Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lichtfrequenties

• armani2007

Hallo allemaal!

Ik had zoiets van: Wat voor een onderwerp zal ik eens aansnijden. Het moet een onderwerp zijn, waar ik mee te maken heb, de laatste paar jaar. Nieuwsgierig, of meer mensen dit herkennen!

De laatste paar jaar, ervaar ik soms enorme lichtfrequenties, waar ik echt duizelig, soms zelfs misselijk van wordt. Meestal gaat het om een dag(deel), net alsof de aarde haar trillingen dan verhoogd. Het kan soms zo heftig zijn, dat ik bijna niet meer op m'n benen kan staan. Als dan ook de zon nog eens schijnt, is dit zonlicht zo intens en enorm fel, dat ik constant met dichtgeknepen ogen (niet te verwarren met billen) liep. Nu weet ik, dat er legio boeken over zijn, maar ik vind het leuk, om de ervaringen van jullie zelf te horen.

Ikzelf ervaar het als een begin van een nieuwe en het einde van een oude cyclus, waarbij twee energietrillingen werkzaam zijn. Zeg maar het oude trillingsveld, die langzaam opgaat in een nieuw trillingsveld. Waarbij ik waarneem bij mezelf, dat ik het oude stoffige jasje verruil, voor een blits jasje, die alle kleuren van de regenboog omvat. Over regenbogen gesproken: Een maand of 1,5 geleden was ik met m'n hond aan het wandelen, of hij met mij en waren er twee inmens grote regenbogen aan de horizon! Ik had eerst zoiets van: Ga ik nu dubbel zien van het vele schrijven, maar gelukkig hadden meer mensen dit gezien. Ik dwaal weer lekker af, heerlijk!

In ieder geval merk ik aan mezelf, dat er in mij gigantisch veel aan het veranderen is! Ik mag eindelijk mezelf weer worden en gewoon mijn zienswijze verwoorden en de ervaringen delen. Vroeger (klinkt als heel lang geleden), werd ik echt tegen de schenen aan geschopt, op m'n ziel getrapt, noem het maar. Nu boeit het mij niet meer zo, ik ben wie ik ben en ik vertel mijn waarheid en merk om mij heen, dat meer mensen bijzondere dingen meemaken en dingen her-kennen van wat ik zeg of schrijf en vise versa. Ieder paar ogen zien anders, dat maakt het leven ook zo leuk, dus Mark: Blijf gewoon jezelf, wat je ook wel doet.

Nu stop ik weer ff, ik ben benieuwd of 1 van jullie ook die duizelingen heeft en een aantal dingen herkent.

Groetjes Armani

• Sanne

Ja

• spirit

hallo.

ik merk heel veel verandering.. zowel in mijzelf als in andere.

maar ja verandering.. meer ego afbouwend.. terug naar de kern.. en sta versteld hoeveel er eigenlijk ego is.. die heeft een wereld opzichzelf gecreeerd ..

momenteel leer ik ook balans te vinden..heb de neiging ergens te veel in op te gaan.. het draait allemaal om evenwicht vinden.. zo ervaar ik dat.

lichamelijk ervaar ik veel schommeling.. voel vaak de energie tot aan me kruin.. dan heb ik het koud dan weer warm..daar tussen speelt angst nog een rol.. denk mijn grootste uitdaging.. wanneer ik angst ervaar komen er helende gedachten.. (zo noem ik dat maar) en dat herhaald zich tot ik de angst weer los laat.. kennelijk is mijn vertrouwen nog niet zo sterk.. anders zou ik niet steeds de terug kerende angst voelen.maar in het hele gebeuren van balans vinden ect.. speelt vertrouwen een grote rol.. vertrouwen, loslaten, liefde, vreugde en leven naar het zelf.

die regenbogen heb ik ook gezien samen met mijn kinderen, ze waren prachtig.

ik hou ervan mij te verwonderen over de wonderen van de natuur.. volgens mijn vriend geen wonderen maar heel makkelijk te verklaren.. maar dat hoef ik niet te weten..laat het leven een wonder zijn..

en idd ieder moet luisteren naar zichzelf. wat zegt je hart , je innerlijk gevoel..

in mijn ervaring geeft het niet alleen een goed gevoel.. maar ook opbouwende kritiek, onderscheidings vermogen ect.. daar naar leren luisteren en op te vertrouwen is alles wat we nodig hebben, is alles waar het om draait.. waar wij om heen draaien.

dus ja herken het wel allemaal.. alleen ervaren we het allemaal net anders. :-)

• Mark

Gelukkig kijken we allemaal met verschillende ogen beste Armani. Daardoor leren we ook van elkaar. Ik ervaar ook veel veranderingen in mijzelf. Ik ben het laatste jaar wat minder gaan zoeken binnen mijn innerlijke zelf. Ik begon erachter te komen dat ik vreemd genoeg die aspecten buiten mezelf ging zoeken.

Termen als ziel, geest, bewustzijn heb ik heel lang bekeken vanuit een perspectief die ik hoger achtte dan mijzelf en binnen de esoterische en occulte studies begonnen die technische termen mij meer en meer als een dogmatisch spook te achtervolgen. Ik werd kritisch en ging voor mezelf steeds meer kritische vragen stellen. (en dat hebben jullie ongetwijfeld ook gemerkt binnen mijn reacties en de respons daarop) Toch ervaar ik dit als ontzettend leerzaam en mijn dank daarvoor.

Veranderingen (zowel de positieve als negatieve) is de weg van de natuur. We zijn een onlosmakelijk onderdeel van diezelfde natuur. Het is mooi om te zien dat mensen steeds meer die verbintenis binnen zichzelf terugziet. Wat een arrogantie is het te denken dat de mens als enige de term bewustzijn en bezieling zou mogen toekennen. Alsof ons brein daar het enige instrument voor zou zijn.

De onzichtbare krachten die ons heelal díe werkzaamheid biedt zoals wij deze kennen binnen de natuurwetten waarin wij leven en bestaan zijn voor mij de werkelijke woonplaatsen van wat we goden noemen. Een natuurwet als zwaartekracht herkennen we in de uiterlijke manifestatie, maar is onzichtbaar in achtergrond en in woonplaats net zoals onze ziel en geest dat is. Maar zonder deze onzichtbare aspecten bestaat er geen werking, geen manifestatie.

Toch zijn veranderingen voor mijzelf niet gebonden aan een voorafgesproken tijdsstip. (zoals bv 2012) We creëeren namelijk die veranderingen voortdurend zelf.

Ik ben overigens blij voor je dat je nu een rustmoment ervaart voor jezelf Armani. :)