Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uit de lucht gegrepen!

• armani2007

Ik ben zoals deze titel; uit de lucht gegrepen. Ik ben, was en zal altijd zijn. Ik ken geen begin, noch eind. Ik zweef door m'n levens, observeer, tank bij (leer bij) en vervolg de oneindige reis. Ik heb mezelf zien wegspoelen met de golven van Atlantis, ik zag mezelf in de brandstapel lopen, ik zag mezelf moorden, vermoord worden, geliefd en gehaat. Ik ben zoals eenieder, onveranderlijk in de kern van mezelf. Ogen die ik onveranderlijk dezelfde zijn gebleven.

Ik ben in dit leven aangekomen en vind het een absoluut voorrecht, om hier getuige te mogen zijn van de overgang van de aarde. Zoals wij allen ons jasje weer uittrekken, aan het einde van de rit, zo kent moeder aarde ook haar cyclussen en verruilt ze haar jasje voor een nieuwe. Maar dit is een heel speciaal cycluseinde! De aarde komt in een planetair verhoogde trilling, die allang aan de gang is en nu met zo'n snelheid op ons af komt en we staan pas aan het begin van het nieuwe tijdperk! Energetisch veranderen we mee, de hersenen worden geherstructureerd, sommigen maken dit bewust mee, de meeste mensen niet. Dit is nodig, om straks als gehele planeet de overgang te kunnen maken naar de vierde dimensie. Mensen om me heen, krijgen steeds meer te maken met onverklaarbare dingen, die ze vroeger heel gemakkelijk weg konden wimpelen, door zichzelf te zeggen: Ach, ik heb het me maar ingebeeld! Daarmee werd het opgeslagen in de hersenen als verstandsverbijstering. Nu maken ze meerdere dingen mee, het volgt elkaar snel op, waardoor de hersenen geen tijd meer krijgen dit als verstandsverbijstering te registreren, waardoor de hersenstructuur al verandert. 1 klein voorbeeld: Een vrouw komt naar me toe en verteld dat ze een verschijning had gezien. Een week later spreek ik haar weer en vertelde ze, dat ze de gehele week verschijningen heeft gezien. We komen dieper aan het praten en ze vertelde me: Ik heb wel vaker dat soort dingen gezien, alleen leek het wel alsof ik het ergens weer vergat. Deze week gebeurde dit zo vaak dat ik er niet meer omheen kan.

Als ik mensen vertel over de veranderingen in de hersenen, vergelijk ik het altijd met een computer. Van Windows 95, naar waar we nu zitten.

Mijn zienswijze is en blijft mijn waarheid, het zijn mijn ogen die zien en registreren, een ander kan een totaal andere invulling geven en hebben, dat vind ik ook het mooie van deze wereld en het unieke in elk mens. Ik schrijf soms warrig, maar ja, mijn geboorteteken vanuit de mayacultuur zegt het al: Iek ben iek, de wind en ik greep het zo maar uit de lucht!

• angel

ik sluit me helemaal bij je aan, heel mooi en helder weer gegeven.

En de witte wind is ook als de adem, of een frisse wind die waait… ik ben zelf ook zo'n (wervel) wind, grijns.

angel

• armani2007

Blij, dat er mensen zijn, die zich ermee kunnen vereenzelvigen. Anders zou ik alleen voor mezelf een boek schrijven en dat is natuurlijk niet zo. Liefde is eeuwig, onveranderlijk en deze wind gaat nu steeds harder waaien. In de jaren 60, werd er al een begin gemaakt, maar het was de tijd nog niet. Nu hebben we alle kennis die we nodig hebben, om dit wel te laten slagen. Dankzij internet kan het razendsnel de gehele wereld overgaan. Als er dan toch gebruik wordt gemaakt van het internet, doe het dan op de meest positieve manier! Laat de wind heel hard gaan waaien! Dat is het negatieve (refererend aan Marcel Messing, inzake uiternet, i.p.v. internet) ombuigen naar positief! De vraag is ook niet: Worden wij wakker, maar hoe gaan we het wakker zijn uitdragen in de wereld! Ook ik weet niet, hoe het verder gaat, maar ik schrijf in het moment en laat mij leiden door wat de wind mij aandraagt.

Wat ik geleerd heb over al die complottheorieen zoals het WTC enzovoorts, is, dat het mij geen steek verder hielp. Ik zal nooit zeggen dat dat allemaal niet waar is, maar ik ben hier neergestreken in de naam van liefde en wat deze theorieen doen met mij en nogmaals, het zou allemaal best waar kunnen zijn, maar deze gedachtengangen brachten mij ver weg van mezelf. Het bracht mij in een wereld van angst en negativiteit! Ik noem dat nu juist verder slapen! Ik keur het absoluut niet af, want het heeft mij gebracht tot waar ik nu sta, weer met beide benen diep in moeder aarde gewortelt. Ik zal ook nooit meer voorbij gaan aan het feit dat ik hier ben en neem de waakzaamheid (kennis) mee, in wat ik in mijn zienswijze, mijn waarheid uitdraag. Het enige wat ik nog wil zeggen is, dat de waarheid altijd ergens in het midden van een storm ligt, ook ik ken die niet, daarom vertel ik over die storm waarin ik mij begeef en ergens in het midden vind ik de waarheid die voor mij geldt.

• Angelique

Ik kan me helemaal vinden in wat je schrijf en ben er ook van overtuigd dat we gezonden zijn door de liefde.

En dat moederaarde door deze liefde zal gemezen

Laat je het ons weten wanneer je boek af is en waar het te koop.

Want ik wil het erg graag lezen.

Jouw manier van schrijven vind ik zeer boeiend en straal veel liefde van uit.

Dank je wel voor het delen

Liefs Angelique

• Sanne

Ik denk dat wat betreft het uitdragen het mooi is als mensen hun

eigen intuïtie en creativiteit weer leren ontwikkelen en zichzelf leren vertrouwen daarin

en zodoende gans los te kunnen gaan staan van de passiviteit, lamlendigheid, negativiteit etc.

Dat ieder zijn eigen tonen weer kan/mag zingen.

Want eigen creaties zijn zo veel waard.

;) Sanne

• judith

Hallo Armani

Wat kun je dit allemaal prachtig omschrijven (ok dat wist je al, vandaar ook een boek ;-)).

Ik ben benieuwd wat voor boek je aan het schrijven bent en ik vraag me af of er nog iets nieuws te schrijven of vertellen valt wat al niet reeds beschreven is maar desalniettemin, toch benieuwd.

Ik wil eigenlijk wel iets zeggen maar er valt eigenlijk niet zo veel meer aan toe te voegen, je verwoord mijn gevoelens en weten helemaal, ben het er helemaal mee eens, mijn doel in dit leven is helemaal wakker te worden en vanuit alle liefde en wijsheid zoveel mogelijk uit te dragen en te stralen waar mensen die ik tegenkom nog niet helemaal open staan of anders gezegd nog in het duister verkeren en ook voor mensen die wat licht in de duisternis hebben zien schijnen, een steuntje in de rug te zijn.

Ik heb ook een tijd alle complottheorieen e.d. gevolgd en dat voelde uiteindelijk niet goed voor mij daar ik juist met de Aquariusinstroom ten goede aan het groeien ben en ik heb besloten geen aandacht = energie meer te geven aan al het z.g. negatieve op deze wereld, ik sluit er niet mijn ogen voor maar wil het niet extra steunen door er gedachten aan te besteden, in het kader van gedachten zijn krachten voelt het beter om deze krachten te richten op “het Goddelijk Plan” die ik vanuit m'n intuitie aanvoel als het juiste, ook dit is mijn gevoel en ik probeer verder niemand hiervan te overtuigen.

Ook ik heb m'n roots in Atlantis, Egypte, Midden-Oosten, Tracie, Frankrijk enz. liggen (ben me er terdege van bewust), mysteriescholen, inwijdingsleer en esoterie, gnosicme, katharen, bogomielen enz. boeien me uitermate en het komt allemaal in korte tijd omhoog maar ik besef dat we in deze prachtige tijd leven en besef dat we vooruit gaan naar een nieuw tijdperk en dat er veel mensen nodig zijn om wat frisse lucht en licht aan te dragen hierin zeg maar en daar richt ik me op en laat me hierin leiden en bewandel ook de gulden middenweg.

Het is mooi om te zien dat er steeds meer mensen ontwaken en dan vind ik het jammer als ze eerst met deze theorieen en rampverhalen in aanraking komen want dat demotiveert per direct en zaait angst omdat deze mensen nog in onwetendheid verkeren en dus niet goed met angst en negativiteit om kunnen gaan maar ook dat hoort helaas bij het z.g. eindtijdgebeuren en het is aan een ieder om met de roep tot ontwaken te leren omgaan en het tot een goed einde te brengen door op het eigen gevoel te vertouwen, altijd van het Goede uit te gaan en daarnaar te handelen.

'T is eigenlijk wel spannend allemaal :-).

Liefs Judith

• Mark

Zoals je het zelf al zo mooi verwoorde. De ziel leidt zijn karmische ontwikkelingen middels de persoonlijkheden die hij/zij aanneemt. Steeds opnieuw na de kortdurende rustperiode die wij dood noemen. Eigenlijk is het een langere slaap want slaap en dood zijn broeders.(zoals het bekende gezegde luidt)

Omtrent die vierde dimensie verschil ik iets van mening, net als het transformeren van onze planeet. Het is een gedachte die oorspronkelijk uit de oosterse leer komt, nl uit het boek van Dzyan een werk uit de reeks van de Kiu-ti boeken. Je vindt die leer ook in andere bronnen terug. De new-age beweging heeft deze leer ietswat uit elkaar getrokken en het bij het Maya-kalendersysteem gevoegd. Daarom bestaat er het geloof dat in 2012 de wereld transformeerd naar een hoger niveau. Volgens deze leer bestaat echter deze alternatieve Aarde al, net als de elf anderen. De mensheid doorloopt bepaalde ontwikkelingsperioden waarbij hij als soort evolueert. Deze leer vind je terug binnen de leer van de zgn wortel-en onderrassen. Pas na de evolutie van het zevende wortelras is de toekomstige mens dermate geëvolueerd dat het zich gaat manifesteren op een andere Aardbol waar het dan thuishoort.(daar merken we helemaal niets van want al deze Aarden bestaan tegerlijkertijd) We zitten nu pas in het vijfde wortelras.Dus die transformatie duurt nog eonen. Realiseer dat alles altijd voortdurend veranderd.Ook je stoffelijke lichaam vernieuwt zich iedere zeven jaar.

De vierde dimensie is tijd. Ruimte en tijd zijn geen denkbeeldige begrippen maar nemen binnen dit heelal net zo'n belangrijke plaats in als de sterren en de planeten.

• Angelique

Hallo Bart,

Wat een mooie ervaring. Vooral omdat je het samen met je zoontje mocht hebben.

Het is wel belangrijk voor je zoontje dat hij er met iemand over kan praten die hem serieus neemt De kinderen van deze tijd zien niet alleen veel meer dan in de tijd dat wij kinderen waren maar weten ook veel meer en dat is fijn voor jullie allebei want jullie kunnen veel van elkaar leren. En kinderen snappen dingen vaak ook sneller omdat hun niet zo moeilijk denken als wij.

De lucht word steeds ijler, de kans is dus groot dat je steeds vaker dingen gaat zien of horen.

Dat is heel mooi want dat betekend dat ze je echt dingen willen vertellen /leren die goed voor je zijn om bv. verder te groeien, dingen te verwerken enz enz.

Probeer er gewoon dankbaar voor te zijn en geniet er van

Liefs Angelique