Verbeelding en realiteit zijn 1 en dezelfde. Voorbeeld: ik zag eergisteren mijn slaapkamer vol in blauw licht staan en werd uit mijn lichaam getrokken. Nu kan ik gaan spreken over mijn verbeelding, maar mijn vriendin werd wakker en vroeg wat ik had. Ik vertelde dat ik het gevoel niet plaatsen kon. Ze zei: wat zie je dan? Constant blauw licht zei ik. Grappig zei ze, blauw licht was het einde van mijn droom over jou, voordat ik wakker werd. Wat is verbeelding, wat realiteit? Beide komen uit dezelfde bron voort. Wat is droom, wat is werkelijkheid? Ik leef mijn droom in de werkelijkheid, dus is mijn droom mijn werkelijkheid! Dus ben ik een werkelijke dromer! De oerkracht van het heelal is oneindig groot, de kunst is, deze oerkracht tot kunst te maken in je leven. Verbeelding realiteit maken, waardoor wonderbaarlijk, dingen veranderen. Ik schrijf, maar is dit wel zo? Misschien wordt ik wel geschreven, misschien vang ik deeltjes op uit de kosmos en laat het gewoon schrijven! Misschien gaan we eindelijk een stap verder en geven we ons massaal over aan deze oerkracht, die ons drijft, die ons laat ademen. Wat moet ik nog met feitenkennis, als deze feiten aan verandering onderhevig zijn. Wie is trouwens die ik? Is dat misschien een vlam die soms oplaait en dan weer verdwijnt? Vragen, antwoorden, nieuwe vragen, nieuwe antwoorden, inderdaad Sanne: what the bleep do we know? De reis van het eeuwige zijn, die alsmaar voortduurt, waarin vraag-antwoord de constante stroom is, hier op aarde. Er is geen ik die iets weet, slechts een zijn die alles herbergt! Dat is wat de grote meesters, die op aarde geweest zijn, ons vertelden. Ben gewoon, that's all! Groei mee met de evolutie, dans de dans!
Dus Judith: voor mij is verbeelding realiteit, ik zie er geen verschil in.