Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

natuur of paranormaal

• hope

hallo iedereen ik heb een tijdje niets van me laten horen maar ik vind dat ik nu maar eens een keer wat van mij moest laten horen want ik vindt het zo rustig op deze site ligt het mischien aan de hoge tempraturen of is iedereen op vacantie maar ik heb een vraagje hebben jullie ook het gevoel dat de tempratuur met elk jaar sneller stijgt komt het door te veel autos op de weg of te veel vlietuigen in de lucht ik heb het gevoel dat alles met een snel tempo aan het veranderen is ik bedoel ermee dat we mischien naar een nieuwe tijdperk heen gaan ik hoop dat in 2012 dat er mischien niet zoveel autos meer op de weg zijn en dat er meer vrede op de wereld is bv israel maar ik zal niet zeuren over die onderwerp ik hoop dat ik een andwoord krijg of mischien niet maar ik wen jullie allemaal een prettige vacantie toe groetjes hope ps wij gaan lekker naar egypte toe fhooooooooooooooooooooo lekker warm maar beter dan in nederland fijne vacantie iedereen

• Sanne

Na, het lijkt er idd wel op dat het steeds warmer wordt.

Ik zal volgend jaar een kleine airco gaan aanschaffen.

Ik kan hier namelijk heel slecht tegen.

Het lijkt wel; nou, dat weet ik haast wel zeker; of het eerst extra zwaar wordt,

alvorens beter te worden.

Ik voel het als koorddansen.

2006 is een pittig jaar.

• Elza

Mee eens, Sanne. Ik kijk uit naar de dag dat het weer zo'n 20 à 22 graden is. Deze hoge temp. zijn een forse aanslag op zowel m'n humeur als gestel. Ook ik loop te overwegen volgend jaar een kleine airco aan te schaffen. Helaas zijn die dingen enorme stroomvreters en dat is net wat de wereld niet nodig heeft. Dus wat is dan belangrijker, persoonlijk belang of algemeen belang. Het gaat uiteindelijk ‘maar’ om een paar weken per jaar…

Als je aan het koorddansen bent, houd dan in gedachten dat op je ene arm de witte vogels zitten, de positieve dingen, en op je andere arm de zwarte vogels, de negatieve dingen. Evenwicht, de balans zoeken, ook met dit weer.

Denk er ook aan minstens twee liter water per dag te drinken, liever nog drie, en vergeet het zout niet. Water is voeding. Je lijf draait overuren op dit moment.

Sterkte ermee,

Elza

• Sanne

Ja, water drinken is idd goed

en zout des levens ook.

Liefs, Sanne

• Sanne

Ik heb fijn bij iemand uitgehuild

dat ik het best zwaar vind als faun met maanschoenen hier rond te lopen op aarde.

Maar het is uiteraard niet voor niets; zelf in feite mee een keuze gemaakt hier te zijn.

Ik vond dit: http://www.goldenmovements.com/nl/net_cursus.html ,

grappig.

• Sanne

<>

Dat is heel mooi gezegd.

Balans zoeken; niet hoeven te strijden tegen je verschillende kanten;

niet te hoeven strijden tegen het groot-afscheid-effect van de oude en nieuwe aarde die door elkaar heen lijken te dansen, evenals niet hoeven te strijden tegen

astraal en fysiek bewustzijn die aan het mengen zijn,

ik zoek echter zo wat mensen die ook nieuwe aardes zien, astraal ook zien,

om mee te buurten

en dat omdat het best pittig is en je samen veel kan doen en aan elkaar hebt.

Liefs, Sanne

• Mark

Strijden houdt enkel de illusie van afgescheidenheid in stand.Het ontkennen van een deel die een eenheid behoort te zijn zal altijd aan je deur blijven kloppen.Het oude en het nieuwe blijven eeuwigdurend aan veranderingen onderhevig en verwisselen voortdurend van plaats.Daardoor blijft er altijd ruimte over voor ervaringen en verbeteringen.Witte vogels worden zwart en zwarte vogels worden wit.Dat maakt afscheid nemen relatief.

( voor Hope, geniet van je vakantie.Voor mij duurt het nog ruim een maand)

• keez

keez of director CPM , 2012 is een eindpunt maar ook een nieuw begin , ik ga naar Noord Spanje want daar word er verzameld , de wereld is moe , en vanaf dat moment komt bij de mensheid ook dat inzicht , dat we samen zullen moeten werken om verder te komen of terug te gaan vanuit een ander perspectief , ik ben er klaar voor , wil eens praten , kees731@hotmail.com , keez

• judith

Hoi Keez

't is misschien ook wel leuk om er hier op het forum over te praten, dan zijn er misschien nog mensen die het lezen en er ook iets mee kunnen, of van je kunnen leren.

Verzamelen in Noord-Spanje? klinkt interessant, wil je daar iets meer over vertellen?

En je zegt “ik ben er klaar voor”, ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar je verhaal hierover, hoe ben je zover gekomen dat je er klaar voor bent?

Ik hoop dat je nog iets wilt vertellen hier.

groetjes Judith

• judith

Hoi Hope

Naar Egypte! Daar ga toch wel iets over vertellen hier, als je terugbent??

Alvast een hele fijne vakantie toegewenst :-).

Klimaatverandering is overal op de wereld wel steeds duidelijker aan het worden, ik weet niet zeker waar dat precies aan ligt maar ik dacht aan het verschuiven van de aardas of aan het dunner worden van de ozonlaag of door het broeikaseffect??

Wie weet het??

groetjes Judith