Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat doe jij in 2013?

• judith

Hoi Angel

Ik voel en ervaar met je mee, ik heb jaren gedacht dat het een “hell hole” hier is en hoe komt het dat ik hiertussen beland ben?? maar ik weet nu dat het de bedoeling is dat we die andere kant herinneren en dat we naar die herinnering ons leven hier proberen (dwars door alle shit en tegenwerking heen, zo goed en kwaad als het gaat) eenzelfde soort richting te geven, dus uitdragen en handelen naar hetgeen we ons herinneren en hoe je weet dat je bent van binnen zodat de aarde langzaamaan ook een betere leefomgeving kan zijn voor alles en iedereen, dat is nu juist het werk wat hier verricht moet worden, daarom zijn wij hier ook, om jezelf te herinneren (of je bewustzijn te verruimen) en om deze herinnering/bewustzijnsverruiming uit te dragen/delen/voorbeeld neerzetten wat dan ook, daar staat zo'n beetje het Kruis symbool voor.

Als je begrip hebt hoe je Zelf in elkaar steekt dan heb je ook begrip voor het feit dat het hier op Aarde zo'n Hell Hole lijkt/is, want dat werkt op dezelfde manier, neemt niet weg dat de herinnering of de belofte van de “andere kant” wel heel aantrekkelijk is :-) en dat het ook niet het ergste is wat je kan overkomen na eventuele 2012-rampen om weer terug naar de andere kant te mogen, dus hoe dan ook 2013 komt wel goed :-).

groetjes Jud.

• Mark

Vanuit je eigen gemoed creëer je juist je eigen hemel of hel. 2012 symboliseerd voor velen een sfeer die je als hemel zou kunnen toekennen. Voor anderen is het een Armageddon (de eindtijd), een sfeer die helachtig toeschijnt. Overigens kunnen hemelen en hellen nooit los van elkaar gezien worden. Ze zijn bipolair, net zoals alles bipoilair (tegengesteld) is in de Kosmos.

Vanuit je eigen gemoed creëer je dus je eigen hemel of hel. (of het grijze gebied ertussen) Dat geldt zowel hier op Aarde als de gebieden die wij het hiernaalmaals noemen.Mensen zijn geneigd toestanden als een hemel of hel buiten zichzelf te plaatsen terwijl ons bewustzijn er juist de schepper van is. Om te ‘zijn’ of te ‘bestaan’ is er een plek of sfeer nodig om te manifesteren. (net als hier) De Ouden kende onze Aarde negen-en veerig hemelen en hellen toe, varieërend per graad.Elke vorm van manifesterend bewustzijn creërt een daarbij passende omgeving (hemel of hel) toe, wat overeenkomt met de ontwikkeling of graad van dit manifesterende bewustzijn. De reikwijdte van wat wij het menselijke bewustzijn noemen reikt tot die negen-en veertig hemelen en hellen die niet boven elkaar liggen maar door elkaar heen werken. (net zoals het verhaal van de verschillende dimensies, ze bestaan niet boven of onder elkaar maar door elkaar) Het is dus onmogelijk te manifesteren in een gebied wat niet past bij de ontwikkeling of het gemoed afkomstig vanuit dit bewustzijn. Een hoopvolle gedachte, die overigens het verschrikkelijke dogmatische beeld van een christelijke ‘eeuwige’ hel tegenspreekt. Er bestaat geen eeuwige hemel of hel. Gelukkig maar.

• Treintje

Hoi allen,

Voorspellingen ed. zijn ondertussen in mijn ogen en beleving leuke dingen geworden waar ik enkel kennis van neem.

Voor mijn belevingswereld is het enkel nog van belang hoe je nu leeft. De toekomst is nog geheel open, alles kan nog gebeuren. Alle plannen die ik nu maak voor de toekomst kunnen morgen al weer gewijzigd moeten worden.

Als ik 's avonds naar bed ga wil ik alleen maar kunnen zegen : dit was een goede dag, dank daarvoor.

Als ik 's morgens wakker wordt wil ik naar mezelf in de spiegel kunnen kijken. De dag met een lach of 100.000 door komen en de mensen die ik tegenkom recht in de ogen aan kunnen kijken. Dat is van belang. (vind ik)

Ik hoop dat ik in 2013 nog aan het eind van de dag kan zeggen: Dank voor deze dag gevuld met zoveel gelach en boordevol lessen.

Gr.

Treintje