Hoi allen,
Morgenster, je schreef:
toch wil ik proberen het volk duidelijk te maken; maar ik begin me steeds vaker bewust te worden dat het waarschijnlijk hun karma is om niet mee te ascenderen. het zou eigenlijk zeer asociaal zijn om mensen tegen hun wil in bewust te maken, maar goed; ook dat kan je weer zien als hun karma; moet me eigenlijk niet zo druk maken om mijn medemens; maar goed; zo ben ik dus ook weer niet
******** als ze de eerste vraag stellen kun je ze inlichten. Mensen die ervan moeten weten en klaar zijn voor de kennis komen op je pad. Mensen indoctrineren stoot ze alleen maar verder af van war je ze wil hebben.
En:
wat betreft die dimensie shift die alle, niet op natuurlijke wijze, niet aan bomen groeiende of uit de grond te winnen materialen zal reduceren; vind ik ook misschien wat vergezocht; en aan de andere kant misschien logisch; waar is alle hi-tech apparatuur van onze voorouders?
******* die hi tech apparatuur is er wel hoor, na goed zoeken. Neem de batterij van Baghdad, duizenden jaren gemaakt, of duizenden jaren oude geslepen lenzen die voor sterrenkijkers werd gebruikt. Verder zijn er veel tekeningen/grotschilderingen van voorwerpen/voertuigen die wij nu kennen als de typische ufoverschijningen en hun middelen.
Verder zien we wel de resultaten van wellicht hitech apparatuur (of telekinese) in de vorm van rechtopstaande menhirs, de nazca lijnen en de piramides. Baalbek is hier ook een erg goed voorbeeld van. Echter, zoals de techniek nu is, is volgens mij vrij uniek in de geschiedenis. Vroegere beschavingen die verder waren hadden waarschijnlijk niet eens computers nodig om te kunnen bewerkstelligen wat wij er mee kunnen. Neem mobiele telefonie: best nutteloos als iedereen telepatisch is, toch?
Verder is zo’n dimensie shift waarover gesproken wordt naar mijn idee nog nooit zo geweest als we in 2012 kunnen verwachten.
Morgenster schreef ook:
ook erg leuk dat uit de I-Ching is ondekt qua data mbt 2012 en dat zonder van te voren geweten info over de maya voorspelling; erg stoer
******vind ik ook erg stoer! Ik hoop dat je een beetje engels ken, dan moet je deze links echt eens beluisteren. Helemaal geweldig! (begin maar eens met de 20e van boven, genaamd “Eros and eschatonâ€Â, my favourite: http://mckenna.psychedelic-library.org/
http://serendipity.nofadz.com/ft/gyrus/river.htm ; deze link, door een criticus van mckenna’s theorie geeft goede grafieken van hoe je je de exponentiele versnelling naar 2012 toe moet voorstellen. Ookal ken je geen engels, de grafieken spreken voor zich. Elke grafiek laat de tijdsgolf zien steeds een factor 64 kortere periode, zo kun je doorgaan tot de laatste milliseconde zeg maar.
EN je schreef:
was het niet makkelijker voor aliens om pyramides van een of ander hoogstaand technologisch goedje te bouwen? of is de natuur hoogstaander en technologischer dan wat wij zelf kunnen creeeren? zelfs als die wezens goden waren… sort of.
******* lijkt me niet. De piramides staan er toch nog steeds na al die jaren… lijkt me een goed gekozen materiaal. Wel heb ik eens gehoord dat er onder de stenenlaag een andere onbekende stof zit die eigenlijk de buitenkant van de piramide is. Het steen is dan het schild zeg maar. Maar ja, dat is slechts speculatie…
EN:
en die 144.000 die naar de hemel gaan, zijn de 2012-urs die het snapten…
****** zo zou je het symbolisch kunnen zien ja. Echter betekent de 144000 iets heel anders en heeft een andere boodschap, namelijk die van de sacrale geometrie.
Hier nog een leuk linkje over de sacrale getallen in combi met de piramides enzo. Je zult zien dat het getal 144(000) OVERAL over de hele wereld als erg belangrijk wordt gezin, net als andere getallen in de serie.
Heeft te maken met helende muziek, kleuren, snelheid van het licht etc…
Heb ik vorig jaar geschreven en is erg boeiend (al zeg ik het zelf…):
http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/125/28/
Verder schreef je ook nog:
ik zou mijn moeder wel graag eens lsd geven
*******Lijkt me helemaal geen goed idee!!! Zoals ik al zei: ik gun iedereen dergelijke ervaringen, maar die gaan mensen zelf wel aan als ze er klaar voor zijn.Natuurlijk begrijp ik wat je bedoelt… Maar: Hoe ouder je bent, hoe confronterender de drugs, door extra ervaringen in het leven enzo….
Een jointje kan iedereen proberen. Geen probleem en niet echt shokkerend.
Verder: iedereen zijn eigen weg he, er leiden vele wegen naar de top, maar op de top van de berg is het uitzicht altijd hetzelfde, aldus een japans spreekwoord dat ik deze week al vaker heb gebruikt…..
En tenslotte schreef je:
ik zou zelfs heel graag iemand die ook zo bezig is met deze materie in mijn msn willen hebben; je lijkt me een intelligent persoon die zijn bevindingen goed onderbouwd en vind het altijd leuk om over deze materie te babbelen. ik babbel er zoveel over dat meeste in me omgeving die het niet boeiund vinden er helemaal para van worden.
*********Je mag me wel mailen, dan kunnen we per mail wel converseren, als je dat wilt. Ik gebruik zelden msn en dergelijke. Altijd leuk.
Wat ook een goede tip is: ken je www.seriewoordenaar.nl ?
Supertoffe 2012-site.
Ook een lid van DossierX maar dan de site van hem zelf, veelal over 2012 en aanverwante zaken. Het forum bloeit er aardig op en je zult er waarschijnlijk gelijk denkenden en anders denkenden maar wel over (onder andere) deze materie vinden.
Groetjes van Jeroen, omegazeroday@hotmail.com