>>>Hoi, bij deze reageer ik ook even op dit staartje. Bij mij is 2012 geen zaak van wat mijn gevoel zegt (althans, dat komt pas op de tweede plaats), maar probeer ik al 7 jaar puur met mijn ratio te begrijpen wat er gebeurt en ook dan blijft de 2012 filosofie recht overeind, van tijdsversnelling tot ruimte-tijd-breuken, van energie pulsen uit het zwarte gat in het centrum van de melkweg tot Sitchin’s verhalen over planeet X. (ik heb bewijzen nodig, ook al zijn die indirect).
Ik kon het niet laten… Het wordt een beetje een vaag en erg lang verhaal, maar toch, daar gaan we:
Morgenster schreef:
“vrienden van mij die lsd/paddo`s hebben gebruikt konden aura`s zien en via telepathie met elkaar communiceren.
hebben we na 2012 geen lsd meer nodig voor dat soort nieuwe ervaringen?â€Â
>>>Er zijn nu al veel mensen die deze dingen kunnen (ook zonder middelen). Voorbeelden zat, van Shaolin Kung-fu monniken die betonnen muren met de schedel door midden breken en leviteren (opstijgen) tijdens meditaties (of gewoon als ze er zin in hebben) etc. Diverse soorten ‘drugs’ kunnen een hulpmiddel zijn om soortgelijke zaken te bewerkstelligen. Neem DMT, dat wordt aangemaakt in de hersenen bij diverse spirituele ervaringen. Door de DMT ‘zie’ je meer, maar die is ook uit planten te winnen en te roken. Kun je zelf je spirituele ervaring opwekken…
Een andere methode om zulke ervaringen makkelijk op te doen is een bezoek brengen aan krachtplaatsen (leylijn-knooppunten, waar kerken, steenringen, tempels, piramiden etc op staan). Wetenschappers hebben via deze leylijnen vaak met gunstig resultaat telepatisch boodschappen doorgegeven en over duizenden kilometers verspreid EN weer opgevangen. Wanneer de zender buiten de krachtplaats verzond werkte het experiment niet meer….
Na het gebruik van paddo’s heb ik soort gelijke ervaringen. Alleen dan zie je de boodschapper niet zo fysiek als bij DMT (wanneer elfjes, engeltjes of duiveltjes zich openbaren). Deze natuurlijke drugs zijn kosmische boodschappers waartoe zij de sleutel zijn. Na LSD gebruik keert de ervaring zich meer naar binnen in plaats van naar buiten, is mijn ervaring. De confrontatie is meer met jezelf dan met de kosmos, zeg maar. LSD is dus een soort sleutel van een bureaula. Jij bent het bureau en ziet in de dagelijkse realiteit niet wat er in de lades zit. Echter is er voor elke lade een sleutel. Er zijn er velen. De ene la past meditatie op, de andere een relatie met een plant en zijn stoffen (paddo’s/DMT/Salvia/Marihuana etc), weer een ander gaat pas open tijdens een bezoek aan een krachtplaats etc. Misschien kun je alle lades ook zonder die sleutels openen, echter vergt dat veel meer tijd en inspanning dan wanneer je de sleutel hebt. Echter, gaat na de ervaring de la weer (meestal grotendeels) op slot, wat denk ik niet het geval is wanneer je spiritueel in het ‘laatste level van je levens’ zit, maar daar wil ik niet op wachten… Waarschijnlijk wordt dit proces naarmate 2012 dichterbij komt versneld en gaan de lades vanzelf open. Wie weet. Ik hoop het wel en vermoed het ook wel. Denk maar aan het aapgedrag: als een paar apen iets ontdekt hebben, volgt de rest. Zo zal dat ook bij mensen zijn alleen is nu de kritieke massa nog niet bereikt om ons allemaal te voorzien van bewuste omgang met vermogens als telepathie, telekinese etc.
>>>ook schreef morgenster:
“ook nog gehoord van een soort bewustzijnshift die iedere 13.000 jaar plaatsvind; die alle op-non-natuurlijke-wijze gecreeerd materiaal doet verdwijnen; daarom zijn pyramides van steen, is aards basis materiaal, dat blijft bestaan, computers bijv niet.â€Â
>>>Zou kunnen maar lijkt erg onlogisch. Dan zouden we steeds terug bij af zijn en op nieuw kunnen beginnen; zo ook na 2012. Kunnen we er weer een puinhoop van maken in de toekomst. Daar geloof ik niet in, ik denk dat Terence McKenna hieromtrent erg gelijk heeft en dat 2012 het einde is van een project dat al miljarden jaren duurt. De expontiele wiskundige functie die onze tijd tov de belangrijke veranderingen regelt begon bij de oerknal en eindigt/komt niet voorbij 21/12/2012 (zie ook mijn stukje tekst bij het onderwerp “Kortere dagenâ€Â. Er verandert in de laatste seconde voor het einde net zoveel als de laatste miljarden jaren bij elkaar. Events van het kaliber ‘ontdekking van taal, gebruik van het vuur, het eerste bacteriele leven, eerste zoogdieren, ontdekking van het wiel, de telefoon, de pc, tijdreizen’ hebben we het dan over. Nogal belangrijke zaken die het dagelijks leven beinvloeden. Wellicht zijn deze veranderingen die we nog tegoed hebben in het kader van telepathie, vliegen (anti-zwaartekracht), helder voelen/horen etc. Er komen er nog een heleboel de komende zeven jaar dus… Zou erg leuk en goed mogelijk zijn.
Verdwijnen van non-natuurlijk materiaal… tja, zou kunnen, maar zegt mij niet veel. Ik denk eerder dat wij het materiaal ontstijgen als dat het verdwijnt uit deze realiteit/wereld. Of nog beter: de realiteit zelf ontstijgt deze ‘hulpmiddelen’ door de ruimte-tijd breuk. De realiteit zoals wij die kennen stopt immers met bestaan, en dan dus ook de ‘brouwsels’ (pc’s, lsd etc) die het (o.a. de mens) heeft voortgebracht.
Dat wil volgens mij niet zeggen dat je dat materiaal niet kan/mag gebruiken. Zo ben ik dankzij de PC en het internet vrij veel wijzer geworden en had ik alle info voor geen goud willen missen. Dat geldt ook voor ervaringen met niet-natuurlijke LSD. Aan de andere kant. ‘Het’ is er en bestaat en is zodoende net zo natuurlijk als de andere stoffen. De natuur is namelijk wel de bron. Wij hebben slechts wat geknutseld en de mogelijkheden afgetast. Is een gekloond schaap natuurlijk en waarom wel/niet? Dan zijn wij als gekloonde half-aap-half-god/alien ook onnatuurlijk en houden we op te bestaan.
Let wel: nu is er de barriere tijd die oorzaak en gevolg, maar ook twee plaatsen van elkaar scheidt. Deze barriere moet steeds weer overbrugt worden om bij het eindoel te komen. Als de barriere tijd ophoudt te bestaan
Krijgen we een wereld waarin je aan iets denkt en het is er! Of je denk aan een plaats en je bent er. Net als in (lucide) dromen…
Daarom wordt er denk ik ook over zuiveren gesproken, immers hebben velen erg veel ‘nachtmerrie’ achtige ideeen. Als die allemaal zodra de gedachte er is werkelijkheid worden voor die persoon wordt het een beangstigende omgeving. Dat is het nu op aarde al MET de tijdsbarriere tussen gedachte en resultaat… werk aan de winkel dus!
>>>Ook schreef morgenster:
“dan heb je natuurlijk ook nog geloof; stel dat ik onbewust toch niet genoeg in 2012 geloof, dan blijf ik dus 3d, terwijl ik helemaal de scheit krijg van deze maatschappij; maar ik geloof ook dat ik kan vliegen als ik er 100% BEWUST in geloofâ€Â
>>> Ik denk dat iedereen (in navolging van McKennas theorie) in de laatste seconde er zowiezo aan moet geloven. Bij de een is dat moment dus pas een seconde/ dag voor het einde, maar bij jou nu al. Jezus geloofde het 2000 jaar terug al en liep over water als hij dat wilde. Ik geloof ook dat wat jij zegt, morgenster, dat als je ergens 100% in gelooft dat het zo is. Je kunt vliegen, een trap in je ballen of een wandeling over hete kolen hoeft geen pijn te doen, je kunt met gedachtekracht materiaal laten verschijnen en verdwijnen etc. Het punt is die 100% he! Hoe kom ik aan die 100%?
Chiel schreef:
“Toen ik twee jaar geleden over dit onderwerp begon te lezen en denken, nam bijna niemand me nog serieusâ€Â
>>> herkenbaar, Chiel…. Zo ben ik alle zogenaamde vrienden uit het verleden kwijt geraakt omdat ik opeens een psychotische malloot met hallucinaties zou zijn. Op zich niet vreemd in een omgeving met allemaal jong-volwassenen, dat realiseer ik me. Maar let wel: toen had ik nog nooit drugs gebruikt, op een sporadisch jointje/flesje drank na. Die hebben me daarna juist verder geholpen dit pad te bewandelen. Leuke bijkomstigheid is dat diezelfde ‘vrienden’ nu vragen komen stellen over hoe dat ‘gedoe’ met 2012 ook alweer zat. En de 2012 sites schieten als paddo’s uit de grond!
En Chiel schreef:
“natuurlijke telepathie (zonder lsd en paddo's bedoel ik)â€Â
Hmmmm. Dat je LSD onnatuurlijk noemt kan ik dan nog inkomen, al ben ik het er niet echt mee eens, maar van paddo’s begrijp ik dat niet. Die zijn een onderdeel van de natuur, net als wij, ze groeien over de hele wereld en zijn onderdeel van de plaatselijke culturen, van Indonesie, tot Mexico, van Hawaii tot Zimbabwe. Dan heb ik het wel over oude culturen die niet door onze westerse vergiftigd zijn. Zo namen sjamanen, druiden, natuurgenezers etc uit de hele wereld diverse soorten drugs tot zich, verkregen uit planten (de natuur). Deze drugs/plant communiceerden vervolgens met hen over tal van kosmische/natuurlijke zaken. Visioenen kwamen op, oplossingen voor problemen waren opeens daar etc. Deze mensen werden beschouwd als wijze mannen! Terence McKenna kreeg de sleutel tot zijn tijdsgolfen theorie gedecodeert uit de 64 hexagrammen in de I-Tjing ook dankzij een dosis Ayahuasca, DMT en Paddo’s (psilocibine) toen hij met een groep wijze mannen uit een indianenstam in de amazone een paar weken op reis ging, de jungle in, zijn psyche in en de kosmos in. Niemand heeft tot nu toe kunnen bewijzen dat zijn theorie niet klopt, sterker nog, de meest intelligente professoren nemen hem en zijn theorieen serieus en gaven regelmatig gezamenlijk lezingen. ALLEEN onze westerse cultuur heeft de natuur verboden en gaat psychotisch met de middelen om. Behalve dan met koffie, tabak en alcohol. Middelen waar je doorgaans niet wijzer maar alleen dommer van wordt. (ik zie hier een conspiracy…). In onze ‘cultuur’ worden gekken en psychoten en schizofrenen weggestopt in een gekkenhuis waar ze soms nooit meer uit zullen komen en worden platgespoten met allerlei soorten vergif. In oude culturen leerden men van deze mensen en werd men wijzer van ze.
Ik ben dus van mening dat het heel erg natuurlijk is om telepatisch te communiceren na gebruik van bijv. paddo’s, maar het is niet de enige manier. Elke manier heeft zijn eigen karakter en voordelen. Voor ieder wat wils. Of dat nou mbv planten/drugs/energiecentra/mandala’s/graancirkels etc zijn.
>>>morgenster schreef daarna:
“ook had ik weer gelezen dat vanwege de illuminati en hun gregoriaanse kalender dat ze de tijd hadden aangepast en dat het NU al 2012 is en dat we dan mooi de dimensie shift mislopen…
kan, maar vind ik een beetje loos; ik ga er altijd nog vanuit dat ik een spel speel in een biologische supercomputer die ik in feite zelf benâ€Â
>>> Lijkt me nutteloos, de kalender aanpassen is vaak gebeurd en heeft geen enkele invloed op wat er komen gaat. Denk je dat de kosmos zich wat aantrekt of het 29 of 35 februari is? Dat is een door mensen gemaakte tijdverdeling. Ook al is het nu al 2012, het is woord… het duurt nog ik meen 2780 dagen. De kosmische samenstand tussen het galactische centrum (zwart gat) en de winterzonnewende zon op, zoals wij nu rekenen 21/12/2012 is een feit. De maya’s zeiden ook niet dat het 2012 gebeurt. Ze zeggen op 13.0.0.0.0 volgens hun telling, omgerekend naar gregoriaanse tijd is dat 2012. Download skyglobe maar en je kunt de samenstand simuleren. Bovendien spreekt de theorie van McKenna zonder ooit over de kalender van de Maya’s te spreken (of indertijd van gehoord te hebben) over exact 21/12/2012. Daar kunnen de illuminati niets aan doen, ookal zouden ze graag willen, hun macht gaat er immers aan!
>>>En morgenster schreef:
“wat betreft lsd heb je gelijk; je moet jezelf eerst super goed kennen of vrij goed voordat je zo`n confronterende drug gaat gebruiken; echter ben ik gelukkig niet de meest debiele figuur en zal uiteraard met een voorzichtige dosis beginnen
belangrijkste is dat je je lekker voelt en weet hoe de vork in de steel kan gaan zitten. want een muur is best leuk, maar niet voor de rest van je leven; hoewel; wie weet ziet hij de meest vette cartoons op die muur en is die inwendig zo blij als een kind en gelukkiger dan wij…â€Â
>>>Bij deze wijze woorden sluit ik me aan, al helpt bijvoorbeeld LSD jezelf ook te leren kennen… Ik GUN iedereen een dergelijke of een paddo-ervaring (van het hoogste kaliber, extreme dosis) van harte, maar raad het lang niet iedereen in dit stadium aan. Het grootste deel van de mensen in onze maatschappij is verslingerd aan deze wereld en als ze dan zien dat alles anders is, of ze worden met hun diepste angsten geconfronteerd kan dat compleet uit de hand lopen! Tot zelfmoord aan toe. En dan is er nog de enorme groep mensen die drugs alleen maar neemt om te ‘spacen’ en ‘vaag’ te zijn en er geen ene reet van leren en het ook totaal niet respecteren. Tja, dan wordt je er ook niet wijzer van.
en tenslotte:
“what about lucide leven…; is dat na 2012?â€Â
>>> Ik denk van wel, zoals ik schreef: nu zit tijd tussen iets verzinnen/ een idee en de uitvoering ervan en straks niet meer, wat je denkt gebeurt. Maar tegelijkertijd kun je nu al lucide leven! Van synchroniteit naar synchroniteit, van toevalligheid naar toevalligheid leven (ik weet het, toeval bestaat niet), je pad volgen, dat maakt het leven 10x boeiender en leuker en verbazingwekkender.
Dat was het dan… geluk en wijsheid toegewenst,
Jeroen, omegazeroday@hotmail.com