Zolang er nog mensen zijn, die wel de liefde voor moeder aarde opbrengen, zal de aarde wel blijven draaien. Wat Mark zegt, geloof ik ook. De aarde heeft al zoveel te verwerken gehad, dat ze dit ook zal doorstaan! Alleen rijst de vraag: Hoe krijgen we het op ons dak? Wat ik zie, is, dat de mens wel bewuster aan het worden is! De alledaagse mens, krijgt langzaam wel het inzicht van de kwetsbaarheid van moeder aarde en dat is nu juist de groep waar het om draait! Als die groep n.l. bewuster gaat leven en dat zijn vaak hele subtiele dingen, zal dit voor de aarde een enorme impuls van herstel teweeg brengen. We zijn er nog lang niet, maar ik zie wel bepaalde verschuivingen en hoe klein de stappen ook lijken te zijn, ze kunnen wel eens een enorme boost zijn voor de aarde.
Deze collectieve gedachte, waar je het over hebt, is ook aan het veranderen. Soms lijkt dat niet zo, omdat de media dagelijks bericht over al die oorlogen. Ja, ze zijn er, al zolang, maar omdat de techniek zo versnelt is en we dat dagelijks in beeld krijgen, geloven we niet meer dat het zal veranderen! Het lijkt dan zo, alsof het nu allemaal zo veel erger is geworden, nee, de techniek laat ons zien, hoeveel verdeeldheid er is op de wereld. Vroeger kregen we de helft niet mee, nu alles! We kunnen door deze snelheid, ook de dingen anders gaan gebruiken. Dus wordt er nu verkeerd gebruik van de media, in mijn beleving. Het is niet zozeer wat ze laten zien, maar hoe het gebracht wordt en wat ermee gedaan wordt! De wind zal ook moeten waaien door de media. Nadeel is, dat degenen die de media beheersen, zich er niet bewust van zijn, wat ze aan het doen zijn. Ze zien niet, wat voor een effect dit heeft op de mensheid.
Ik kan hier nog uren over doorgaan, het is mijn zienswijze, maar ik heb altijd een oervertrouwen gehad en doe er ook wat mee. Moeder aarde is een ongelooflijk krachtig organisme, net zoals jij en ik dat zijn, daarom verschilt de aarde wezenlijk niet van jou en mij. Het gaat erom, de juiste mensen te bereiken, die wel invloed hebben op een massa, zoals bijvoorbeeld de media.
Groetjes Armani