Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2012 - dimensie shift ?

• morgenster

dan ben jij er nog erger aan toe dan wij :D

• Yeah Yeah

Nou dat valt wel mee hoor, het is nog altijd makkelijker om in een God te geloven dan :

> stel dat ik onbewust toch niet genoeg in 2012 geloof,

> dan blijf ik dus 3d, terwijl ik helemaal de scheit krijg

> van deze maatschappij; maar ik geloof ook dat ik kan

> vliegen als ik er 100% BEWUST in geloof;

Wat een flauwekul

• Chiel

Yeah yeah…

Yawn yawn…

• Yeah Yeah

Jammer van je tijd om je met zulke dingen bezig te houden…

Heb net Episode III gezien, wanneer komt er een film over 2012 en jullie fantastische dimensie shift?

• morgenster

hey whatever gast, ga bijbel teksten uit je hoofd leren ofzo.

christenen… :(

wat een verspilling van energie.

• Peter

Ik geloof niet in good maar ben het wel met yeah yeah eens. Jij doet raar over christenen maar volgens mij zijn jullie de raarste personen die allemaal in dit geloven en met teksten schrijven oh ik loop te zweven en ik voel het.

Ongelofelijk wat een bull shit een mens allemaal niet kan denken en geloven.

• Yeah Yeah

Kijk, dat is nou eens een waarheid…

Ergens in geloven doen we allemaal, het 1 is echter iets overtuigender dan het ander.

• Chiel

Shit, nu zie ik het: jullie hebben gelijk! Ik was blind al die tijd! Bedankt!

en doei…

• Sanne

<<…en uiteraard zie je hier geen grote discussies over op tv….>>

Mmm, Sten Oomen bv. is al geloof ik 3 keer of vaker op tv geweest over uittredingen en astrale ervaringen.

<<…tot de aarde 2x zo groot wordt..>>

Is al zo; in ieder geval in de hogere sferen.

<<..deze wereld is momenteel zo ontzettend gruwelijk saai; je zou wel dolgraag uitkijken naar een periode die meer op een film lijkt….>>

De wereld is voor een groot deel ook wat je er zelf van maakt;

maak het dan als een film;

heb bewondering voor hoe tussen de opgebroken rioleringen door zo'n piepklein bosviooltje staat te geuren en onvoorwaardelijke liefde staat uit te stralen.

Ik stap vaak van m'n fiets om de heerlijke geur op te snuiven.

<<…stel dat ik onbewust toch niet genoeg in 2012 geloof…>>

Heb vertrouwen.

<<..je ziet niemand vliegen of vuurballen afschieten, dus waarom zou ik het kunnen…>>

Ik wel; vliegen in uittredingen en dromen;

Vuurballen? mwah, zie felle energieflitsen bij mezelf en sommige anderen.

Heb geduld, komt allemaal wel.

<<…replies welkom; graag zelfs; wat doet jou vermoeden dat er werkelijk een dimensie shift gaat plaatsvinden?..>>

Is al in fases begonnen;

globaal; aarde zit al in 4d.

In +/- 1987 is er een tijdperk afgelopen; een soort leegte; en in 2012 zal het waterman,

watervrouw of

watermens, homoquarius nee, mm, nou, aquariustijdperk begonnen zijn; zitten nu in een overgang.

En die is op nu dit moment eerder heel subtiel energetisch van aard dan pats boem een physieke overgang van aarde of leven.

Zelf merk ik bij mezelf de volgende veranderingen:

Al m'n dromen kan ik herinneren; stukken van vorige levens

M'n dromen zijn praktisch allemaal lucide; bijna geen verborgen onderbewustzijn meer.

Heb wel eens bewuste uittredingen; kan dan ook vliegen; heel apart gevoel.

Ontwikkeling telepathische vermogens.

Kontakt met beschermengelen.

Kontakt met de natuur; energie entiteiten ; energieflitsen; orgon etc.

Physiek gezien:

groeien m'n haar en m'n nagels sinds een paar maanden heel erg snel :-) .

Zijn er hele subtiele maar hele heftige veranderingen in m'n hormoonspiegel merkbaar.

Zijn er chakra's bijgekomen; bv, links en rechts van m'n kruin, waar uv kleurige energie doorgaat.

Klinkt geluid of muziek soms opeens heel vreemd; lijkt of er geluiden bij gekomen zijn en hoor je alle onregelmatigheden en sub en supertonen.

Bij een bewolkte lucht schijnt er soms een hele wonderlijke nieuwe kleur.

Loop ik zo mensen tegemoet die op dezelfde golflengte zitten; praten is nauwelijks nodig; je weet van elkaar lijkt wel.

Kwaadspreken of rotgedachtes vasthouden geeft een vieze bittere smaak in de mond en lukt nauwelijks om dat vol te houden.

Op het werk met mensen werken waarbij je alles wat dwars zit direct kan en mag uitspreken.

Frappant is dat in andere sferen beleef ik alles als het wiskundige parallel_perspectief, alles blijft even groot, even scherp naar de horizon toe, net of je in een maquette loopt of er boven zweeft. Alhoewel het geheel in elkaar over kan gaan. Je bent op de plek waar je mee verbindt.

Dit verschilt dus met het wiskundige puntperspectief van de “gewone” aarde en waarbij je alle kilometers letterlijk physiek moet afleggen

Maar er is dus crossover tussen de droomwerelden of sferen en hier.

Paralelle werelden namelijk.

Die 2.76 grotere aarde vind je alvast daar. Landen en zeeën zijn anders en groter en heel schoon.

Kan bv m'n huis of kamer zoals ik die gedroomd heb gisteren hier in het hier en nu ervaren en voelen, is een beetje moeilijk om precies uit te leggen.

Ik fietste eergister langs een rij bomen en kreeg het impressie gevoel als vanuit een mooie droomsfeer, met aan de horizon ..een zee en een HELE SCHONE LUCHT.

In het “echt” (nu dus al tussen haakjes) was er achter die laan bomen geen zee.

Van de week op het werk hielp ik bij het vastmaken van iemand in een rolstoel in de bus en voelde en zag mij met exact diezelfde persoon in die rolstoel in een zaal zitten op dat moment in een andere ruimte/sfeer en dan met name het gevoel en impressie van mij en die persoon in die andere ruimte!!

Een collega van me snapte het toen ik het haar vertelde precies en vertelde me over telepathie en dat onze hersenen steeds meer gaan ontwikkelen; dat een mens nu gemiddeld eigenlijk nog geen 10 procent van z'n hersenen gebruikt.

Halfwakker hoorde ik m'n ouders in m'n woonkamer.

Ik kon in m'n woonkamer kijken terwijl ik in bed lag; heel apart.

Ik hoorde m'n vader over dat ie zocht waar ie dat puzzleboekje gelaten had en ze zouden zo naar buiten gaan.

M'n moeder gaf me nog een kusje; ik strekte m'n armen naar haar uit; het voelde zo echt.

Toen ik hun opbelde bleek het te kloppen, dat ze aan me dachten; op het punt stonden naar buiten te gaan en met cryptogrammen bezig waren.

Het is helemaal geen ramp meer als er weer eens geen treinen :-) rijden of wat dan ook, ja en ook nog wat groeten van overleden familieleden vanuit de sferen, want dood bestaat ook niet.

Dus eigenlijk hoeven we veel minder druk te maken over dingen en kunnen we zoveel mogelijk:

de dingen te doen die we zo graag zouden willen doen,

dat naar buiten toe uit te stralen zodat anderen er ook plezier van hebben.

Groeten vanuit de sferen, Sanne

• morgenster

<…Mmm, Sten Oomen bv. is al geloof ik 3 keer of vaker op tv geweest over uittredingen en astrale ervaringen….>

op nederland 3 zeker of nie?

jammer dat ik dat heb gemist; ik ken die man niet, maar het onderwerp vind ik erg interresant :)

<…Is al zo; in ieder geval in de hogere sferen…>

hmmm, ik blowde elke dag, maar erg hoog waren die sferen niet; die hogere sferen zijn dat realiteiten waarvan je je bewuster wordt als je vaker mediteerd of toch wel eens stiekum een keer dmt oid hebt gebruikt zodat je weet wat je “kan” verwachten?

die hogere sfeer is de droom wereld die kruist met deze wereld?

<…De wereld is voor een groot deel ook wat je er zelf van maakt;

maak het dan als een film;

heb bewondering voor hoe tussen de opgebroken rioleringen door zo'n piepklein bosviooltje staat te geuren en onvoorwaardelijke liefde staat uit te stralen.

Ik stap vaak van m'n fiets om de heerlijke geur op te snuiven….>

mjah okee, ik begrijp wat je bedoelt; opzich kwam dat alles saai vinden door het blowen; ik heb dan geen energie meer en dan is gewoon alles @!#$… maar met “saai” bedoel ik, dat ik teveel films heb gezien waardoor deze realiteit wat minder dynamisch is. ik hou erg van films als lord of the rings, star wars, matrix en dat zijn “realiteiten” die ik nogal mis in deze dimensie.

<…Heb vertrouwen….>

mjah maar stel dat ik nu GEEN vertrouwen heb; probeer hier gewoon openminded te denken; namelijk heeft geen vertrouwen hebben/ongeloof invloed op je ascendatie?

<…Ik wel; vliegen in uittredingen en dromen;

Vuurballen? mwah, zie felle energieflitsen bij mezelf en sommige anderen.

Heb geduld, komt allemaal wel….>

okee erg vet, maar als er dadelijk niets gebeurt klaag ik je aan ;)

just kidding, maar het klinkt alsof jij het ook allemaal hebt gezien; is dat dmv uittreding? of ja; ik wordt daar altijd jaloers van; ik heb vriendinnen die geesten zien en shit en ik zie @!#$ nix en het lijkt me zo vet; maar kennelijk is dat niet genoeg…

<…Al m'n dromen kan ik herinneren; stukken van vorige levens

M'n dromen zijn praktisch allemaal lucide; bijna geen verborgen onderbewustzijn meer.

Heb wel eens bewuste uittredingen; kan dan ook vliegen; heel apart gevoel.

Ontwikkeling telepathische vermogens.

Kontakt met beschermengelen.

Kontakt met de natuur; energie entiteiten ; energieflitsen; orgon etc….>

klinkt goed, maar hoe heb je jezelf dat lucide dromen aangeleerd?

ik heb geleerd mijn dromen op te schrijven zodra ik wakker wordt; heb dit een tijd gedaan en kon uiteindelijk een heel a4tje volschrijven of 2 over wat ik had meegemaakt.

lucide dromen lukt me niet echt altijd; ik doe vaker go with the flow; maar dat is misschien door de laxe instelling die ik destijds heb gecreerd door jarenlang dagelijks te blowen; de energie is dan vrij laag en diezelfde energie zal je ook nodig hebben in de droom wereld; ben daarom ook maar gekapt met blowen; ik moet en zal ascenderen :)

<…groeien m'n haar en m'n nagels sinds een paar maanden heel erg snel …>

heel grappig dat je dit zegt; dit valt mij namelijk ook op en vooral toen je het zei; ik heb me misschien een maand of iets langer geleden helemaal kaal geschoren voor fun en ik heb me nu alweer een bos haar; daar zijn de spice girls nix bij :D

<…Zijn er chakra's bijgekomen; bv, links en rechts van m'n kruin, waar uv kleurige energie doorgaat….>

heb jij een chakra meter? :) of ga je daarvoor naar een erkend figuur; ik zou namelijk niet weten hoe ik mijn chakra`s kan zien; volgens een link van deze site zouden we er nu 13 hebben; tja ik vind het allemaal best; ik wist dat we er 7 hadden; 1 goddelijke, 3 voor licht en 3 voor duisternis.

<…Frappant is dat in andere sferen beleef ik alles als het wiskundige parallel_perspectief, alles blijft even groot, even scherp naar de horizon toe, net of je in een maquette loopt of er boven zweeft. Alhoewel het geheel in elkaar over kan gaan. Je bent op de plek waar je mee verbindt.

Dit verschilt dus met het wiskundige puntperspectief van de “gewone” aarde en waarbij je alle kilometers letterlijk physiek moet afleggen

Maar er is dus crossover tussen de droomwerelden of sferen en hier….>

vet dat je het woord FRAPANT gebruikt; ik gebruik dat ook vrij vaak en voel me dan altijd zo eenzaam omdat ik vrijwel niemand anders ken die ook wel eens frapant zegt :D

leg me dit nog eens uit aub; ik ben best goed in wiskunde en het klinkt me niet onbegrijpelijk, maar toch volg ik het niet helemaal. ik begrijp niet wat je bedoelt met je bent op de plek waar je je mee verbind? of bedoel je dat met die actie reactie shit; je mind creeerd onbewust/bewust de realiteit en naarmate je “bewuster” wordt kies je je eigen realiteit/droomwereld om in te leven.

hoe bewuster je wordt, hoe meer je wordt gezogen in die droomwereld? en kan je daarna nog wel terug? of ja; dan kan je natuurlijk IN de droomwereld naar je “voormalige” wereld, maar het IS die wereld natuurlijk niet…?

wat een vragen he ;)

<…Die 2.76 grotere aarde vind je alvast daar…>

heb je hem opgemeten? :D

<…Ik fietste eergister langs een rij bomen en kreeg het impressie gevoel als vanuit een mooie droomsfeer, met aan de horizon ..een zee en een HELE SCHONE LUCHT.

In het “echt” (nu dus al tussen haakjes) was er achter die laan bomen geen zee…>

dus dit was een crossover… ervaar je dit regelmatig en hoe doe je dat? je openstellen? leven volgens je passie en compassie? proberen zo bewust mogelijk te leven?

<…Van de week op het werk hielp ik bij het vastmaken van iemand in een rolstoel in de bus en voelde en zag mij met exact diezelfde persoon in die rolstoel in een zaal zitten op dat moment in een andere ruimte/sfeer en dan met name het gevoel en impressie van mij en die persoon in die andere ruimte!!…>

doet me een beetje denken aan een ervaring waarover wordt uitgelegd wat het is in die geweldige wetenschappelijk onderbouwde film die binnekort in de nederlandse bioscopen komt:

http://www.whatthebleep.com (what the @!#$ do we know???)

meesterlijke film mbt quantum mechanika en de werking van ons brein!!!

alleen 1 ding wil ik nog vragen; hopelijk vind je dat niet erg, maar ben je iemand die in eerdere periodes van je leven drugs/geestverruimende middelen heeft gebruikt?

niet dat ik zeg dat wat je nu meemaakt hierdoor komt, maar misschien dat je het daardoor juist sneller meemaakt ofzo?

ik zit er namelijk over te denken om een Ayahuasca - Liaan Van De Ziel

healing te doen in de toekomst…

http://www.the-awakening.net/Ayahuascainfonederlands.html

igg bedankt voor de uitbundige reactie :)