Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Play de 5 Tones... of 13 ?

• Mark

Fascinerend. Mijn geboortemaand is februari. Wat is dan het corresponderende maandnummer? 2 of 02 ? Begrijp je wat ik bedoel? Een vriend van me heeft ooit eens een uitgebreide horoscoop laten maken en die uitkomst was op zich wel interessant te noemen. Er zaten heel veel aspecten in die wel klopten omtrent zijn karakterbeschrijving en levensloop.

Ik heb zelf weleens tarotkaarten laten leggen en hoewel velen aspecten best klopte vond ik het toch vrij algemeen beschreven. Ieder persoon zou er wel wat herkenbaars uit halen. Iedem met handlezen. (sorrie, weer dat kritische persoontje in me. Kan weleens vervelend wezen maar goed zo ben ik nu eenmaal. Onderzoekend maar kritisch vragend)

De oorspronkelijke astrologie kent een dieperliggend occult karakter waarbij de planeten (onderverdeeld in de heilige en niet heilige planeten) een rol vertegenwoordigd. Ik haalde Alice Bailey al eerder aan die menstypen correspondeerde met stralen (energieën) vanuit deze planeten en nog hoger bekeken vanuit de sterren(beelden) met de daaraan liggende kosmische gebieden. Ingewikkelde materie hoor wat ik niet zomaar uit kan leggen. Ik verwijs naar twee bekende boeken van haar: de nieuwe psychologie deel 1+2 en verhandeling over het kosmische vuur.

Sanne's verwijzing naar Peter Toone biedt een expert naar deze dreamspellkalender. Magazines als Fronteer en Spiegelbeeld hebben al meerdere malen verwezen naar deze auteur en artikelen over hem geplaatst. Het is een bekende bij de zgn jaarlijkse Fronteer-uitreiking. Goed ik verschil van mening over het zgn transformeren maar daar heb ik genoeg over geschreven en daar wil ik het ook bij houden.

Maar goed, ik wil die berekening eens maken. Leg het iets duidelijker uit zodat ieder er mee aan de slag kan. :)

• Sanne

Ik ‘hoorde’ de tonen in m'n lichaam.

Naar gelang ik de tekst las, veranderde de tonen.

Ik heb niet specifiek eLeLn getal dat ik er uit haalde.

Voor mij is het de reis zelf, door die tonen heen;

een ontwikkeling.

Liefs, Sanne

• Christine

Oh, zit dat zo! Wat mooi dat je dat zo kunt beleven Sanne. Die muziek is voor jou een heel groot cadeau denk ik en helpt je door dit leven op de bol heen. En daarna zal de muziek vast ook nog bij je blijven. Het hoort gewoon bij je.

Daaaaaag, Christine

• Sanne

Lief van je 8-)

• judith

Hoi Armani

Alvast heel hartelijk dank :-)

04-10-1963

Ben benieuwd?

groetjes Judith

• Sanne

6 2 2000 7:32

• Mark

Goh Sanne, ik wist niet dat je zo jong was.(2000?) Ik wacht nog op een antwoord van Armani over die maandtelling. Dit is me niet duidelijk. Armani je mag me ook verwijzen naar een desbetreffend boek die het kan uitleggen. Ben benieuwd of deze beschrijvingen kloppen, of dat het algemeenheden beschrijft waar ieder persoon wel wat in herkent (zoals bij tarotlegging of handlezen) of dat de plank juist volledig wordt misgeslagen en het gebakken lucht blijkt te zijn. Lijkt me interessant dit eens uit te testen bij deze Dreamspellkalender.

• armani2007

Je zonnezegel is geel zaad. Staat ondermeer voor enthousiast, energiek, sociaal, toegewijd en ondeugend. Herkent talenten in anderen, maar soms problemen met het ontwikkelen van eigen creatieve vermogens. Lat ligt hoog, houdt van uitdaging, veel fysieke oerenergie.

je toon is twee. Personen met toon 2 zien altijd de andere kant van het verhaal en willen mensen daar graag op wijzen. Ze lijken misschien eigenwijs, maar alleen maar bedoeld om evenwicht aan te brengen en helaas levert dat vaak conflicten op, voor mensen met toon 2.

Dit is echt heel beknopt, een paar kernwoorden.

groetjes

• armani2007

Mark, moet je ff tzolkin intypen op google! Dat is de galactische kalender waarmee gewerkt wordt. Ik heb zelf bijvoorbeeld een 13 manen werkboek en dat is in ned. uitleg, waar ook de berekeningen bij staan. . Tuurlijk blijft het een vertaling, ik heb ook veel engelse boeken hierover, maar deze galactische kalender is onveranderd, omdat de man die ik ontmoet heb van pan-holland, mij hele oude boeken heeft laten zien, waar die kalender nog precies hetzelfde is.

Het gaat ook nog veel dieper dan ik hier ff voor een paar mensen heb berekend, dan pak ik de zonnezegel en de bijbehorende toon met een paar kernwoorden. Je hebt ook nog een gidskin enz., dat is echt heel uitgebreidt. Het blijft natuurlijk een geschreven iets, maar goed, pik eruit op, wat voor jou geldt zeg ik altijd, dat weet jij, omdat je zelf veel schrijft en dat weet ik omdat ik veel schrijf en de meeste mensen op deze site gelukkig. Wat ik van de maya-kalender wel weet, is, dat deze verdomd goed in elkaar steekt, daar zit hele hoge kennis achter, daarom fascineerd het mij zo en ook het feit dat ze er opeens niet meer waren, lijkt sterk op de atlantismythe en die verbinding leg ik gevoelsmatig ook vaak, maar dat is meer een innerlijk weten, dan feitenkennis.

groetjes

• spirit

ik durf het nu bijna niet meer te vragen .. maar zou je voor mij ook willen kijken ?

ik gok zelf dat ik de 7 ben.. dat is nummerologisch ook in alles mijn getal.. en denk dat het 1 met het ander samenhangt ?

06-03-1978 1:05 nacht :-)