Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ultraviolette straal naar de aarde op dinsdag 17 oktober 2006

• Marc

?Op dinsdag 17 oktober 2006 wordt er een verbinding gemaakt tussen twee dimensies in de kosmos, waarbij een Ultraviolette straal naar de aarde gestuurd zal worden met een intense energie. Let op, deze energie versterkt tot 1 miljoen maal zijn intentie. Dat wil zeggen dat op het moment dat deze U.V.straal de aarde raakt de intentie van elke persoon met 1 miljoen versterkt wordt. Stel je op die dag open met de meest positieve verlangens die je maar kan denken, hou in gedachten alle positieve doelen die je nog wil bereiken in dit leven. Zij die negatief denken in die tijdsspanne worden in Hun gedachten uiteraard ook 1 miljoen maal versterkt. Dit is een boodschap als voorbode voor 2012. In onze aardse tijd in ons land zal de U.V.straal stipt binnenkomen om 10u17 in de ochtend en zal op zijn sterkst fungeren om 17u10. Wanneer je je op het sterkste punt ( namelijk 17u10) verplaatst in de natuur en kontakt maakt met de natuur zal je zeer intens deze energie voelen. Hou je gedachten en gevoelens en de woorden die je die dag spreekt dus zeer zuiver en positief.?

• Sanne

Is dat niet nu al aan de gang misschien?

Ik word helemaal knettergek, helemaal gestoord.

Ik voel me ook steeds beroerder.

Ik wil weg hier, weg hier.

Sanne

• Joke.

Hoe kom je hier bij/aan?

Joke.

• Mark

Ik sluit me hierbij aan.Waar baseer je dit op?UV-straling zit overal rondom ons heen dus een geconcentreerde straal lijkt me nogal onlogisch.Maar stel dat je dit niet als grap bedoelt maar serieus oppert.Denk dan eens goed na over deze stelling en bedenk de logica hiervan.Mc.Kenna stelde een vergelijkbare stelling dat “tijd” zou ophouden te bestaan na 2012.Ook in deze stelling zit een onlogica omdat het regelrecht tegen de bestaande natuurwetten in zou gaan.Diezelfde natuurwetten die het fundament vormen van al wat bestaat.

Ik heb niet zo'n straal nodig om me een te voelen met alles om me heen.We zijn immers een onderdeel van het geheel.Daar zijn zowel wetenschap als spirituele denkers het overeens.Het is de geleidelijke ontwikkeling van zowel wetenschappelijke ontdekkingen als het spirituele anticiperen hierop wat het bewustzijn van mensen verruimt.Het is vaak een onopmerkzaam proces wat pas na eeuwen zichtbaar wordt.Je ziet binnen deze processen vaak oplevingen en perioden van passiviteit.De industriele revolutie was zo'n opleving net zoals de digitale revolutie dit ten hede dage is.

Maar goed,17 oktober is al snel dus we zullen zien.

• judith

Hier is de “dreamer” onder ons :D

Ben zoveel mogelijk positief en probeer elke ochtend contact te maken of mezelf te verbinden met de kosmische zon (de zon achter de zon en alle zonnen in het Universum) en dat kan alleen maar als je positief ingesteld bent en dat versterkt ook je (positieve) intenties (misschien ook wat voor jou Sanne, je klinkt echt deprie), mare… 17 oktober staat genoteerd, als het waar is is het prachtig en zo niet dan is het ook prachtig (kijk dat is positief zijn :-)).

Maar ik zou ook wel willen weten uit welke Bron deze kennis afkomstig is, Lieve Marc zou je dat nog even willen vermelden??

Liefs Judith

• judith

Lieve Sanne

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen! (komt ook niet vaak voor)

Mare…. laat je niet gek maken door je gevoelens en gedachten en eventuele kosmic invloeden van welke aard dan ook.

Probeer van de kleine dingen in het leven te genieten, da's hartstikke moeilijk om dat op de lange termijn vol te houden, want de grote verleidingen liggen steeds op de loer en dan denk je dat je allerlei moois mist in je eigen kleine wereld en het gevoel van nutteloosheid wat ook steeds de kop op duikt, tenminste zo vergaat het mij wel regelmatig en het blijft vechten en positief blijfen denken maar de aanhouder wint.

Probeer eens na te denken over de betekenis van de Zon in betrekking tot jezelf, misschien komt daar wat moois uit.

Nou we zien elkaar binnekort :-) en ik hoop dat je er dan weer een beetje uit bent en zo niet dan zullen we je de Zon kado moeten doen.

Liefs Judith

• Sanne

Dank je.

Sanne

• Sanne

Ja, weet je, ik heb weer veel last van die ziekte van Crohn en ben heel moe

en heel lang heb ik al de gedachte om het te laten schieten.

Totale onthechting, maar ook van m'n lichaam uit handen te geven aan de elementen.

Die medicijnen zijn alleen maar weerstandonderdrukkers, prednison enzo,

zijn heel onnatuurlijk. Het voelt steeds onnatuurlijker aan.

Er is echter één situatie waarin ik die medicijnen niet kan en ook niet hoef te gebruiken en dat is als ik alleen sappen neem.

Dus ik heb gevoelens om alles af te bouwen tot ik bij een nulpunt aankom.

Misschien alleen nog water drinken

Geeft mijn lichaam aan dat het wil gaan, nou dan gaat het maar.

Dan mummificeer ik mezelf wel of zo.

Op de huidige manier trek ik het namelijk niet meer.

Het kan extreem zijn, of dat ik enkel een sapkuurtje neem, of een iets tussenin.

Na, Judith, in principe zie je me in Okt wel,

anders, bij weet ik veel wat ik doe, laat ik het ook wel weten.

Ik ga nu naar mijn Yogalerares en overleg het met haar ook…

ja…ik ga gewoon in m'n pyjama daar heen…

Liefs, Sanne

• Elza

Hoi Sanne,

Van Prednison is nog nooit iemand opgeknapt. Als je een sap- of reinigingskuur gaat doen, doe dat dan wel onder deskundige leiding. Zelf gaan aanklooien kan juist contraproductief werken, temeer daar ernstig vervuilde lijven (lucht- en voedselverontreiniging) sterk kunnen reageren. Crohn is toch al een aanslag op je darmen. Kijk eens op de site van Margreet van Sytzama in Den Haag. Zij heeft zichzelf tijdens haar ziekte (kanker) toegelegd op genezing via voeding (en is ook genezen) en helpt nu anderen, zowel psychisch, emotioneel als met voedingsadviezen. Wellicht kan zij iets voor je betekenen.

Dat er momenteel iets in de lucht hangt, sluit ik niet. Ik bemerk bij mijzelf ook veranderingen. Niets ‘loopt’ meer, ik ontvang veel tegenwerking.

Succes,

Elza

• Marc

Op http://spiritualiteit.blog.nl/spiritualiteit_algemeen/2006/09/23/jouw_mening_over is er iets meer over te vinden. Ik had het berichtje er gisteren snel op geplaats.

Misschien vind je hier meer info