Goedemiddag lezers,
Voor een dag of 2 heb ik de totale pagina gelezen incl. film, welke door 1 van de schrijvers ingestuurd was. Interessant moet ik zeggen dat alles, zeker de film, “welke een mogelijke hypothese is”, en ook de reactie van de andere lezers.
1 vrouw die verhuisd is vanwege de mogelijke dreiging die komt. Dat zijn zaken die iedereen zelf weten moet. Open gezegd herken ik er wel iets in, want als je aan een bepaalde angst toegeeft dan grijpt deze angst je ook, waaruit een dwangmatig handelen ontstaat. Dit geldt voor mijn zeggen ook voor degene die geen stap onder neemt door bijvoorbeeld te verhuizen. Die mensen welke menen, er is geen reden tot paniek, stellen zich mogelijk gedwongen op stand rustig, en het kan zijn dat ze zeggen, “geen paniek, geen paniek”, en het in wezen ook zijn.
Zoals het leven zelf, niet alles wat we zijn is dat wat het is.
Wat het schrijven van Armani (mooie naam overigens) betreft; zou het boek cq film de Lord of the Rings niet nog toepasselijker zijn op het leven en de strijd die iedereen voert en de verleiding, de strijd tussen het goede en het kwade die zo her en der de kop op steekt. Naar mijn mening, hebben we “de Ring” allemaal half om.
Gisteren bekeek ik de film van Marcel Messin, welke op de pagina staat.
De man legt alles haar fijn en duidelijk uit. Geloof hem praktisch op zijn woord, waarschijnlijk staat de hypothese me aan en voel ik me goed erbij. Het enige wat me onrustig maakt is uiteraard, overleef ik het en wat gaat mij/ons overkomen. Je denkt aan je dierbare en eventueel je dieren wanneer je deze bezit.
Plus ik dacht, "ach iedereen van een chip voorzien dat gaat toch niet zo snel, en zeker niet binnen deze komende 5 jaar.
Maar vanmorgen in het vroege nieuws op TV,kwam een bericht waarin men de chip al aan het promoten was/is, met het excuus dat men kan zien of men van bepaalde virussen bevallen is. Dus eventueel een Pandemie voor blijven kan. De meeste mensen denken, ja geef me maar die chip, en dan ben je misschien de pineut. Ja, de virus kunnen ze dan misschien zien, maar tegelijker tijd zien ze ook alles andere van je. Waar je zwakke kanten zijn en waar je gevoelig voor bent, en dus te besturen bent.
En dat is precies waar deze man Marcel Messin voor waarschuwde, namelijk dat onder de hoed van een zogenaamde veiligheid, mensen voor dit idee warm te krijgen.
Ik denk ongelofelijk, gisteren hoor ik het, en 1 of ander bewijs wordt de volgende dag al geleverd.
Heeft 1 van jullie de film op you Tupe gezien over het WTC. In deze film zie je een mogelijk andere kant van de zaak, welke nog veel erger is dan de eerst voor de hand aangenomen beeld wat we van het WTC-New York kregen. En wanneer dan zoals ik al eerder schrijf, niets meer dat is waar je het voor aan nam, dan staat langzaam je wereld op de kop. Ik wil daar eventueel op een later stadiam op in gaan, wanneer men dat vraagt!
Ik heb nog geen profiel gemaakt aangezien ik het prikbord met zijn schrijvers en lezers even aftasten wil, ik heb namelijk nog nooit naar een onbekende op het Internet iets geschreven, neem me even niet kwalijk, het komt nog.
Groetjes Sendra