Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Levensles of liefdesverdriet

• Mark

De realiteit is dat internetcontacten geen echte contacten zijn. Meestal blijft het bij het uitwisselen van wat gedachten en meningen. En daar is mijnsinziens een forum ook voor bedoeld. Nee, écht contact leg je als je in iemands ogen kijkt en werkelijk met de ander communiceerd. (en hier bedoel ik geen webcammetje mee)

Waar is het beter contact te zoeken dan op een vakantie met anderen? Dit soort van reizen zijn allang niet meer voor stakkers aangezien de singlepopulatie alleen maar groeit. (scheidingen,carrieres,later aan kinderen beginnen) Die collega die ik benoemde in mijn voorbeeld is een mooie jonge vrouw te noemen die genoeg mannen aan de haak kan slaan. Nee, wanneer mensen zichzelf gaan opsluiten en zich schamen voor het single-zijn zijn het pas werkelijke stakkers te noemen. Ik heb mijn singleperiodes vroeger meestal als zeer prettig ervaren. Het geeft ruimte voor bezinning en energie om weer iets volkomen nieuws te doen. Maar goed, niemand blijft liever eeuwig alleen. Ik heb begrepen dat de vraagsteller in deze topic nog vrij jong is en nog alle ruimte heeft zich te ontplooien.

• judith

Hoi Sanne

Uit je antwoord aan Mark leidt ik af dat Mark het meest negatieve eruit gelicht heeft, hoe typerend :-).

<< Zo'n spiri site zou ook een forum kunnen hebben

en Judith zou ook bedoeld kunnen hebben dat Stef daar mensen zou kunnen treffen en mee kunnen forummen, of chatten, met evt gelijkgestemden,

ipv op de commerciele banners te klikken. >>

Precies :-), dat is de bedoeling, 't is uiteraard aan Stef of hij er iets mee wil of niet of tevens ook voor andere jongeren die dit lezen, ik ga ervanuit dat men ZELF uit kan maken of de site ze aanspreekt of niet.

<< Op een spiriforum heb je de gedeelde noemer spiri, of 2012, of nieuwe aarde van mijn part.

Als je dan mensen ontmoet, wellicht ook vleselijk, zoals een paar van ons een paar keer afgelopen jaren, dan kun je die gedeelde noemer delen

en ben je veel minder alleen dan je denkt. >>

Ja! vond ik erg leuk, dus zoiets kan heel positief uitpakken.

Even wat anders nu moet ik er nog aan werken dat ik niet via jouw of iemand anders zijn reactie indirect toch nog op Mark reageer, sorry, maar je hebt mijn intenties goed weergegeven, thanks!

Liefs Judith

• Mark

Je mag altijd indirect reageren hoor. :) Het komt namelijk altijd vanuit jezelf voort. Ik voel me niet zo snel aangesproken dan je denkt. Groetjes.

• c.j.m.burgers

lieve stef ,wil je een anwoord op jouw pijn! Jouw pijn doet zoon zeer omdat je je buitengeslooten voelt.Je bent het oude kontakt kwijt ,doordat je een tyd in het buitenland hebt gezeeten. Voor andere nieuwe kontaktenkun je het beste een cursus gaan volgen.dat kan een beroep zijn maar ook iets creatiefs maakt niet uit gewoon iets waar je plezier aan beleeft. Heb je weer plezier! komt daar vanzelf iemand op af .Proobeer het maar. liefs kitty.