregen, maar ik wens je een gezellig gesprek met je jarige dochter en zelf een prettige dag

groeten oud?

• oud?

hoi Judith,

heb geprobeerd op de site te komen mar het lukt me niet, heb vandaag op msn nieuws wel iets gelezen over 24 uur in gebed gaan om de boze krachten van het beest 666 te weren dat gebeurt in zo'n 25 landen, ik hou het er maar op dat het een gewone dag wordt net als alle andere dagen

groeten oud?

• judith

Hoi Joke

Ik kom wel op de site van nu.nl maar kan niets vinden over 6 juni '06 en bidden???

Onder welk hoofdstuk staat dat?

groetjes Judith

• Joke.

Christenen bidden om kwaad af te wenden

Uitgegeven: 5 juni 2006 10:42 (Nu.nl)

AALSMEER - Zeker tweeduizend Nederlandse christenen zullen maandag van 18.00 uur tot en met dinsdag 18.00 uur God aanbidden. De christenen doen dit om op 06-06-06 de kwade krachten van de duisternis een evenwicht te bieden.

Voor satanisten en andere geloven in donkere krachten is 666 het getal van de duivel, en 6 juni 2006 dus de dag om hun plannen in uitvoering te brengen.

Dag van Krachtige Aanbidding

Mathijs Piet van Ambassadors Ministries, de organisatie achter de wereldwijde dag van Krachtige Aanbidding, verwacht dat op zeker vijftig plaatsen in Nederland christenen bij elkaar komen om te bidden tot het goede. “De duisternis gebruikt deze dag om dingen in de wereld te lanceren, zoals The Omen, een film over het duivelskind, die het kwaad dinsdag uitbrengt. Met onze tegenactie willen we wat zij doen niet tot stand laten komen.”

Wereldwijd doen 21 landen mee aan de dag van de Krachtige Aanbidding. Aan de gebeden nemen voornamelijk protestanten deel. De actie begint maandag om 18.00 uur omdat volgens de joodse telling de nieuwe dag op dat tijdstip begint.

Plannen Lucifer

Volgens de organisatie is het aannemelijk dat satan dinsdag zijn plannen probeert uit te voeren. “De duivel heeft 6 juni 2006 hoog op zijn agenda van vernietiging staan. De krachtigste machten van de duisternis bijvoorbeeld satanisten, vrijmetselaars, wicca, New Age en heksen zullen proberen om de plannen die Lucifer met de wereld heeft op die dag te verwezenlijken”, zo staat op de internetpagina van Ambassadors Ministries te lezen. Volgens hen wil de duivel alle macht op aarde naar zich toetrekken.

• Joke.

Ik had het artikel op het prikbord van New-age gezet.

Ik vind het ook flauwekul.

Maar er zullen vast ook idioten zijn, die zonodig allerlei rituelen moeten uitvoeren al of niet met offeren.

Joke.

ps: bedankt voor de felicitatie. :)

• Joke.

Tot nu toe merk ik geen verschil. :D

• Joke.

Bedankt, Oud. :)

Aaan dat van 3x6=18 had ik nog niet eens gedacht.

Maar ik ben dan ook geen nummerologie-fan. ;)

Joke.