Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aura's

• stef

N.a.v. de berichtjes die Judith en ik posten in het onderwerp da vinci code, leek het me verstandig om even een nieuw onderwerp aan te maken.

Ik heb zojuist (NA het posten van mijn laatste bericht ‘da vinci code’ )nog twee keer geprobeerd om naar mijn hand te kijken. Achter mijn hand hield ik een wit blad. 1x zag ik een flinke paarse uitstraling rond mijn vingers. Het gloeide vooral uit mijn vingertoppen. Waneer ik mijn hand voorzichtig bewoog, bewoog de kleur mee, zonder 1 moment vertraging. Het zou dus net zo goed de schaduw op het papier geweest kunnen zijn die ik zag.

Ik heb er in ieder geval een hobby bij, want dat paarse licht was hoe dan ook mooi. Ik ben benieuwd of iedereen zo maar zonder enige aanleg auras kan zien. Wat ik me nu afvraag: Is je aura een energie/lichtsoort dat net buiten de normale frequentie ligt, of is het iets anders?

Ik houd jullie op de hoogte,

Stef

• judith

Hoi Stef

Een paarse uitstraling vooral vanuit je vingertoppen is mooi zeg en dat is niet de schaduw op het papier, want een schaduw heeft geen kleur is gewoon grijs.

Da's ook mooi dat je gelijk kleur ziet, ik heb bij mezelf ook wit en paars rond m'n handen en arm gezien een hele felle en mooie zachte kleur paars of violet (weet nooit goed het verschil).

Wat mij wel is opgevallen met informatie over de aurakleuren is dat de uitleg over kleuren overal anders is, dus daar is weer even dat onderscheidingsvermogen of intuitie die je moet gebruiken.

Ik denk als je er interesse in hebt dat iedereen aura's kan leren zien, alleen helderziende en intuitieve genezers die kunnen dat veel duidelijker zien van nature, maar misschien in de toekomst dat dat ook voor de NT-mens geldt, dat het bij de NT-tijdsontwikkelingen hoort maar dat moeten we even afwachten.

'T is in ieder geval al motiverend dat je wat ziet, vindt je niet? En zo ga je steeds meer zien.

Liefs Judith

• stef

Hoi Judith,

Het is zeker motiverend! Maar ik weet dat mijn hersens mij continu vor de gek houden. Met de verdwijnende hand bijvoorbeeld ;)

Daarom weet ik niet zeker of het echt aura is wat ik zie. Maar ik blijf gewoon wat oefenen af en toe, wie weet komt er wel wat leuks uit. Bedankt voor het aansporen in ieder geval!

Stef

• Mark

Het is zeker een truc van je gezichtsvermogen.Wil iemand aura's zien dan zal iemand aura's gaan zien.Ik weet niet of het wel zo slim is om jezelf een drogbeeld aan te praten.Aura's zijn van alle tijden en heeft dus niets met het zgn. NT-denken te maken.Een aura is simpelweg een elekro-magnetische veld wat om iedereen heen hangt.Het is net als bv straling niet zichtbaar voor ons omdat de frequentie van onze ogen daar niet toereikend voor zijn.(we zien immers ook niet infra-rood)

Ik ben dus altijd een beetje sceptisch hierover,zeker omdat het moeilijk traceerbaar te maken is als de een of de ander beweert dit of dat kleurtje om me heen te zien.En inderdaad verschilt die interpertatie qua kleuren nogal.Ook de zgn aurafotografie blijkt gebakken lucht te zijn waar meniggeen zijn/haar portemonnee voor trekt.Interessanter is waarom men aura's wilt zien en waarvoor.

• judith

Hoi Mark

Die aurafoto's zijn inderdaad gebakken lucht en kloppen niet met het werkelijke aura.

Maar voor de rest ben ik het niet met Mark eens wat betreft het zien van aura's en eventuele kleuren, als je het zo gaat zien dat alles een truc van het gezichtsvermogen of een truc van de hersenen of wat dan ook is, dan hoef je in principe alleen nog maar in je bed te blijven en wachten tot je overlijdt ofzoiets want alles is een illusie (zelfs het overlijden op zich is een illusie).

Ik weet voor mezelf dat ik af en toe aura's zie, vaak ook spontaan zonder dat ik speciaal aan het staren ben of iets, ook wel kleuren maar niet altijd, ook energie in transparante vorm soms met storing in de vorm van honderden zwarte stipjes erin (gezien bij het zoontje van mijn vriendin, die psychische problemen heeft, en daar was ik niet op gefocust, wist het bestaan niet eens hiervan).

Ik ben er zelf wel van overtuigd dat er het een en ander ontwikkelt wordt als je van trillingsfrequentie of dimensie of bewustzijn verschuift (omdat dat bij mij het geval is), ik weet niet hoe dat bij iemand anders gaat, alleen hoe het bij mezelf verloopt.

Als je vraagt waarom wil iemand aura's zien, in mijn geval wil ik ermee gaan werken of in ieder geval mensen helpen en dan is het heel handig als je inderdaad de aura en liever nog de chackra's kan zien en anders moet het op gevoel dat kan ook, je kunt ook de aura voelen met je handen maar er zit een hele studie aan vast.

Er bestaat ook nog zoiets als het etherische blik, aura's en andere vormen van energie zie je met je astrale ogen en waarschijnlijk niet direct met het fysieke oog alhoewel ik denk dat wat je ziet met het astrale/etherisch oog direct vertaald wordt naar het fysieke oog want je ziet het wel met open ogen, dat geldt ook voor eventuele paranormale waarnemingen in de vorm van visioenen of indrukken met z.g. psychometrie.

Maar scepties zijn is natuurlijk nooit verkeerd, ik zoek het liefst ook alles uit tot de bodem, dat wordt me vaak verweten door mensen die paranormale verschijnselen hebben of denken te hebben en dat direct voor waar aannemen, dat ik niet zo ver moet denken en wat eerder iets voor waar aan moet nemen of moet accepteren (ok! dat maak ik zelf wel uit al maak ik het mezelf erg moeilijk ermee).

groetjes Judith

• judith

Hoi Stef

Je had nog een vraag!

Ik vindt dat moeilijk om dat even in het kort uit te leggen wat je aura precies inhoud maar je aura is je persoonlijke energieveld die via de chackra's is verbonden met je inwendige fysieke lichaam (met je zenuwstelsel en hormonenstelsel).

Dat energieveld bestaat uit meerdere lagen waaronder je emotioneel lichaam, mentaal lichaam (waarin alle psychische en fysieke ziektes en stoornissen te zien zijn), astraal/etherisch lichaam (je etherisch dubbel is ook degene die uittreedt), causaal lichaam (waarin alle informatie over vorige levens, je ziel opgeslagen ligt).

Uit je aura is eigenlijk alle informatie te halen wat met jou en vorige levens in verband staat en via je aura is ook genezing mogelijk maar een goed boek hierover geeft denk ik meer inzicht hierin, misschien een tip: het boek “licht op de aura” van Barbara Ann Brennan geeft een heel goede beschrijving van waar het allemaal om draait met de aura en chackra's.

Ik ben zelf ook echt een beginneling maar het blijft me steeds aantrekken dus ik heb besloten om me er echt in te verdiepen en eventueel mee te gaan werken als het allemaal meezit, ik heb echt het idee dat daar op psychisch, fysiek, medisch gebied de toekomst ligt maar nogmaals het is een flinke studie.

Liefs Judith

• erik

Dag Stef,

Als er inderdaad paars licht uit je vingertoppen komt, betekent dat dat je een medisch wonder bent. Groot nieuws dus. Dat moet je niet voor jezelf houden, maar direct wetenschappelijk laten onderzoeken en uitzoeken door een Academisch ziekenhuis.

• stef

Haha De Levende Zaklamp. Nee zo is het niet.

Stef

• Joke.

Hoi Stef.

Ik heb de draad over de da vinci niet gevolgt, want ik heb het boek niet gelezen.

Maar ik zie ook wel die lichtkrans rons mensen, bomen, dieren.

Inderdaad het beste met een lichte achtergrond.

Maar ik zie geen kleuren, het is allemaal gelig wit en volgt de contouren van waar ik naar kijk………of eigenlijk langs kijk.

Ik geloof niet in gezichtsbedrog.

Als het een hete zomer is, zie je ook de trillingen boven het asfalt.

Doordat de zon het asfalt zo heet maakt, geeft het warmte/energie af.

Alles dat leeft en energie verbrand, straalt dat ook uit en dat is wat je kunt zien.

De aura foto's.

Ik ben ook niet helemaal zeker daar over.

Daarom onderzoek ik het heel langzaam.

Ik en mijn dochters hebben met twee jaar tussenruimte foto's laten maken in twee verschillende landen.

En ik moet zeggen……………de foto's liggen heel erg in elkaars verlengde.

Dezelfde kleuren, iets verschuivingen en de uitleg erbij klopte ook beide keren.

Mijn dochters ontwikkelen zich nog, zijn in de pubertijd.

Ik vind het grappig, maar laat het ons niet beinvloeden.

Alhoewel de “lezers” goede adviezen gaven en de spijker wel op de kop sloegen.

Joke.

• judith

Hoi Joke

Voor zover de uitleg behorende bij de kleuren van de aurafoto's, de uitleg is aangepast aan de kleuren die op de foto's zichtbaar zijn en die uitleg komt dus wel overeen.

De kleuren die je met het blote (astrale) oog ziet zijn anders dan op de foto.

groetjes Jud.