<>
Nou, jôh, je haalt me de woorden uit m'n mond;
wat ik merk, dieren hebben wel hun instincten, maar zijn heel erg verbonden met morfogenetische velden aardvelden, kosmos. Als je al weer aardig ‘thuisgekomen’ bent kan je (weer) met ze praten (telepathisch)
Bij mensen is er iets eigenaardigs aan de hand, (maar allé, heeft zo willen zijn om te ervaren), namelijk dat
- mensen vanuit de oerwouden nog wel dicht bij de natuur staan, stonden, maar ook nog wel instinctmatig en groepsmatig waren, daarna zich individueel gingen ontwikkelen in huizen begonnen te wonen, maar eerst verder van de natuur af gingen staan, heel rationeel begonnen te worden en nog steeds geestelijk eerder onbewust waren,
-daarna geestelijk meer gaan ontwikkelen, rationeel kennis hebbend, maar ook weer open gaan staan voor de natuur, de kosmos en ook weer met de dieren kunnen ‘praten’.
Ik had in een droom dat ik in een weiland een kat zag die me doorzag en aangaf hoe dat in die droomsfeer was. Het is wel moeilijk uit te leggen; het is een gevoel, een impressie van het morfologisch veld.
Dieren en planten en de aarde en ga zo maar door, voelen aan wat jij op dat moment nodig hebt; ze zijn ook een katalysator, net als bepaalde bomen bv. waar je tegenaan kan staan om energie af te leiden.
Kat komt tegen je aanliggen en kan net emoties triggeren om bij je iets te ontladen dat vastzat.
Katten ontmoet ik wel af en toe in de sferen; ik voel me wel enigszins verwant aan hen; iig aan de Felines (leeuwmensen, rond Sirius), maar dan zonder het jachtinstinct en carnivoorzijn van de aardse katachtigen.
Nou en dan moet je nagaan dat als je dan de straat weer op gaat, boodschappen doen or whatever, je meidjes met hun mobieltjes naar elkaar bellen terwijl ze naast elkaar staan en het alleen maar hebben over relationele egoïstische aangelegenheden, van “hoe die jongen zus zou moeten….stomme jongens zus en zo…”
en de ander heeft het altijd gedaan en is gelijk stom.
Daar zakt je broek toch van af?
Wat een contrast dat dan is!
Indianen ea proberen zich vaak in dieren te verplaatsen, of dieren na te doen om in ze te verplaatsen, maar indien zij louter uit tradities groepsmatig met gebruik van drugs en heel veel nare middelen dit doen (cavia's openscheuren om voorspellingen te doen bv), zitten ze toch eerder nog aan de ‘onderkant’ van waarlijk bewustzijn,
echter indien zij individueel van hogerhand ed dingen doorkrijgen en ook vooral zonder drugs en zonder nare handelingen te ‘moeten’ verichten, is het een ander verhaal en behoren tot geestelijk bewusten.
Liefs, miauw, ;-) Sanne