een paar dingetjes die ik jullie niet wil onthouden aangezien het vrijwel over hetzelfde gaat, nl, de overgang.
ten eerste een recent intervieuw met drunvalo Melchizedek,
http://spiritofmaat.com/feb07/drunvalo_interview.html
Ten tweede, bij www.goto2012.nl staan twee artikeltjes onder “nieuws.” Het eerste is geplaatst op 04-02-2007- Webmaster column- Is het nu 2007 of 2012?
en het tweede is geplaatst op 28-02-2007- Anja en René- Meditatie over gebeurtenissen beginnend in maart 2007 Deze twee artikelen sluiten voor mijn gevoel ook erg aan bij wat Drunvalo verteld.
Ten derde is er veel beweerd dat First contact ook gaat gebeuren rond de tijd van de overgang. Op www.niburu.nl is daar op het moment een heel mooi artikletje over.
Verder heb ik op www.snoedel.punt.nl ook nog een artikeltje gelezen, (op dit moment het eerste boven aan de pagina) Here Comes The Sun
The Grand Finale !.. geplaats op 04 Maart 2007 | 09:30:12 wat daar ook weer op inspeeld. Wat je wilt geloven of eruit pikt maakt niet uit, of je legt het naast je weg als onzin, mag ook, maar ik vind het wel geinig dat er steeds meer berichten komen die op elkaar aansluiten wat info betreft.