Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

shape shifting

• angel 11

dit filmpje kreeg ik laatst van een vriend van mij, Het zou best wel eens hét bewijs kunnen zijn dat reptielen en hun vermogen om te shape shiften echt zijn….heeft

David Icke toch nog gelijk, niet dat ik daaraan twijfel…maar oordeel vooral zelf.

hethttp://video.google.com/videoplay?docid=5801978637941865090&sourceid=docidfeed&hl=

• angel 11

sorry, dit is de juiste link…

http://video.google.com/videoplay?docid=5801978637941865090&sourceid=docidfeed&hl=en

• Mark

(ha,ha) Grappig filmpje,maar iedereen kan zoiets maken en op het net zetten.Het zegt en bewijst helemaal niets. Creativiteit in complotten kent geen grenzen,zo zie je maar weer. Al vertonen oude sciene-fictionmovies een opmerkelijke overeenkomst.Misschien heeft de maker daar stiekem naar gekeken voor inspiratie?

• angel 11

Ik ben het met je eens dat zo'n filmpje best in elkaar gezet kan zijn. Misschien ken jij David Icke zijn werk niet? Of misschien is het eens interesant voor jou om eens in oude culturen te duiken…de reptielen zijn over heel de geschiedenis verweven met mensen. De indianen, maori's, de chinese cultuur, aboriginals, afrikaanse en zuid amerikaanse culturen zijn verweven met reptielen. Alleen willen de meeste van ons er nog niet aan… tja, wij zijn natuurlijk geciviliseerd en weten alles beter, ahum….

• Mark

David Icke is al meerdemalen besproken op dit forum en ik heb daar duidelijk een inhoudelijke mening over neergezet.

• angel 11

ieder zijn mening, de mijne is slaap lekker verder mark, wel te rusten…..

als je een beetje serieus in de materie zou duiken zou je wel wakker schrikken.

Maar voor velen is het bedreigend om hun veilige limited reality te doorbreken.

jammer, maar ieder heeft de vrije keus, ook jij.

• Mark

Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn/haar eigen mening.Maar ik ken de materie van David Icke en ik vind hem niet meer dan een fantast.Sorrie,ik neem hem niet serieus. Hij heeft geen enkel steekhoudend argument aan te tonen en z'n visie toont overeenkomsten met de belevingswereld van een psychiatrische patient.Roepen is een ding,aantonen een ander.Hij kan niets aantonen,enkel suggesties maken. Sommigen mensen hebben nu eenmaal behoeften aan “goeroes” en dit soort van fantasten zijn er altijd om deze behoefte op te vullen.Het bekende plaatje.Het overlijden van zo'n iemand versterkt vaak de mythe.

• angel 11

tja, sommige hebben inderdaad behoefte aan “goeroe's” , anderen kijken verder dan hun neus lang is, en vormen zelf een mening. Gelukkig zijn er mensen als David Icke en Michael Tsarion, en vele anderen die het risico nemen om door mensen voor gek versleten te worden, en toch de waarheid naar buiten willen brengen. Mannen met écht lef. Maar buiten deze twee mannen om, zijn er zo vele mensen die hetzelfde beweren, en buiten deze mensen, is er genoeg te vinden in de menselijke geschiedenis. Als je maar het lef hebt om in de materie te duiken. Helaas leven sommige nog in de limited reality, en verwerpen ideeën die anders zijn, want anders blijkt hun veilige leventje in eens niet meer zo veilig te zijn en moeten ze ineens écht gaan na denken. Brr, eng hoor!

Jij staat straks zeker ook als eerste in de rij om je te laten chippen, omdat het jou veiligheid geeft, hahaha, van mij mag je….ik hoop in elk geval dat je ogen open gaan voor het te laat is Mark, maar ik geef het weinig hoop. Dat is meer iets voor mensen met lef, een eigen mening, en een open mind. Jij behoort meer tot de sheeple, en tja, die moeten er ook zijn..

• Mark

Laten we er maar geen ja-nee spelletje van maken,toch? Ik ben volkomen tevreden met de realiteit waarin ik leef en heb echt geen behoefte aan aanvullende fantasieën over invasies door reptielenachtigen,illuminatie en meer van dit soort complot-onzin. Ik geloof er simpelweg niet in. Maar heeft iemand wel de behoefte om dit te geloven,so be it.

• Maarten Sonderen

Wanneer is het voor het laatst dat jij je kwetsbaar voelde Mark? Vertel er gewoon over zonder jezelf te verdedigen! Ik lees ook constant al jouw verhalen(de aandacht die jij vraagt)

Ben jij ook volkomen tevreden in een realiteit waarbij je kinderen er constant op gewezen worden door jou dat ze de dingen anders moeten bekijken omdat jij daar een duidelijke mening over hebt. Je bekijkt de dingen nogal negatief. Je gelooft vooral een boel dingen niet. Ik krijg er bar weinig energie van.

Zou jij ook eens willen schrijven over waar jij van jezelf kort van ‘baalde’ in de opvoeding van je kinderen?

Je komt nogal uit de hoogte over(helikopterview). Arrogant!

Verdedig jezelf nu eens niet(kap met die bullshit) en vertel gewoon eens over je kinderen. Wat jou blij maakt aan hen. Of wat ze jou geven?

Kun je dat of ga je zo weer bewijzen dat je het bij het rechte eind hebt?

Antwoord gewoon op de vraag, vriendelijke draaikont die je bent! :)

Of is de preekstoel te hoog om af te dalen? Vertel eens wat over je gevoel! Ik ben geinteresseerd in Mark, de man die ook gevoel heeft. Dan begint het meer te boeien.