Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2012 - dimensie shift ?

• Jeroen

Hoi allen,

Yeah Yeah schreef:

het is nog altijd makkelijker om in een God te geloven dan :

> stel dat ik onbewust toch niet genoeg in 2012 geloof,

> dan blijf ik dus 3d, terwijl ik helemaal de scheit krijg

> van deze maatschappij; maar ik geloof ook dat ik kan

> vliegen als ik er 100% BEWUST in geloof;

Wat een flauwekul

Het is maar wat je flauwekul noemt, volgens mij bevat de 2012 theorie enorm veel waarheden die ook voor de ‘niet zwevers’ (sorry dat ik jullie zo noem, jongens) onder ons erg goed te begrijpen zijn. Sterker nog: toen het hele 2012-verhaal op jaren geleden als waarheid aannam na veel onderzoek had ik nog nooit een alien, een aura, een chackra gevoeld gezien of ervaren. Dat mensen die heldervoelend zijn het zelf ervaren dat de wereld verandert is voor mij enkel een bevestiging van dat gene wat je ook gewoon met een aardse rekenmachine uit kan rekenen.

Maar om terug te komen op het citaat uit jouw tekst hierboven:

Ja mooi makkelijk is dat geloof van jou. Je hoeft er niet bij na te denken, want er is een boek met alle waarheid en vervolgens hoef je dat boek niet eens te lezen want dat doet de priester wel voor je! WAT EEN INTELLECTUELE LUIHEID ZEG! Als het je te ingewikkeld wordt is het flauwekul. Eigenlijk begrijp ik niet waarom ik mijn tijd nu zit te verdoen met een bericht typen naar jou aangezien je waarschijnlijk nog te lui bent om het te lezen. Mijn advies krijg je toch voor niets: Ga op zoek naar je eigen waarheid. Dat hebben wij hier allemaal gedaan en we zijn op de zelfde conclusie uitgekomen. Volgens mij heb jij er nog nooit een boek over gelezen of zelf op onderzoek uit gegaan. Lekker makkelijk om dan te zeggen: flauwekul! Ook al was het flauwekul, die kwalificatie kan je helemaal niet maken. En als je wel onderzoek gedaan had had je zo'n uitspraak niet gedaan. Dan had je je namelijk ook verwonderd over de wereld die 2012 heet.

Jeroen

• Jeroen

Die films zijn er wel degelijk al lang Yeah Yeah,

Heb je The Year Zero wel eens gezien? Blijkbaar niet.

Het verslag dat ik ervan getypt heb kun je hier lezen:

http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/190/28/

Onder het filmverslag staat ook nog een link waar je hem kan bestellen.

Verder is de film 1annunaki ook in de maak geloof ik, over de goden die terugkomen op aarde wat vaak in verband wordt gebracht met planeetX (Niburu, lees Sitchin maar eens over het ontstaan van de mensheid….).

Groeten van Jeroen

• Jeroen

toch interessant dat de heer peter zo lang blijft hangen op een forum wat alleen bullshit verkondigt.

Heeft jou leven dan geen zin ofzo, dat je je alleen met onzinnige dingen bezighoudt als 2012. Nuttig lijkt me dat, een forum bezoeken waarvan je vind dat het op flauwekul gebaseerd is. Dat is juist de reden dat ik niet op een forum over brommers en scooters zit ofzo. Dat vind ik namelijk flauwekul en dit niet. Waarom ga je dan niet ergens heen wat je wel boeiend vind, of licht jezelf in en geef eens een interessant antwoord-stelling waar we wat mee kunnen, in plaats van een mooi forum waar een hoop mensen iets aan hebben te vervuilen met jouw nutteloze schrijfsels.

Waarom denk je bijvoorbeeld dat het einde van onder ander de maya kalenders of terencemckenna´s theorie, die op 21-12-2012 uitkomen voor wat betreft de laatste dag, niet belangrijk is en als flauwekul kan worden afgedaan? En dat wij rare mensen zijn als we belang hechten aan kennis van oude beschavingen. Zonde om die kennis te laten en er niets mee te doen toch? Zeg eens iets nuttigs!

Jeroen

• Jeroen

Hoi allen,

Morgenster, je schreef:

toch wil ik proberen het volk duidelijk te maken; maar ik begin me steeds vaker bewust te worden dat het waarschijnlijk hun karma is om niet mee te ascenderen. het zou eigenlijk zeer asociaal zijn om mensen tegen hun wil in bewust te maken, maar goed; ook dat kan je weer zien als hun karma; moet me eigenlijk niet zo druk maken om mijn medemens; maar goed; zo ben ik dus ook weer niet

******** als ze de eerste vraag stellen kun je ze inlichten. Mensen die ervan moeten weten en klaar zijn voor de kennis komen op je pad. Mensen indoctrineren stoot ze alleen maar verder af van war je ze wil hebben.

En:

wat betreft die dimensie shift die alle, niet op natuurlijke wijze, niet aan bomen groeiende of uit de grond te winnen materialen zal reduceren; vind ik ook misschien wat vergezocht; en aan de andere kant misschien logisch; waar is alle hi-tech apparatuur van onze voorouders?

******* die hi tech apparatuur is er wel hoor, na goed zoeken. Neem de batterij van Baghdad, duizenden jaren gemaakt, of duizenden jaren oude geslepen lenzen die voor sterrenkijkers werd gebruikt. Verder zijn er veel tekeningen/grotschilderingen van voorwerpen/voertuigen die wij nu kennen als de typische ufoverschijningen en hun middelen.

Verder zien we wel de resultaten van wellicht hitech apparatuur (of telekinese) in de vorm van rechtopstaande menhirs, de nazca lijnen en de piramides. Baalbek is hier ook een erg goed voorbeeld van. Echter, zoals de techniek nu is, is volgens mij vrij uniek in de geschiedenis. Vroegere beschavingen die verder waren hadden waarschijnlijk niet eens computers nodig om te kunnen bewerkstelligen wat wij er mee kunnen. Neem mobiele telefonie: best nutteloos als iedereen telepatisch is, toch?

Verder is zo’n dimensie shift waarover gesproken wordt naar mijn idee nog nooit zo geweest als we in 2012 kunnen verwachten.

Morgenster schreef ook:

ook erg leuk dat uit de I-Ching is ondekt qua data mbt 2012 en dat zonder van te voren geweten info over de maya voorspelling; erg stoer

******vind ik ook erg stoer! Ik hoop dat je een beetje engels ken, dan moet je deze links echt eens beluisteren. Helemaal geweldig! (begin maar eens met de 20e van boven, genaamd “Eros and eschaton”, my favourite: http://mckenna.psychedelic-library.org/

http://serendipity.nofadz.com/ft/gyrus/river.htm ; deze link, door een criticus van mckenna’s theorie geeft goede grafieken van hoe je je de exponentiele versnelling naar 2012 toe moet voorstellen. Ookal ken je geen engels, de grafieken spreken voor zich. Elke grafiek laat de tijdsgolf zien steeds een factor 64 kortere periode, zo kun je doorgaan tot de laatste milliseconde zeg maar.

EN je schreef:

was het niet makkelijker voor aliens om pyramides van een of ander hoogstaand technologisch goedje te bouwen? of is de natuur hoogstaander en technologischer dan wat wij zelf kunnen creeeren? zelfs als die wezens goden waren… sort of.

******* lijkt me niet. De piramides staan er toch nog steeds na al die jaren… lijkt me een goed gekozen materiaal. Wel heb ik eens gehoord dat er onder de stenenlaag een andere onbekende stof zit die eigenlijk de buitenkant van de piramide is. Het steen is dan het schild zeg maar. Maar ja, dat is slechts speculatie…

EN:

en die 144.000 die naar de hemel gaan, zijn de 2012-urs die het snapten…

****** zo zou je het symbolisch kunnen zien ja. Echter betekent de 144000 iets heel anders en heeft een andere boodschap, namelijk die van de sacrale geometrie.

Hier nog een leuk linkje over de sacrale getallen in combi met de piramides enzo. Je zult zien dat het getal 144(000) OVERAL over de hele wereld als erg belangrijk wordt gezin, net als andere getallen in de serie.

Heeft te maken met helende muziek, kleuren, snelheid van het licht etc…

Heb ik vorig jaar geschreven en is erg boeiend (al zeg ik het zelf…):

http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/125/28/

Verder schreef je ook nog:

ik zou mijn moeder wel graag eens lsd geven

*******Lijkt me helemaal geen goed idee!!! Zoals ik al zei: ik gun iedereen dergelijke ervaringen, maar die gaan mensen zelf wel aan als ze er klaar voor zijn.Natuurlijk begrijp ik wat je bedoelt… Maar: Hoe ouder je bent, hoe confronterender de drugs, door extra ervaringen in het leven enzo….

Een jointje kan iedereen proberen. Geen probleem en niet echt shokkerend.

Verder: iedereen zijn eigen weg he, er leiden vele wegen naar de top, maar op de top van de berg is het uitzicht altijd hetzelfde, aldus een japans spreekwoord dat ik deze week al vaker heb gebruikt…..

En tenslotte schreef je:

ik zou zelfs heel graag iemand die ook zo bezig is met deze materie in mijn msn willen hebben; je lijkt me een intelligent persoon die zijn bevindingen goed onderbouwd en vind het altijd leuk om over deze materie te babbelen. ik babbel er zoveel over dat meeste in me omgeving die het niet boeiund vinden er helemaal para van worden.

*********Je mag me wel mailen, dan kunnen we per mail wel converseren, als je dat wilt. Ik gebruik zelden msn en dergelijke. Altijd leuk.

Wat ook een goede tip is: ken je www.seriewoordenaar.nl ?

Supertoffe 2012-site.

Ook een lid van DossierX maar dan de site van hem zelf, veelal over 2012 en aanverwante zaken. Het forum bloeit er aardig op en je zult er waarschijnlijk gelijk denkenden en anders denkenden maar wel over (onder andere) deze materie vinden.

Groetjes van Jeroen, omegazeroday@hotmail.com

• Jeroen

Hoi allen,

allereerst: Sanne, jij hebt een erg interessant leven! Zou je het je nog kunnen voorstellen zonder al die ‘extra’s'? Saai is dat he!

Volgens mij schiet je al een heel aardig eind op in the game of life.

Wat moet ik er nog aan toevoegen….Tof!!

Verdere reactie op morgenster:

“films als lord of the rings, star wars, matrix en dat zijn ”realiteiten“ die ik nogal mis in deze dimensie.”

******* ze zijn er wel hoor, we zijn ze alleen vergeten. Maar we beginnen ons weer te herinneren…..

“vet dat je het woord FRAPANT gebruikt; ik gebruik dat ook vrij vaak en voel me dan altijd zo eenzaam omdat ik vrijwel niemand anders ken die ook wel eens frapant zegt ”

********* dat komt omdat je het met 1 p schrijft, probeer het eens met 2 p's en je eenzaamheid verdwijnt als sneeuw voor de zon. :>)

"ik zit er namelijk over te denken om een Ayahuasca - Liaan Van De Ziel

healing te doen in de toekomst…"

******** gaaf! dat wil ik ook! Ook McKenna heeft hier interessante lezingen over gegeven!

Groetjes van Jeroen

• Yeah Yeah

ga de film wel eens bekijken, thx

• Yeah Yeah

Helaas Jeroen, ik ben er niet zo een die vanalles aanneemt, lees ook zelf veel de bijbel en ervaar God en zijn leiding in mijn eigen leven, veel gebeds verhoring en goede ervaringen die ik toeschrijf aan God.

Ik heb pas kort geleden van het hele 2012 verhaal gehoord en ben nu aan het onderzoeken. Tot nu toe vind ik het nog niks, was dit niet het verhaal waar er maar 1 iemand op de wereld is die een juiste vertaling kan maken van de oude geschriften die gevonden zijn? Terwijl er van de bijbel meerdere rollen zijn die elkaar niet tegenspreken!

Dus denk niet dat ik een of andere domme christen ben, er staat immers in de bijbel: onderzoekt alles en behoud het goede !!

• Jeroen

Ok Yeah Yeah, dat is erg verstandig, zelf op onderzoek blijven gaan.

Het 2012 verhaal is op allerlei manieren te onderzoeken.

Sorry voor mijn generaliserende opmerking, maar heb het al zo vaak gehoord: flauwekul, wordt je soms wat feller van he…

Ik denk dat je doelt op Zecharia Sitchin die als een van de weinige de soemerische kleitabletten (de eerste ‘beschaving’ die nog samenleefden met de goden die de mens gemaakt hebben) kan vertalen (de oude gschriften waar het oude testament deels op gebaseerd is). Dit komt vooral door zijn jarenlange toewijding.

Zoals het Noach verhaal, schepping van de mens, adam en eva e.d. komen daar in terug en doen erg aan de bijbelverhalen denken. Dus de bron van de oudste bijbelverhalen zeg maar.

Later, hebben machthebbers de verhalen hier en daar veranderd.

Zo hebben ze er een monotheistische godsdienst van gemaakt, terwijl de originele verhalen toch echt van polytheisme spreken. Je kunt dit op bladzijde ik meen twee van genisis lezen: laat ONS mensen maken naar ONS voorbeeld. Da's meervoud. Zijn ze blijkbaar vergeten verkeerd te vertalen…..

Ook zorgen ze nu nog steeds voor een incomplete bijbel door het evangelie van Thomas niet te aanvaarden. Wel eens van dodzeerollen gehoord?

Waarheden worden achtergehouden, wat niet wegneemt dat ik niet geloof in de kracht van het gebed en dergelijke. Daar heb ik geen boek voor nodig.

Dit heeft verder niet perse met 2012 te maken.

De kalenders van de maya's zijn door vele onderzoekers al begrepen. Hedendaagse ‘kalenderbewakers’ kunnen ze nog steeds uitleggen.

Ook hier heb ik een stukje (2delig) over geschreven, wat je misschien verder kan helpen het idee achter 2012 te bgrijpen.

Het is dus nog niet af, want met deel drie ben ik nog bezig, wat eigenlijk de climax is, maar toch::

http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/211/28/

Let wel: de 2012 datum is al duizenden jaren geleden vastgesteld als het einde. Niet iets van de laatste jaren dus. Sterker nog, de piramides en tempels van allerlei beschavingen zijn er op georienteerd. (de kosmische samenstand tussen de winterzonnewende zon en het zwarte gat in het midden van de melkweg, een 1 keer per 26000 jaar gebeurtenis van de allergrootste astrologische betekenis.)

Ik wens je veel succes en plezier bij je onderzoek! En haak niet te snel af, scheid het kaf van het koren (misschien ben ik wel kaf hehe) en het wordt een logisch verhaal, ook gezien de huidige economische situatie in de wereld, verdeling van macht en geld, vervuiling, overbevolking enzovoort. Als je goed kijkt zie je en valt het op dat alles lijkt samen te vallen.

Voor wat betreft de maya's: ze waren niet de enige, uiteraard. Ze kregen hun kennis van goden, maar ook druiden, natuurgenezers, heksen enz. gebruiken de heilige kalenders die vol sacrale geometrie zitten en uiteindelijk lijken te wijzen na de dag waarop er geen een meer zal volgen: 21/12/2012.

McKenna gebruikte dus de Itjing (boek der verandering, duizenden jaren oud uit china)voor zijn theorie en kwam dus ook op 21/12/2012, zonder met kalenders te werken en mayas te begrijpen.

Allerlei ‘toevalligheden dus’ dit maakt het statistisch gezien onmogelijk dat het een en ander echt flauwekul is. Op het moment dat je dat realiseert lijkt alles samen te vallen en opeens erg logisch te zijn!

Bij mij heeft dat dus vanaf de eerste kennismaking met het jaartal op m'n 18e ook jaren geduurd voordat ik zelf het echte belang ervan inzag. Ik heb namelijk helaas geen contacten met engelen en dergelijke die me inlichten maar moet het zelf uitzoeken. Ook erg leuk!!

Nogmaals: veel succes en neem alle 2012-onderwerpen mee:

-bewustzijnsveranderingen

-ruimtetijdbreuk

niburu/planeetX

-precessiecyclus van 25920 jaar

-zonnecycli

-kalenderwetenschappen

-kosmische samenstand en gravitatie patronen

-McKenna en Timewavezero

-code van carl munck

-voorspellingen (nostradamus, bijbelcode, Cayce etc)

-escatologische geloofssystemen (als christendom en islam)

-aliencontacten.

-graancirkelcoderingen

-Hopi voorspellingen

-dimensieshifts

-new world order

-militaire tijdreisprogramma's (Philladelphia experiment en montauk project)

enzovoort

Groeten van Jeroen

• Sanne

Hai Morgenster,

Sten Oomen is een vrouw; heeft o.a. het boek “Door het raam” geschreven over uittredingen en astrale reizen.

ik heb in ieder geval in dit leven geen drugs gebruikt; na, een enkele keer meegeblowed bij een feestje, maar dat gaf meer een dof gevoel, meer niet.

Ik zou aanraden geen drugs te gebruiken; je hebt dingen niet meer of in ieder geval minder onder controle dan en je subtiele energetisch lichaam maak je eigenlijk stuk en je stelt je open voor mensen uit lagere sferen en dergelijke.

Ik zat in 1987 ook al boekjes te lezen over aura's en sprak hier met sommige leraren op school ook over. Trouwens, die extra ‘kanaaltjes’ nu bij m'n kruin, voel ik alsof het daar soms pikt en zag er een keer u.v. kleurige energie door naar binnen gaan.

Toen afgelopen jaar een vrouw die mij hielp met Bachbloesems (ik kwam haar in een New Age winkeltje tegen) mij het boek “ De aarde is slechts een leerschool van Thea van Leent” aanraadde te lezen, viel alles op z'n plek.

Vorig jaar nog had ik grote angsten als ik halfwakker bv. m'n ouders in m'n kamer zag, die er in het “echt” niet waren.

Nu met al die info over “de sferen, leven na de dood, tegelijkertijd hier zijn maar ook in bv 4d”, is die angst steeds meer aan het weggaan.

Steeds meer deuren gaan er open. Er zijn heel veel mensen aan gene zijde die bereidwillig te zijn ons te helpen, bv via telepathisch kontakt.

<> In gedachten..,in heldere dromen kun je dmv gedachten naar een plek toegaan; op aarde moet je de trein pakken (als die tenminste rijdt, hihi).

<>

MMwah, weet je, op dit moment is het apart hoor; in verschillende dimensies tegelijk zijn.

Ik moet er bij zeggen; voor mij is het wel bijzonder pittig hoor!!

Alles wat je met jezelf geconfronteerd wordt; alles wat je ooit gedacht, gedroomd of gezegd hebt terug te kunnen herinneren.

Mijn hormonen jodelen ook behoorlijk; zo'n klam gevoel.

Ik had laatst een uittreding waarbij ik dacht dat al het synthetische zou verdwijnen en het voelde of ik smolt en ik afgebroken werd en elders weer opgebouwd.

Daarom vraag ik met klem: GEBRUIK ALSJEBLIEFT GEEN DRUGS!!!

Het is al pittig, maar als je nuchter bent, dan heb je het zelf in de hand (kun je ook oefenen) en kun je ook de ongelooflijke schoonheid en zachtheid van mooie momenten ervaren.

Je kunt ook onder begeleiding proberen uit te treden; misschien is dat een idee?

;-) Sanne

• morgenster

<…Sten Oomen is een vrouw…>

oops :D

<…ik heb in ieder geval in dit leven geen drugs gebruikt; na, een enkele keer meegeblowed bij een feestje, maar dat gaf meer een dof gevoel, meer niet…>

eigenlijk misschien ook wel logischer ja; zeker ook nooit alcohol gedronken, nooit een sigaretje gerookt en ook geen thee of koffie drinken of zo extreem dan weer niet?

<…Ik zou aanraden geen drugs te gebruiken; je hebt dingen niet meer of in ieder geval minder onder controle dan en je subtiele energetisch lichaam maak je eigenlijk stuk en je stelt je open voor mensen uit lagere sferen en dergelijke…>

ben nu gekapt met blowen, ben weer elke dag aan het fitnessen, hang de vegetarische boedhist uit, mbt geen koffie en thee of andere bedwelmende middelen.

maar wat betreft drugs; ik ga er niet te snel mee beginnen, maar ik moet en zal meemaken wat het is om via lsd, dmt of ayahuasca oid eens goed te trippen; mijn gevoel zegt hier ook ja tegen; mocht de tijd daar zijn en mijn gevoel zegt uiteindelijk nee, dan doe ik het niet.

<…Ik zat in 1987 ook al boekjes te lezen over aura's en sprak hier met sommige leraren op school ook over. Trouwens, die extra ‘kanaaltjes’ nu bij m'n kruin, voel ik alsof het daar soms pikt en zag er een keer u.v. kleurige energie door naar binnen gaan…>

uhm, vaag? uv kleurige vloeibare stof; der zit bij mij aardig wat wax in haha, dus dat zal ik niet zo snel zien denk ik :)

<…Daarom vraag ik met klem: GEBRUIK ALSJEBLIEFT GEEN DRUGS!!!

Het is al pittig, maar als je nuchter bent, dan heb je het zelf in de hand (kun je ook oefenen) en kun je ook de ongelooflijke schoonheid en zachtheid van mooie momenten ervaren….>

ik waardeer je waarschuwing zeker, maar ik denk dat dit toch iets persoonlijks is; wellicht is het voor mij koekje. maar goed; ik begin er pas over een jaar ofzo aan; wil eerst me leven nu op orde krijgen; ik weet hoe drugs je insides out turnen en als ik dan geconfronteerd wordt met kanten van mijzelf die ik totaal niet ken kan het nog wel eens onaangenaam worden. ben nogal een freak namelijk :D

<…Je kunt ook onder begeleiding proberen uit te treden; misschien is dat een idee?…>

lijkt me erg vet; maar ik weet niet of dat werkt?

ben ooit eens naar een regressie therapuit geweest die mij onder hypnose zou brengen opdat ik ging vertellen wie of wat ik was in “een” vorig leven.

knijter flap was dat; ik lach in een deuk van die tjap zijn stem en omdat ie me niet echt in hypnose kon krijgen was zijn bevinding dat ik een nieuwe ziel was…

right…, grapje koste me wel 50 euro; dus ik ben nogal charlatan schuw ;)