Hallo allemaal!
Ik had zoiets van: Wat voor een onderwerp zal ik eens aansnijden. Het moet een onderwerp zijn, waar ik mee te maken heb, de laatste paar jaar. Nieuwsgierig, of meer mensen dit herkennen!
De laatste paar jaar, ervaar ik soms enorme lichtfrequenties, waar ik echt duizelig, soms zelfs misselijk van wordt. Meestal gaat het om een dag(deel), net alsof de aarde haar trillingen dan verhoogd. Het kan soms zo heftig zijn, dat ik bijna niet meer op m'n benen kan staan. Als dan ook de zon nog eens schijnt, is dit zonlicht zo intens en enorm fel, dat ik constant met dichtgeknepen ogen (niet te verwarren met billen) liep. Nu weet ik, dat er legio boeken over zijn, maar ik vind het leuk, om de ervaringen van jullie zelf te horen.
Ikzelf ervaar het als een begin van een nieuwe en het einde van een oude cyclus, waarbij twee energietrillingen werkzaam zijn. Zeg maar het oude trillingsveld, die langzaam opgaat in een nieuw trillingsveld. Waarbij ik waarneem bij mezelf, dat ik het oude stoffige jasje verruil, voor een blits jasje, die alle kleuren van de regenboog omvat. Over regenbogen gesproken: Een maand of 1,5 geleden was ik met m'n hond aan het wandelen, of hij met mij en waren er twee inmens grote regenbogen aan de horizon! Ik had eerst zoiets van: Ga ik nu dubbel zien van het vele schrijven, maar gelukkig hadden meer mensen dit gezien. Ik dwaal weer lekker af, heerlijk!
In ieder geval merk ik aan mezelf, dat er in mij gigantisch veel aan het veranderen is! Ik mag eindelijk mezelf weer worden en gewoon mijn zienswijze verwoorden en de ervaringen delen. Vroeger (klinkt als heel lang geleden), werd ik echt tegen de schenen aan geschopt, op m'n ziel getrapt, noem het maar. Nu boeit het mij niet meer zo, ik ben wie ik ben en ik vertel mijn waarheid en merk om mij heen, dat meer mensen bijzondere dingen meemaken en dingen her-kennen van wat ik zeg of schrijf en vise versa. Ieder paar ogen zien anders, dat maakt het leven ook zo leuk, dus Mark: Blijf gewoon jezelf, wat je ook wel doet.
Nu stop ik weer ff, ik ben benieuwd of 1 van jullie ook die duizelingen heeft en een aantal dingen herkent.
Groetjes Armani