2012 heeft nog van alles te maken met de maya kalender. Volgens de maya's zelf zijn het niet alleen verschillende tijdscycli die eindigen, het is ook het einde der tijd.
Een overgang van de derde naar een vijfde dimensie. (de vierde dimensie is de overgangsperiode) Het is dus ook een bewustzijns verandering. Maar het is ook al bewezen dat het lichaam ook aan het veranderen is. Veel mensen hebben al 3 of 4 strengen d.n.a. in plaats van de “normale” twee. Op dit moment komt de wteenschap er ook steeds meer achter dat de spirituele wereld vaak helemaal gelijk heeft gehad.Maar er zijn altijd mensen die zelfs deze “nieuwe” wetenschappelijke feiten van tafel af schuiven omdat het hun veilige wereldje op zijn kop zet. Maar het is vooral belangrijk om zelf in de materie van 2012 te duiken en er zelf mee aan de slag te gaan. Voor mij vielen alle puzzelstukjes op zijn plaats, voor anderen haalt het hun perfect gelegde puzzel totaal overhoop, en dat willen ze absoluut niet laten gebeuren.Dus schuiven ze 2012 aan de kant als onzin.
Een ander feit van grote verandering is de shuman resonantie(hartslag van de aarde), waar onze huidige tijd op gebaseerd is, deze heeft altijd gelijk gelopen, de laatste jaren is deze versneld, en gaat alleen nog maar sneller tot het ophoud. Dan zouden de maya's dus absoluut gelijk krijgen, tijd eindigt te bestaan. Maar met welke gevolgen?
Verder heb je nog de oude profetieën van de hopi indianen, die veel van deze tijd nu beschrijven. Het magnetische veld van de aarde is aan het veranderen,wat meer orkanen, aaardverschuivingen en vulkaanuitbarstingen tot gevolg heeft. (komende apocalyps? ook in de bijbel beschreven?) De zon heeft extreme uitbarstingen, wat weer invloed heeft op de aarde en andere planeten!!. Niet alleen de aarde heeft “broeikas effect”, andere planeten ook, maar dat zul je niet op het nieuws horen. Er is zoveel gaande op dit moment, je kunt er niet meer om heen kijken, ten minste, de wakkere onder ons niet, er zijn altijd nog de struisvogels onder ons die met hun kop in het zand lopen te gillen dat alles normaal is. tja, met hun kop in het zand is dat natuurlijk ook zo, grijns.
Wat er gaat gebeuren? daar zijn duizende scenario's over, wetenschappelijke doemscenario“s (poleshift), gechannelde scenario's (redding door ufo”s), en wie weet wat nog meer. En misschien helemaal niets..Voor elk wat wils, zoek maar uit. hahaha..Wat mij betreft is WAT er gaat gebeuren niet zo heel belangrijk, go with the flow…. wat voor mij wel belangrijk is, is om schoon schip te maken op Spiritueel niveau, opruimen van overtollig ballast.
tja, en gebeurd er niets in 2012, (wat ik me niet voor kan stellen,) dan ben ik er in elk geval op vooruit gegaan als mens, grijns..