Hallo mijn naam is Bart. Vorige week heb ik tot nu toe mijn meest bevestigende paranormale ervaring gehad. In het verleden heb ik vaker dingen gevoeld, van te voren geweten en ook gezien. Dan blijft er toch altijd een spoor van twijfel of het niet verbeelding is. Zeker omdat ik geen zwever ben. Na vorige week ben ik helemaal overstag en bestaat er geen twijfel meer. Ik zal mijn ervaring schetsen, mischien heeft iemand ook een suggestie omtrent de betekenis van mijn ervaring.
Op woensdag ochtend worden mijn twee kinderen en ik wakker rond 6.30, in onze kamer was geen verlichting aan maar door de straatverlichting van buiten was het schemerig in onze slaapkamer en kon je duidelijk zien.
Ik kijk naar rechts en zie op het nachtkastje gedurende een paar seconden duidelijk een donkere Egyptische kat met spitse oren zitten. Dit beeld verdwijnt snel en is weer weg. Mijn zoon van bijna acht spreekt mij na mijn waarneming direct aan en geeft aan dat hij iets geks zag. Hij vertelde mij zonder dat ik een woord had gerept, dat hij een kat zag en dat deze ook weer direct weg was. Ik dacht dat ik door de grond zakte. Dagen later ben ik pas met hem daarover gaan spreken en vroeg hem zonder suggestief te zijn verschillende details over zijn waarneming. Het klopt allemaal. We hebben gezamelijk een visuele ervaring gehad.
In het verleden heb ik veel ervaringen gehad m.b.t. aanvoelen, sms berichten naar mijn hoofd en visuele sensaties. Ik weet dat het echt is, ben absoluut geen zwever en hou niet van aannames. Maar dit is voor mij de bevestiging dat er meer is.