Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Re: Star Wars

• armani2007

Star Wars, is een totaalplaatje! Niet join the darkside! Als je boeken leest, pik je toch ook niet een paar woorden uit dat boek! Als je dat wel doet, kan ik me voorstellen, dat je het onzin gaat vinden. Dan ga je een gevecht aan met woorden, dan mis je vaak de essentie van een boek. Niemand weet, wat er werkelijk gaat gebeuren, simpelweg, omdat dit niet bekend is. Er zijn vele wegen die naar hetzelfde doel leiden. Iedere schrijver volgt zijn-of haar eigen waarheid, dat weet ik als schrijver.

Ik kan nu gaan vertellen wat ik ervaar, maar dat is mijn waarheid, het zijn mijn ogen, mijn innerlijk! Ik heb in die zin niets met 2012, meer met de weg ernaartoe. Inderdaad; je wordt doodgegooid met boeken en theorieen over 2012, niemand weet het, maar volgens mij is de essentie hiervan, dat mensen wakker worden en dat gebeurd ook. Of je nu gelooft in Star Wars of niet, of je nu wat hebt met 2012 of niet, men praat erover en heeft een mening. Dat blijkt wel uit de reacties!

Daarom schrijf ik liever over wat ik op dit moment zie en ervaar, tenslotte leef ik op dit moment en 2012 ken ik nog niet. Er waait een nieuwe wind over moeder aarde, dat blijkt wel uit de reacties. Mijn dank voor diegene die dit stukje aangewakkerd heeft en zo kun je zien, wat er bedoeld wordt met sneeuwbal-effect.

• Angelique

Dank je wel Armand voor deze mooie, ware woorden

Ik wil me dan ook helemaal aan sluiten bij wat je zegt

En laten we in oprechten liefde voor elkaar en moederaarde uitzien naar wat komt.

Zonder te wachten tijdens het wachten en vol in het moment van nu te staan om zo een stevig fundament te creëren voor ons zelf en anderen

Liefs Angelique

• Sendra

Goedemiddag lezers,

Voor een dag of 2 heb ik de totale pagina gelezen incl. film, welke door 1 van de schrijvers ingestuurd was. Interessant moet ik zeggen dat alles, zeker de film, “welke een mogelijke hypothese is”, en ook de reactie van de andere lezers.

1 vrouw die verhuisd is vanwege de mogelijke dreiging die komt. Dat zijn zaken die iedereen zelf weten moet. Open gezegd herken ik er wel iets in, want als je aan een bepaalde angst toegeeft dan grijpt deze angst je ook, waaruit een dwangmatig handelen ontstaat. Dit geldt voor mijn zeggen ook voor degene die geen stap onder neemt door bijvoorbeeld te verhuizen. Die mensen welke menen, er is geen reden tot paniek, stellen zich mogelijk gedwongen op stand rustig, en het kan zijn dat ze zeggen, “geen paniek, geen paniek”, en het in wezen ook zijn.

Zoals het leven zelf, niet alles wat we zijn is dat wat het is.

Wat het schrijven van Armani (mooie naam overigens) betreft; zou het boek cq film de Lord of the Rings niet nog toepasselijker zijn op het leven en de strijd die iedereen voert en de verleiding, de strijd tussen het goede en het kwade die zo her en der de kop op steekt. Naar mijn mening, hebben we “de Ring” allemaal half om.

Gisteren bekeek ik de film van Marcel Messin, welke op de pagina staat.

De man legt alles haar fijn en duidelijk uit. Geloof hem praktisch op zijn woord, waarschijnlijk staat de hypothese me aan en voel ik me goed erbij. Het enige wat me onrustig maakt is uiteraard, overleef ik het en wat gaat mij/ons overkomen. Je denkt aan je dierbare en eventueel je dieren wanneer je deze bezit.

Plus ik dacht, "ach iedereen van een chip voorzien dat gaat toch niet zo snel, en zeker niet binnen deze komende 5 jaar.

Maar vanmorgen in het vroege nieuws op TV,kwam een bericht waarin men de chip al aan het promoten was/is, met het excuus dat men kan zien of men van bepaalde virussen bevallen is. Dus eventueel een Pandemie voor blijven kan. De meeste mensen denken, ja geef me maar die chip, en dan ben je misschien de pineut. Ja, de virus kunnen ze dan misschien zien, maar tegelijker tijd zien ze ook alles andere van je. Waar je zwakke kanten zijn en waar je gevoelig voor bent, en dus te besturen bent.

En dat is precies waar deze man Marcel Messin voor waarschuwde, namelijk dat onder de hoed van een zogenaamde veiligheid, mensen voor dit idee warm te krijgen.

Ik denk ongelofelijk, gisteren hoor ik het, en 1 of ander bewijs wordt de volgende dag al geleverd.

Heeft 1 van jullie de film op you Tupe gezien over het WTC. In deze film zie je een mogelijk andere kant van de zaak, welke nog veel erger is dan de eerst voor de hand aangenomen beeld wat we van het WTC-New York kregen. En wanneer dan zoals ik al eerder schrijf, niets meer dat is waar je het voor aan nam, dan staat langzaam je wereld op de kop. Ik wil daar eventueel op een later stadiam op in gaan, wanneer men dat vraagt!

Ik heb nog geen profiel gemaakt aangezien ik het prikbord met zijn schrijvers en lezers even aftasten wil, ik heb namelijk nog nooit naar een onbekende op het Internet iets geschreven, neem me even niet kwalijk, het komt nog.

Groetjes Sendra

• judith

Hoi Armani, Angelique en Sendra

Nieuwe namen, leuk, welkom zou ik zeggen.

Hoi Sendra

Wat de film van Marcel Messin aangaat, zou ik zeggen, blijf vooral in de eerste plaats in jezelf geloven, hij kan het heel goed uitleggen, ik ben het grotendeels wel met hem eens maar een aantal dingen kun je toch niet zelf onderzoeken en dan is het afgaan op je gevoel.

Wel frapant van die chip inplantaten, er wordt al een tijdje met de chip geexperimenteerd, bij jongeren en een aantal bedrijven, ik hoop niet dat ze in de toekomst zo ver gaan dat het een verplichting wordt want ondanks de veelbelovende voordelen die in mooie reclames hierover verkocht worden heb ik er toch geen enkele intresse in om zo'n chip te laten plaatsen, m'n kat en hond zijn gechipt en dat vindt ik wel voldoende.

Ouders worden ook al onder handen genomen over het plaatsen van een chip bij kinderen i.v.m. het ten alle tijden kunnen traceren als er iets gebeurt of in geval van vermissing, dat maakt het wel aantrekkelijk om zo'n chip te laten plaatsen al is het maar om geen schuldgevoel te krijgen achteraf, ik bedoel maar, ik weet zeker dat ze de voordelen van de chip heel groot gaan promoten dus dat wordt nog moeilijk om eraan te ontkomen maar we wachten maar af hoe het chipballetje gaat rollen, wat kun je anders.

Ik heb de film op you Tupe over het WTC niet gezien, maar ken wel wat theorieen hierover, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat je wilt schrijven over “dat niets meer dat is waar je het voor aan nam”, dus bij deze vraag ik om je verhaal hierover ;-).

Nou, ik moet zeggen voor de eerste keer dat je op het internet iets aan een onbekende schrijft, gaat het je goed af en hoop dat je nog vaker hier wat neertikt :-).

groetjes Judith

• Sanne

Mmm, met die chip… toch iets van controle willen hebben op,

of laten we zeggen, mensen het idee geven dat ze het nodig hebben.

Oftewel, zoals in het geval van kinderen,

dat een moeders intuïtie, vertrouwen op…

en kinders crea ontdekkingswereldje in worden gesnoeid of zelfs in de kiem worden gesmoord.

Dus.. naast het murw bombarderen met irrelevante info dagelijks via de media,

tv, passieve spellen etc… is dit een zoveelste iets dat mensen en kinderen murw maakt.

Mobieltjes… makkelijk? Maar, heb je 't echt nodig?

Die van mij ligt vaak thuis de laatste tijd.

Commercie mensen het idee geven dat ze iets nodig hebben, om er dus aan te verdienen

ipv dat het echt nodig is, of sterker nog, ondanks ze er zelf niet eens om gevraagd hebben (Bv. ongevraagde bezorgingen van UPC:

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article105667.ece

)

Maar vooral dat passief maken, daar zie je bij jongeren dat dat vaak uit de hand loopt, omdat ze de weg kwijt zijn in het zelf creatief zijn en creatief met tijd om gaan.

We zijn scheppers!

Dus is het de kunst om weer meer de mensen op zichzelf te mogen leren vertrouwen.

M'n pianostukjes en m'n site geeft me zo'n voldoening, want dat is creëren,

scheppen.

Wel is het idd zo om beter geen angst te hebben en je gevoel en intuïtie te leren volgen tussen de drukte.

;) Liefs

• Sanne

<>

Tsja en hoe kan het toch dat je ogenschijnlijk tegen de juiste mensen aanloopt?

En dat dat toch mogelijk is?

In feite kun je je focussen en visualiseren en de wereld om je heen scheppen.

Je kunt zelfs communceren over afstanden zonder mobieltjes.

Dus zo zie je maar, intuïtie en gevoel weer terug her oproepen.

Grappig bv. in een droom ook:

http://www.ikziezevliegen.nl/Schijnontwaken.html

;) Sanne