Hoi Angel
Ik voel en ervaar met je mee, ik heb jaren gedacht dat het een “hell hole” hier is en hoe komt het dat ik hiertussen beland ben?? maar ik weet nu dat het de bedoeling is dat we die andere kant herinneren en dat we naar die herinnering ons leven hier proberen (dwars door alle shit en tegenwerking heen, zo goed en kwaad als het gaat) eenzelfde soort richting te geven, dus uitdragen en handelen naar hetgeen we ons herinneren en hoe je weet dat je bent van binnen zodat de aarde langzaamaan ook een betere leefomgeving kan zijn voor alles en iedereen, dat is nu juist het werk wat hier verricht moet worden, daarom zijn wij hier ook, om jezelf te herinneren (of je bewustzijn te verruimen) en om deze herinnering/bewustzijnsverruiming uit te dragen/delen/voorbeeld neerzetten wat dan ook, daar staat zo'n beetje het Kruis symbool voor.
Als je begrip hebt hoe je Zelf in elkaar steekt dan heb je ook begrip voor het feit dat het hier op Aarde zo'n Hell Hole lijkt/is, want dat werkt op dezelfde manier, neemt niet weg dat de herinnering of de belofte van de “andere kant” wel heel aantrekkelijk is :-) en dat het ook niet het ergste is wat je kan overkomen na eventuele 2012-rampen om weer terug naar de andere kant te mogen, dus hoe dan ook 2013 komt wel goed :-).
groetjes Jud.