Ik ben zoals deze titel; uit de lucht gegrepen. Ik ben, was en zal altijd zijn. Ik ken geen begin, noch eind. Ik zweef door m'n levens, observeer, tank bij (leer bij) en vervolg de oneindige reis. Ik heb mezelf zien wegspoelen met de golven van Atlantis, ik zag mezelf in de brandstapel lopen, ik zag mezelf moorden, vermoord worden, geliefd en gehaat. Ik ben zoals eenieder, onveranderlijk in de kern van mezelf. Ogen die ik onveranderlijk dezelfde zijn gebleven.
Ik ben in dit leven aangekomen en vind het een absoluut voorrecht, om hier getuige te mogen zijn van de overgang van de aarde. Zoals wij allen ons jasje weer uittrekken, aan het einde van de rit, zo kent moeder aarde ook haar cyclussen en verruilt ze haar jasje voor een nieuwe. Maar dit is een heel speciaal cycluseinde! De aarde komt in een planetair verhoogde trilling, die allang aan de gang is en nu met zo'n snelheid op ons af komt en we staan pas aan het begin van het nieuwe tijdperk! Energetisch veranderen we mee, de hersenen worden geherstructureerd, sommigen maken dit bewust mee, de meeste mensen niet. Dit is nodig, om straks als gehele planeet de overgang te kunnen maken naar de vierde dimensie. Mensen om me heen, krijgen steeds meer te maken met onverklaarbare dingen, die ze vroeger heel gemakkelijk weg konden wimpelen, door zichzelf te zeggen: Ach, ik heb het me maar ingebeeld! Daarmee werd het opgeslagen in de hersenen als verstandsverbijstering. Nu maken ze meerdere dingen mee, het volgt elkaar snel op, waardoor de hersenen geen tijd meer krijgen dit als verstandsverbijstering te registreren, waardoor de hersenstructuur al verandert. 1 klein voorbeeld: Een vrouw komt naar me toe en verteld dat ze een verschijning had gezien. Een week later spreek ik haar weer en vertelde ze, dat ze de gehele week verschijningen heeft gezien. We komen dieper aan het praten en ze vertelde me: Ik heb wel vaker dat soort dingen gezien, alleen leek het wel alsof ik het ergens weer vergat. Deze week gebeurde dit zo vaak dat ik er niet meer omheen kan.
Als ik mensen vertel over de veranderingen in de hersenen, vergelijk ik het altijd met een computer. Van Windows 95, naar waar we nu zitten.
Mijn zienswijze is en blijft mijn waarheid, het zijn mijn ogen die zien en registreren, een ander kan een totaal andere invulling geven en hebben, dat vind ik ook het mooie van deze wereld en het unieke in elk mens. Ik schrijf soms warrig, maar ja, mijn geboorteteken vanuit de mayacultuur zegt het al: Iek ben iek, de wind en ik greep het zo maar uit de lucht!