Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bolletjes in de lucht

  • sjan

    Tjonge jonge. wat ik net gezien heb weet ik niet maar er waren (rond 19.00 uur) 6,7,8 (ik weet niet precies hoeveel) bolletjes door de lucht. Ze leken elkaar te volgen en ze kwamen op in het zuiden en verdwenen in het westen. Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is???? Ik ga eens even surfen om te kijken of nog iemand wat weet. De bolletjes waren rood/oranje van kleur……..

    ik ben van slag…..doei

  • Sanne

    Ik zie heel vaak transparante of uvkleurige komeetjes schichten (befobbeld in m'n kamer);

    in de lucht zie ik altijd orgon zwemmen (google naar Andeweg),

    oranje orbs als een zwerm meeuwen van oost naar west heb ik nog niet gezien.

  • sjan

    Dank je Sanne. ik heb het gemeld bij ufoplaza. eens kijken of er nog meer mensen gereageerd hebben. Ik zal zo eens kijken naar de site die jij adviseerd. best spannend dit. oke bedankt en tot ziens.

  • Sanne

    Tot ziens?

    Blijf je nog niet even? Het begint net interessant te worden.

    Sanne

  • Christine

    Niet van slag zijn Sanne. Is mij ook overkomen. Dit jaar in augustus. Vertel je er alles over a.s. zaterdag. Is heel mooi dat dat je overkomen is. Weet ik zeker. Heb ook navraag gedaan hierover bij anderen en over gelezen. Google maar op lichtbolletjes. O.a. bij geschenksteentje kom je dan heel mooie soortgelijke ervaringen tegen. Heb er trouwens al uitgebreid over geschreven op dit forum een tijdje geleden. Maar er is zoveel geschreven (ook door mij) dat je het misschien vergeten bent of over het hoofd gezien. Fantastisch leuk dat je dit nu ook meemaakt. Hebben we zaterdag dus nog veel meer om over te hebben. En er is al zoveel. Ben bang (hoe bedoel u?) dat we te weinig tijd zullen hebben. Nou dan spreken we toch nog een keertje af? Vooral rustig blijven en relaxed. Niet alles tegelijk.

    Dus zaterdag, heel rustig genieten van alles wat we elkaar te vertellen hebben en er vooral heel blij van worden.

    Lieve groet,

    slaap lekker

    Christine

  • Christine

    Oh sorry Sjan, ik dacht dat dit bericht van Sanne kwam. Maar wat ik zei staat. Hopelijk heb je er wat aan.

    En Sanne, lachen toch dat ik even in de war was? Maakt niet uit. Hoop dat je dit hebt gelezen.

    Daaaaaag,

    Christine

  • Sanne

    Ja, mij denkte al…hoe kunt dat nu?

    Gelijktijdig dat jij typte las ik de verwarring en dacht…hè.

    Hebde je scheidens (opposite of trouwens hihi) m'n e-meeltje al geziet?

    Mij gaat nu naar bedje, morgen gaat mij die plan voor die school doorgespreek.

    Ik, zei de gek

    (8>

  • Christine

    Ja joh, kom net thuis van een zeer intense succesvolle avond waar ik heel veel over mezelf kwijt moest. Loop helemaal gelukkig te wezen. Leg zaterdag wel uit. Ik vond het eigenlijk al vreemd dat jij zo zou opkijken van lichtbolletjes. Stom van me. Had toch beter moeten weten? Sanne nota bene het levende bewijs van de lichtbollen.

    Daaaaaaaag,

    Christine

  • Acribie

    Hoi Sjan.

    Ook ik heb het mogen zien, een rood / oranje bal in de lucht die zich in alle rust verplaatste. Ik dacht eerst dat het vuurwerk was maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ik heb niet gemeld bij een ufo-site. Ik was ook benieuwd of er meerdere mensen dit fenomeen gezien hadden, dus toch, mooi is dit.

    Overigens bij mij was het woensdag 2 november jl. om plus minus negen uur 's-avonds.

    Ben wel ontzettend benieuwd wat het nu precies is en hoop dat hierover binnenkort meer duidelijkheid komt.

    Groetjes

    Acribie

  • Marc

    Je kunt wat meer info vinden op:

    http://home.hetnet.nl/~lichtbol

    http://www.spiritlijn.com/orbs.htm